eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA1. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. CHEŁMŻA-NOWA CHEŁMŻA-PLUSKOWĘSY - ZALESIE - ZELGNO - DŹWIERZNO - ETAP I i II, 2. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PLUSOWĘSY - NOWA CHEŁMŻA, 3. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ-TŁOCZNEJ W M. NAWRA - BOGUSŁAWKI -KOŃCZEWICE - ETAP I KOŃCZEWICE WRAZ Z FINANSOWANIEM PRZEZ WYKUP WIERZYTELNOŚCI.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-06-02

Chełmża: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA: 1. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. CHEŁMŻA-NOWA CHEŁMŻA-PLUSKOWĘSY - ZALESIE - ZELGNO - DŹWIERZNO - ETAP I i II, 2. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PLUSOWĘSY - NOWA CHEŁMŻA, 3. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ-TŁOCZNEJ W M. NAWRA - BOGUSŁAWKI -KOŃCZEWICE - ETAP I KOŃCZEWICE WRAZ Z FINANSOWANIEM PRZEZ WYKUP WIERZYTELNOŚCI.
Numer ogłoszenia: 154530 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża , ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA: 1. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. CHEŁMŻA-NOWA CHEŁMŻA-PLUSKOWĘSY - ZALESIE - ZELGNO - DŹWIERZNO - ETAP I i II, 2. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PLUSOWĘSY - NOWA CHEŁMŻA, 3. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ-TŁOCZNEJ W M. NAWRA - BOGUSŁAWKI -KOŃCZEWICE - ETAP I KOŃCZEWICE WRAZ Z FINANSOWANIEM PRZEZ WYKUP WIERZYTELNOŚCI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje m.in. : 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z przyłączami w miejscowościach Chełmża, Nowa Chełmża, Pluskowęsy (etap I i II), w ramach której należy wykonać: ETAP I obejmujący: 1)rurociągi grawitacyjne PVC Dn200 o długości 617 m, 2)rurociągi grawitacyjne PVC Dn160 o długości 17 m, 3)rurociągi ciśnieniowe PE160 o długości 609 m, 4)rurociągi ciśnieniowe PE140 o dlugości 181,5 m, 5)rurociągi ciśnieniowe PE40 o długości 22,5 m, 6)przyłącza ciśnieniowe PE40 - 3 szt., 7)komorę pomiarową - 1 szt., 8)studnie żelbetowe 1200mm - 15 szt., 9)studnię rozprężną -1szt.; ETAP II obejmujący: 1) rurociągi grawitacyjne PVC Dn200 o długości 695,5m, 2) rurociągi grawitacyjne PVC Dn160 o długości 182 m, 3) rurociągi ciśnieniowe PE90 o długości 210,5 m, 4) rurociągi ciśnieniowe PE140 o długości 1896 m, 5) rurociągi ciśnieniowe PE40 o długości 546 m, 6) przyłącza ciśnieniowe PE40 - 14 szt, 7) studnie żelbetowe 1200 mm - 20 szt, 8) studnie inspekcyjne PP 425mm -22szt. 2) rozbudowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Pluskowęsy, Nowa Chełmża, w ramach której należy wykonać: 1) rurociągi PVC Dn110 o długości 993 m, 2) rurociągi PE40 o długości 289 m, 3) przyłącza wodociągowe PE40 - 8 szt, 4) hydranty p.poż. - 8 szt.; 3) budowę sieci kanalizacji sanitarnej - tłocznej w miejscowościach Nawra - Bogusławki - Kończewice gm. Chełmża - Etap I - Kończewice, w ramach której należy wykonać: 1) przewód tłoczny O 50mm z rur PE-HD o długości 113,0 m, 2)przewód tłoczny O 110mm z rur PE-HD o długości 1640,0 m, 3)kanał grawitacyjny O 200mm z rur PVC SN8 o długości L=1955,0 m, 4)kanał grawitacyjny O 160mm z rur PVC SN8 o długości L=1418,5 m, 5)główne przepompownie ścieków - 2 kpl, 6)przydomową oczyszczalnię ścieków - 2 kpl, 7)studzienki kanalizacyjne O 1200mm - 77 kpl, 8)studnię odpowietrznikową O 1200mm - 2 kpl, 9)studnię pomiarową O 1800mm - 1 kpl, 10)studnię rozprężną O 1200mm -2 kpl, 11)przewierty sterowane w rurach ochronnych z PE-HD dn. 160 mm SDR 13,6 PN10 PE100 L=37,0 m, 12)przewiert sterowany w rurze ochronnej z PE-HD dn. 225 mm SDR 13,6 PN10 PE100 L=11,0 m, 13)przewierty sterowane w rurach ochronnych z PE-HD dn. 355 mm SDR 13,6 PN10 PE100 L=87,0 m. 2. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmującą cały zakres robót), w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej; 3) dokumentację porozruchową wraz z instrukcjami BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) wykonanie zasilania od istniejących skrzynek elektrycznych do szaf sterowniczych na przepompowniach, przepompownie przyzagrodowe zasilane będą w energię elektryczną dostarczaną przez właścicieli nieruchomości, u których będą montowane; 5) przeprowadzenie rozruchu technologicznego przepompowni wraz z układem sterowania i automatyki; 6) przeszkolenie obsługi wskazanej przez Zamawiającego; 7) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 8) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego; 9) wykonanie robót drogowych - odtworzenie nawierzchni drogowej do stanu pierwotnego stosownie do występującej nawierzchni; 10) doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego - uzyskać pisemną akceptację odbioru terenu właścicieli gruntów i posesji, przez które przebiega trasa przewodów. 3. Przedmiotem zamówienia jest również usługa finansowa polegająca na dokonaniu przez Bank wykupu od Wykonawcy wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. 4. Wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części IV SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.34.00 - 45.23.34.00 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wys. 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem zamówienia było wykonanie sieci wodociągowej o długości minimum 500 mb w ramach jednej umowy; - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem zamówienia było wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 2500 mb w ramach jednej umowy;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 2) Zaleca się, aby oferta zawierała kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów, który będzie miał jedynie charakter pomocniczy. 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a). 4) Dokument potwierdzający prawo wykupu wierzytelności np. promesa Banku świadcząca o możliwości wykupu wierzytelności wraz ze wstępnym harmonogramem spłat wierzytelności. 5) Wzór umowy przygotowany przez Bank w sprawie wykupu wierzytelności uwzględniający zasady określone w Części III SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmianie może ulec przesunięciu termin wykonania zamówienia w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geotechnicznej lub gdy nastąpi odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej, e) wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, f) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, g) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmianie może ulec forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy przewidziana w SIWZ oraz zmiany rachunku Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy; 3) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT ( wartość netto pozostaje bez zmian); 4) zmiany mogą dotyczyć osób wskazanych przez Zamawiającego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Nowa osoba wskazana przez Zamawiającego lub Wykonawcę nie może mieć kwalifikacji gorszych od osoby pierwotnie pełniącej daną funkcję; 5) zmianie może ulec podwykonawca - na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać warunki określone dla pierwotnie wybranego podwykonawcy; 6) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: a) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych. 7. Wykonawca oraz Bank mogą za pisemną zgodą Zamawiającego przekazać wierzytelności osobie trzeciej na warunkach takich samych, jak pierwotnie zawarta Umowa Wykupu Wierzytelności w sprawie wykupu wierzytelności. 8. Zmiana Umowy Wykupu Wierzytelności dokonana w zamiarze wcześniejszej -całkowitej lub częściowej- spłaty wykupionej wierzytelności przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 19, sekretariat ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.