eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nr UMW/AZ/PN-8/15Budowa / rozbudowa sieci komputerowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-04

Wrocław: Przetarg nr UMW/AZ/PN-8/15: Budowa / rozbudowa sieci komputerowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 15435 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nr UMW/AZ/PN-8/15: Budowa / rozbudowa sieci komputerowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa / rozbudowa sieci komputerowej w jednostkach UMW zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia realizowana na podstawie okresowych zleceń wystawianych przez zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. a) Budowa / rozbudowa sieci komputerowej w jednostkach UMW obejmuje m.in.: . Budowę / rozbudowę okablowania strukturalnego, . Budowę / rozbudowę zasilania przyłączy logicznych, . Montaż / demontaż szaf krosowniczych. b) Realizacja umowy: 1. Wykonawca przedstawi w OSK swoich pracowników wytypowanych do realizacji zleceń w zakresie budowy/rozbudowy sieci komputerowych w jednostkach UMW. 2. Wykonawca realizuje zlecenie na podstawie otrzymanych z OSK dokumentów (wniosków) zawierających podstawowe informacje o przedmiocie robót oraz miejscu ich realizacji (nazwa, adres, telefon do osoby kontaktowej dla której ma być realizowane zlecenie) 3. Dokumenty (wnioski) są numerowane w OSK i wpisywane do rejestru. 4. Za poprawność wystawionych dokumentów (wniosków) odpowiada OSK. 5. Przed realizacją zlecenia Wykonawca wraz z przedstawicielem OSK dokona wizji lokalnej w miejscu przyszłych prac w celu ustalenia szczegółów realizacji zlecenia oraz wykonania kosztorysu w przypadku konieczności dodatkowych prac nieujętych w tabeli kosztów jednostkowych. 6. Dostarczenie dokumentów (wniosków) do Wykonawcy jest realizowane poprzez wysłanie faksu z równoczesnym powiadomieniem pocztą elektroniczną o nowym zleceniu. Istnieje również możliwość odbioru osobistego dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Czas realizacji zlecenia przez Wykonawcę liczony będzie od daty odbioru dokumentów (wniosków), w przypadku wysłania ich faksem brana pod uwagę jest data wysłania faksu. 7. Termin wykonania zlecenia stanowi kryterium oceny ofert: 8. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami i przepisami ppoż. i BHP, a materiały użyte do budowy posiadają wymagane atesty. 9. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia terminu wykonania prac z pracownikiem OSK oraz użytkownikami pomieszczeń oraz uzgodnień odnośnie organizacji i zabezpieczenia technicznego prac oraz warunków bezpiecznego ich wykonania. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania niezbędnych pomiarów kontrolnych i sporządzenia dokumentacji powykonawczej wg wzoru dostępnego u Zamawiającego. Dokumentację powykonawczą wykonanych prac należy dostarczyć w formie papierowej oraz elektronicznej (format pdf) wraz z dodatkowymi plikami z urządzeń pomiarowych (wyniki pomiarów). Na życzenie wybrane pomiary będą przeprowadzane w obecności pracownika OSK. 11. Wykonawca zobowiązuje się, po zakończeniu robót, do uporządkowania pomieszczeń, w których wykonywane były prace, w zakresie jego obowiązującym. 12. Odbiór protokólarny wykonanych prac następuje po zakończeniu prac instalatorskich i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. Dokumentację należy dostarczyć najpóźniej w przeddzień odbioru. 13. Ustala się, że na wykonane prace budowlane i montażowe Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji. 14. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie usterki nastąpi w ciągu 8 godzin od momentu jej zgłoszenia przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, a naprawa zostanie dokonana w ciągu 2 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia. 15. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami technicznymi dotyczącymi budowy sieci w jednostkach UMW przedstawionym w załączniku nr 2 do umowy. 16. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcą ze strony OSK są: . Elżbieta Hebzda (071) 784-11-11, e-mail: admin@umed.wroc.pl . Piotr Tomaszewski (071) 784-11-11, e-mail: admin@umed.wroc.pl c) Założenia dodatkowe: 1. Prognozowana wielkość i zakres robót, sporządzona na podstawie zamówień udzielonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy, została przedstawiona w tabeli kosztów jednostkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia zgodnie z bieżącymi potrzebami, a nie na podstawie przedstawionej prognozy. 2. Zlecenia są rozliczane ryczałtowo wg. cen podanych w tabeli kosztów jednostkowych. 3. W związku ze sposobem rozliczania funduszy w jednostkach UMW ustala się, że zlecenie przyjęte do realizacji MUSI zakończyć się w tym samym roku kalendarzowym, w przeciwnym razie nie ma możliwości późniejszego jego rozliczenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 budowę / rozbudowę sieci komputerowej o wartości brutto min. 40 000,00 PLN (dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania). Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do Siwz) - wypełniony przez Wykonawcę, 2) Kosztorys z cenami jednostkowymi netto i brutto oraz prognozowaną ilością robót (wzór - załącznik nr 2 do Siwz); 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zlecenia zwykłego (nie dłuższy niż 14 dni roboczych) - 5
  • 3 - Termin realizacji zlecenia pilnego (nie dłuższy niż 7 dni roboczych) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy może dotyczyć: 1) istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 2) zmiany stawki podatku VAT dla robót budowlanych należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 3) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminów realizacji, określonych w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 3) konieczności wprowadzenia zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub 4) instrukcyjnym, niezbędnych do realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresami poczty elektronicznej, itp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; 50-345 Wrocław, pokój 31 (II pięro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; 50-345 Wrocław, pokój 31 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.