eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LUTOMIERSKNR 111057 E W MIANOWIE ZADANIE I, NR 108210 E W KOLONII BECHCICE ZADANIE II, NR 103408 E WE FLORENTYNOWIE ZADANIE III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Lutomiersk: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK: NR 111057 E W MIANOWIE ZADANIE I, NR 108210 E W KOLONII BECHCICE ZADANIE II, NR 103408 E WE FLORENTYNOWIE ZADANIE III
Numer ogłoszenia: 154308 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk , Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, faks 043 6775094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK: NR 111057 E W MIANOWIE ZADANIE I, NR 108210 E W KOLONII BECHCICE ZADANIE II, NR 103408 E WE FLORENTYNOWIE ZADANIE III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK: NR 111057 E W MIANOWIE ZADANIE I, NR 108210 E W KOLONII BECHCICE ZADANIE II, NR 103408 E WE FLORENTYNOWIE ZADANIE III. Zadania będą realizowane wg pozwoleń na budowę z dnia 21-04-2009. wydanych przez Starostę Pabianickiego. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 5 do siwz. Lokalizacja obiektów robót - drogi gminne na terenie Gminy Lutomiersk: NR 111057 E W MIANOWIE ZADANIE I, NR 108210 E W KOLONII BECHCICE ZADANIE II, NR 103408 E WE FLORENTYNOWIE ZADANIE III 2. Zakres rzeczowy zamówienia - według załączonych przedmiarów robót, które stanowią załącznik nr 6 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować i uzgodnić na czas przebudowy: Zadanie I: projekt czasowej organizacji ruchu wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem; Zadanie II: uproszczony projekt czasowej organizacji ruchu wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem; Zadanie III: drogi gminnej i włączenia do drogi krajowej projekt czasowej organizacji ruchu wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów, - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, - kosztorys powykonawczy. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 2 lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). 7. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Zamówienie zostanie wykonane w całości z materiałów wykonawcy. - Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być fabrycznie nowe. - Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie bierze na siebie odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. - Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i powinny zostać usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy. - Zamawiający żąda aby zastosowane materiały budowlane posiadały niezbędne deklaracje zgodności lub atesty. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca przedstawi je Zamawiającemu. - Zamawiający żąda aby wykonawca ustanowił ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg. - Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem ofert dokonać wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. (Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej Wykonawcy złożą na formularzu ofertowym). Celem wizji lokalnej jest szczegółowe zapoznanie się ze specyfiką i charakterem robót. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w skład jego działalności; 2) wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac jak w niniejszym zamówieniu a także dysponuje odpowiednim sprzętem i kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg. Wykonawca dysponuje także innymi osobami które wykonają niniejsze zamówienie w terminie określonym w rozdziale IV niniejszej siwz (lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o których mowa powyżej); 3) wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu wykonać zamówienie przyjmując warunki płatności określone w rozdziale XVI niniejszej siwz oraz wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena (brutto) złożonej oferty; 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - tzn. nie dotyczy go żadna przesłanka wymieniona w ww przepisie. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia. 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie, 3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej, 4) pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg, 6) zaświadczenie o przynależności do samorządu zawodowego kierownika budowy (opłacony aktualną składką wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), 7) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena (brutto) złożonej oferty. 2. Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy. 3. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. W przypadku załączenia jakichkolwiek dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lutomiersk Pl. Jana Pawła II 11 95-083 Lutomiersk pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, pok. nr 17 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jeżeli wniosek o dofinansowanie przedmiotowego projektu uzyska akceptację Zarządu Województwa Łódzkiego, projekt będzie współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa I Infrastruktura Transportowa, działanie I.1 Drogi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.