Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Wrocław: Wykonanie badań nośności oraz odwiertów wraz z zaleceniami dotyczącymi technologii naprawy nawierzchni ulic we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 154118 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań nośności oraz odwiertów wraz z zaleceniami dotyczącymi technologii naprawy nawierzchni ulic we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań nośności oraz odwiertów wraz z zaleceniami dotyczącymi technologii remontu nawierzchni dla następujących ulic: 1.1.al. gen. J. Hallera na odcinku od ul. Mieleckiej do ul. Ojca Beyzyma - dł. ok. 580m, 1.2.al. gen. J. Hallera na odcinku od ul. Grabiszyńskiej do ul. Odkrywców, od al. Pracy do ul. Grabiszyńskiej, od ul. Mieleckiej do ul. Gajowickiej - dł. 1 502 m, 1.3.ul. Inżynierska na odcinku od ul. Różanej do al. Pracy - dł ok. 528 m, 1.4.ul. Oławska na odcinku od ul. Podwale do ul. Bł. Czesława - dł. ok. 220 m, 1.5.ul. Kazimierza Wlk. na odcinku od ul. Św. Mikołaja do ul. Ruskiej - dł. ok. 159 m, 1.6.ul. A. Waligórskiego na odcinku od ul. Sudeckiej do ul. Powstańców Śląskich wraz z chodnikiem/ścieżką rowerową - dł. ok. 380 m, 1.7.ul. Karkonoska na odcinku od ul. Zwycięskiej do wjazdu na cmentarz (jezdnia wschodnia) - dł. ok. 650 m, 1.8.ul. gen. J. Hallera na odcinku od ul. Gajowickiej do ul. Powstańców Śląskich (obie strony) - dł ok. 883 m, 1.9.ul. Borowska na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Wieczystej (jezdnia wschodnia) - dł. ok. 200 m, 1.10.ul. Zajączkowska na odcinku od ul. Zapotocze do ul. Pęgowskiej - dł. ok. 510 m, 1.11.ul. Bałtycka na całym odcinku z wyłączeniem od ul. Obornickiej do ul.Żmigrodzkiej) - 1 000 m, 1.12.ul. Żmigrodzka na odcinku od al. J. Kasprowicza do przejazdu kolejowego - dł. ok. 1 121 m, 1.13.ul. Kowalska na odcinku od węzła Kowalskiego do ul. Miłoszyckiej- dł. ok. 2 866 m, 1.14.inne ulice wg wskazań Zamawiającego - dł. 10 km. 2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 2.1.inwentaryzację warstw konstrukcji nawierzchni wraz identyfikacją ich grubości (odwierty w celu zidentyfikowania konstrukcji - nie rzadziej niż co 200 m na pas ruchu z uwzględnieniem miejsc charakterystycznych, w odległości nie bliżej niż 0,5 m od krawędzi jezdni), 2.2.pomiar ugięć nawierzchni (belką Benkelmana lub FWD), 2.3.analizę nośności istniejących nawierzchni wraz z opracowaniem technologii wzmocnienia, 2.4.opracowanie raportu, który będzie zawierał warianty następujących technologii naprawy nawierzchni dla każdego z odcinków ulic: a)frezowanie istniejących warstw bitumicznych i wykonanie nowej nakładki z ewentualnym wzmocnieniem siatką (jeżeli będzie to możliwe) - wariant ekonomiczny, b)umożliwienie uzyskania zakładanej nośności dla odpowiedniej kategorii ruchu - wariant docelowy, c) przeprowadzenie remontu różnymi wariantami a) i/lub b) dla konkretnych odcinków ulic, jeżeli po badaniach i odwiertach okaże się, że istnieje taka możliwość - wariant mieszany..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W ramach zamówień uzupełniających Zamawiający zamierza zlecić wykonanie badań nośności oraz odwiertów wraz z zaleceniami dotyczącymi technologii remontu nawierzchni dodatkowych ulic.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.50.00 - Badania inżynieryjne 76.47.00.00 - Usługi badania odwiertów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3 500 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na realizacji badań nośności, odwiertów oraz podaniu zaleceń dotyczących naprawy nawierzchni ulic. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - inżynieryjnej bez ograniczeń wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobie zdolnej do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1)terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego , jak i od Wykonawcy, 2)sposobu rozliczenia prac, 3)rezygnacji z części zamówienia lub rezygnacji z wykonania czynności przewidzianych zakresem umowy, 4)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, 6)zmiany zakresu prac powierzonych podwykonawcom w stosunku do wykazu dołączonego do oferty. 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 3, osoba uprawniona do kontaktów: Małgorzata Pyszkowska, tel. 071/ 376 00 05..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
- Druk papieru firmowego, papieru z hologramem, wizytówek, kopert, dyplomów, zaproszeń, materiałów i broszur informacyjnych, wielkoformatowych kolorowych wydruków oraz wykonanie identyfikatorów.........
- Dostawa systemu do manualnego tworzenia mikromacierzy próbek tkanek w bloku parafinowym
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa Wisława Szymborska "Wybór poezji" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie ekspertyzy technicznej zawilgocenia i przecieków w budynku przy ulicy Chełmżyńskiej 7A w Warszawie wraz z opracowaniem projektu i wyceną robót naprawczych, remontowych
- Opracowanie ekspertyzy technicznej zawilgocenia i przecieków w piwnicach budynku przy ulicy Wolnej Wszechnicy 5 w Warszawie wraz z opracowaniem projektu i wyceną robót naprawczych, remontowych
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz budowa studni głębinowej z dwoma zbiornikami magazynowania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na Szkółce Leśnej Odrzykożuch II post.
więcej: Badania inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.