eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Wymiana instalacji elektroenergetycznej i teletechnicznej w budynku przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w części należącej do Gminy Mrągowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Mrągowo: Wymiana instalacji elektroenergetycznej i teletechnicznej w budynku przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w części należącej do Gminy Mrągowo.
Numer ogłoszenia: 154012 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o., ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410600, fax 089 7417283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.mragowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektroenergetycznej i teletechnicznej w budynku przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w części należącej do Gminy Mrągowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymianę instalacji elektroenergetycznej i teletechnicznej w budynku przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w części należącej do Gminy Mrągowo należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót, opracowanych przez inż. Jerzego Tabakę USŁUGI PROJEKTOWE Firma TAJAMS pl. Kajki 9, 11-700 Mrągowo. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa: 1/ Dokumentacja projektowa 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2/ Przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ) 3/ Dopełnienie wszelkich spraw formalnoprawnych dotyczących przedmiotowego zadania Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie stanową załączników do SIWZ i są do wglądu w siedzibie Spółki; pok. Nr 9 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 13.00

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, 6)wyrażą zgodę na zaproponowane w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) warunki realizacji zamówienia, 7)dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzone notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty, 2.Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy - punkt 6 formularza ofertowego, 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (nie dotyczy władz statutowych firmy Oferenta). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty (jeżeli dotyczy), 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia ofert), 5.Aktualne zaświadczenie z ZUS o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert, 6.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert, 7.Podpisany list intencyjny przez podmioty chcące wspólnie ubiegać się o zamówienie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty (jeżeli dotyczy), 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty, 9. Poświadczone kserokopie (odpisy) uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację robót, w tym zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty, 10. sposób ustalenia ceny - kosztorys ofertowy wg przedmiaru robót. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 9 do oferty, 11. Wskaźniki cenotwórcze kosztorysu ofertowego do rozliczania ewentualnych robót dodatkowych. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 10 do oferty, 12. Informacje o udzielonej gwarancji; w szczególności na jaki okres zostanie udzielona i jaki zakres obejmuje. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 11 do oferty, 13. Zobowiązanie do udzielenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej zawierające wielkość, formę i termin udzielenia zabezpieczenia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 12 do oferty W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów, każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.mragowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. Mrągowo, ul. Kopernika 11, sekretariat pokój nr 13.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. Mrągowo, ul. Kopernika 11, sekretariat pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.