To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Sopot: Zapewnienie ochrony mienia przez pięć dni w tygodniu w godz. 14:30 do 7:30 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w obiekcie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie
Numer ogłoszenia: 153933 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108912 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie ochrony mienia przez pięć dni w tygodniu w godz. 14:30 do 7:30 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w obiekcie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia ochrony mienia przez pięć dni w tygodniu w godz. 14:30 do 7:30 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w obiekcie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie. 2.Przejęcie posterunku będzie każdorazowo następowało o godz. 14:30, natomiast zdanie służby o godz. 7:30. [ do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć przybliżoną ilość godzin w miesiącu - 600h] 3.W razie potrzeby i na żądanie Zamawiającego Wykonawca za dodatkowym wynagrodzeniem obliczonym zgodnie z ofertą, zapewni ochronę obiektu także w dodatkowych godzinach. 4.Rodzaj pełnionej służby, obsada i czas pełnienia: - jeden pracownik ochrony fizycznej stałej, w godz. 14:30 do 7:30 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w obiekcie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie - ochrona fizyczna doraźna, świadczona przez grupę interwencyjną 5.Rodzaj dokumentacji służbowej: - Książkę Służby Strażników - Rejestr wydawania i przyjmowania kluczy - Księga Gości 6. Zakres obowiązków obsady posterunku na portierni (pomieszczenie wyposażone w monitoring): - nadzór nad pomieszczeniem monitoringu oraz zamontowanymi w nim urządzeniami systemów monitorowania obiektu; - nadzorowanie systemów monitorowania obiektu oraz podejmowanie działań związanych z ich zadziałaniem, zmierzających do wykrycia i ujęcia sprawców zagrożenia oraz do minimalizacji ewentualnych szkód; - załączanie i wyłączanie systemów alarmowych, kontrolowanie ich sprawności, zgłaszanie ewentualnych usterek i podejmowanie działań mających na celu ich usunięcie; - przyjmowanie i wydawanie kluczy od pomieszczeń służbowych pracownikom IOPAN oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji; - obsługa centrali telefonicznej; - sprawdzanie po godzinach pracy pracowników IOPAN stanu zabezpieczenia drzwi zewnętrznych i okien; - dokonywanie obchodów obiektu co godzinę w celu ustalenia bieżącej sytuacji, stanu zagrożenia i ochrony newralgicznych punktów; - zabezpieczenie i ochrona składników majątkowych znajdujących się na terenie obiektu przed kradzieżą i rabunkiem, oraz ujawnianie faktów marnotrawstwa i dewastacji; - reagowanie i natychmiastowe zgłaszanie wszelkich zauważonych zagrożeń dla mienia, zdrowia i życia osób przebywających na terenie IOPAN, w tym reagowanie na sygnały przekazane przez środki zabezpieczenia technicznego znajdujące się na wyposażeniu IOPAN; - przekazywanie na bieżąco kierownictwu IOPAN informacji o ewentualnych zagrożeniach oraz podjętych działaniach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa obiektu; - powiadamianie odpowiednich służb w przypadku wykrycia faktu popełnienia przestępstwa, ujęcia jego sprawcy, zakłócania porządku publicznego, kradzieży lub dewastacji mienia; - podejmowanie działań zmierzających do zabezpieczenia miejsc popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na terenie chronionego obiektu do czasu przybycia odpowiednich służb; - przestrzeganie instrukcji i przepisów p. pożarowych obowiązujących w chronionym obiekcie; - przestrzeganie zasad ujętych w instrukcjach, dotyczących zasad postępowania w sytuacjach ewentualnych zagrożeń lub podczas ewakuacji obiektu; - prowadzenie dokumentacji służbowej związanej z tokiem pełnionej służby, w tym Książkę Służb Strażników oraz wpisywanie wszelkich spostrzeżeń, nieprawidłowości oraz zaistniałych wydarzeń w czasie pełnienia służby. Książka Służb Strażników powinna być udostępniana na żądanie Zamawiającego do wglądu oraz ewentualnego wpisania uwag. - kontrola osób wchodzących i wychodzących z terenu IOPAN oraz prowadzenie Księgi Gości; - nadzór nad magazynem zabezpieczenia ochronnego; - wzywanie grupy interwencyjnej w przypadkach zagrożenia obiektu i osób w nim przebywających; - przyjęcie i zdanie służby, w sposób właściwy, które powinno polegać na przejęciu posterunku wraz z wyposażeniem, sprawdzeniu sprawności instalacji monitorowania obiektu, dokonaniu obchodu obiektu i odnotowaniu w Książce Służb Strażników wszystkich uwag, dotyczących obiektu i stanu zabezpieczeń. 7.Wykonawca zapewni kontrolę pełnienia służby przez pracowników nadzorujących oraz udokumentowanie kontroli poprzez dokonanie wpisu do Książki Służb Strażników co najmniej raz do dobę. 8.Wykonawca zapewni interwencję grupy interwencyjnej doraźnej na każde wezwanie pracownika ochrony lub po otrzymaniu sygnału zagrożenia z systemów alarmowych gdy pracownik ochrony nie odpowiada. 9.Wykonawca dokona wymiany pracownika ochrony w uzasadnionym przypadku na wniosek Zamawiającego. 10.Wszyscy pracownicy ochrony muszą posiadać jednolite umundurowanie oraz identyfikatory. 11.Wszyscy pracownicy ochrony wyznaczeni przez Wykonawcę do świadczenia usługi muszą być niekarani. 12.Zamawiający oświadcza, że obiekt będący przedmiotem niniejszego postępowania nie znajduje się na liście wojewody (podlegającej obowiązkowej ochronie) zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUSI SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWA W GDAŃSKU W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MUSI SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWA W GDAŃSKU W LIKWIDACJI
- MUSI Spółdzielnia Usługowa w Gdańsku, ul. Wajdeloty 28, 80-437 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97020,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75312,00
Oferta z najniższą ceną: 63504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75312,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- 24/2024 Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie - drugie postępowanie
- Dostawa samochodu elektrycznego do przewozu pacjentów dla Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Remontu Alei Niepodległości w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą 23 Marca do skrzyżowania z ulicą Andersa
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.