eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowal › Modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków dla Miasta Kowal

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Kowal: Modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków dla Miasta Kowal
Numer ogłoszenia: 15392 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kowal , ul. Piwna 24, 87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2841255, 2842026, faks 054 2842231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowal.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków dla Miasta Kowal.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje Modernizację i rozbudowę istniejącej oczyszczalnia ścieków o przepustowości Qd.śr 360 m3 do Qdśr. 900 m3 d przeznaczonej do mechaniczno biologicznego oczyszczania ścieków bytowo - socjalnych odprowadzanych z gospodarstw domowych oraz sektora obejmującego drobne usługi na terenie miasta Kowal. Cele rozbudowy i modernizacji oczyszczalni są następujące a zapewnienie niezawodności oczyszczania ścieków, b zapewnienie przepustowości oczyszczalni pod docelowe potrzeby miasta w zakresie ilości oczyszczanych ścieków, c wprowadzenie na oczyszczalni nowoczesnych rozwiązań w zakresie gospodarki osadowej tj. odwadniania i higienizacji osadów, d wykorzystanie urządzeń i obiektów dotychczas eksploatowanej oczyszczalni, e wyposażenie obiektów oczyszczalni pod kątem nowego układu technologicznego, f wymiana zużytych urządzeń oraz sprzętu na obiektach oczyszczalni, g wyposażenie obiektów oczyszczalni w urządzenia redukujące odory i zanieczyszczenia gazowe, h wprowadzenie na oczyszczalni układów nowoczesnej automatyki, pomiarów i sterowania. Docelowa przepustowość oczyszczalni będzie wynosiła Qdśr 900 m3 d wody infiltracyjne Qdśr 450 m3 d ścieki Qdśr 450 m3 d Szczegółowy zakres rzeczowy zadania znajduje się w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 1.2.1 Ogólny zakres robót W czasie modernizacji i rozbudowy podjęte zostaną roboty budowlane polegające na wykopach pod nowe rurociągi i obiekty budowie nowych obiektów dostosowaniu i remoncie istniejących obiektów Nowobudowane obiekty zostaną rozmieszczone w obrębie działki nr 1139 8 gdzie znajduje się oczyszczalnia. W oparciu o założenia technologiczne na terenie oczyszczalni zostaną zmodernizowane istniejące obiekty, część obiektów zostanie zlikwidowana oraz zostaną wybudowane nowe obiekty. Modernizacji podlegać będą następujące obiekty: Piaskownik pionowy 1500, głębokości 3m. Obiekt zostanie zaadaptowany na OB.7 komora rozdziału przed komorą osadu czynnego. Komora denitryfikacji i napowietrzania o głębokości 4m i przekroju prostokątnym. Obiekt zostanie zaadoptowany na OB.8 komora osadu czynnego IO. Oczyszczalnia OSA 3 300 o konstrukcji stalowej złożonej. Wewnętrzna komora zostanie zaadoptowany na OB.9 komora osadu czynnego IIO. Trzy komory przyległe zostaną zaadaptowane a jedna ulegnie zasypaniu. Powierzchnia zabudowy i kubatura ulegnie zmniejszeniu. Projektowane są następujące nowe obiekty OB.1 Komora rozdziału OB.2 Urządzenie wielofunkcyjne OB.3 Przepompownia ścieków OB.4 Zbiornik OB.5 Komora rozdziału OB.6 Oczyszczalnia BIOCLERE OB.10 Osadnik OB.11 Komora pomiarowa OB.12 Przepompownia osadu OB.16 Budynek wielofunkcyjny OB.17 Pompownia ścieków OB.18 Okresowe składowisko osadu OB.19 Pomiar przepływu 3x OB.21 Krata OB.23 Krata awaryjna Zostaną zlikwidowane następujące obiekty istniejące poletko piasku z piaskownika kontener gospodarczy poletka osadowe Projekt przewiduje zmiany w układzie komunikacji wewnętrznej terenu oczyszczalni. Drogi i chodniki zostaną utwardzone. Zostanie zmieniona lokalizacja bramy wjazdowej oraz przesunięte zostanie ogrodzenie oczyszczalni. Zwiększy się w ten sposób powierzchnia terenu oczyszczalni. W czasie rozbudowy i modernizacji nie zostanie przerwany proces oczyszczania ścieków. W pierwszej kolejności wykonane zostaną obiekty, których budowa nie będzie kolidować z istniejącą linią oczyszczania ścieków i istniejącej gospodarki osadowej. 1.3. Założenia 1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót związanych z przedmiotem zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną Wykonania Robót oraz przedmiarem robót kosztorys ofertowy ślepy. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak Załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy Załącznik nr 3 do SIWZ przedmiary robót kosztorys ofertowy ślepy załączone przedmiary robót uważać należy za materiały pomocnicze. Załącznik nr 4 do SIWZ Specyfikacja Techniczna i dokumentacja projektowa 2 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 3 Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. 4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5 Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6 Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7 Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8 Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9 Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych śmieci, gruz i inne. 10 Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11 Do zakresu Wykonawcy należy opracowanie organizacji ruchu na czas budowy i zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 12 Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami. 13 Wykonawca udziela minimum 36 o miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. 14 Jeżeli wykonawca ma zamiar współpracować z podwykonawcami zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 100 000 zł słownie: sto tysiecy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Zał. nr 1D).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający warunek A 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert) (Dokument może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) Dokument potwierdzający warunek B 1. Wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawca musi udokumentować, że w podanym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 2.500 000,00 zł brutto każda (obejmującej budowę, rozbudowę lub modernizację z rozruchem technologicznym). Zał. nr 1A. 2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Zał. nr 1B 3. Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót objętych zamówieniem, z czego co najmniej: a) 1 osobą na stanowisko koordynatora kontraktu posiadającą wykształcenie techniczne, min. 5-cio letni staż pracy oraz doświadczenia w kierowaniu przynajmniej 2 kontraktami w zakresie gospodarki ściekowej o wartości robót minimum 2,0 mln. zł każdy, b) 1 osoba na stanowisko kierownika budowy, posiadającą wykształcenie techniczne, min. 5-cio letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, w tym na co najmniej 2-ch oczyszczalniach ścieków (budowa, rozbudowa, modernizacja) o wartości min. 2,0 mln zł każda, oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne, c) 1 osobą na stanowisko kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą wykształcenie techniczne, minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, w tym co najmniej na 1 budowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości min. 2,0 mln oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne, d) 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych i AKPiA posiadającą min. 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne, e) 1 osobą na stanowisko kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą doświadczenie zawodowej w kierowaniu robotami na co najmniej 1 oczyszczalni ścieków (budowa, rozbudowa, modernizacja) oraz posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f) dopuszcza się pełnienie funkcji koordynatora budowy przez kierownika budowy, pod warunkiem spełnienia wymagań stawianych dla obu funkcji w tej sytuacji wykonawca będzie musiał dysponować tylko 4-rema osobami. (Dokument potwierdzający może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wg załącznika nr 1C lub zał. nr 1 Ca) Dokument potwierdzający warunek C 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Uwaga ! Wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie może być mniejsza niż 10 % ceny ofertowej. 2. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 2 000 000,00 zł i zobowiążą się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej samej wysokości, do końca okresu realizacji zamówienia. (zaświadczenie lub informacja.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowal.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kowal 87-820 Kowal ul. PIwna 24 pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kowal 87-820 Kowal ul. Piwna 24, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.