eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont klatek schodowych wraz z holami w budynku Wydziału Chemicznego w Gliwicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/78/EŚ/08



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Gliwice: Remont klatek schodowych wraz z holami w budynku Wydziału Chemicznego w Gliwicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/78/EŚ/08
Numer ogłoszenia: 153724 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatek schodowych wraz z holami w budynku Wydziału Chemicznego w Gliwicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/78/EŚ/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące remontu klatek schodowych wraz z holami w budynku Wydziału Chemicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Budynek znajduje się pod opieką Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Remont obejmuje prace naprawcze i malarskie wraz z pracami towarzyszącymi: - oczyszczenie z warstw starych farb kolumn oraz fragmentów maswerków na ścianach przy klatce schodowej, -wymycie pod ciśnieniem kamiennych okładzin ścian przy podeście schodów między parterem a I piętrem, - usunięcie warstw starej farby ze ścian, sklepień, żeber i konsoli, -uzupełnienie brakujących fragmentów cokołów przy posadzce, -malowanie ścian, sklepień, żeber i konsoli, - malowanie cokołów przy posadzce, -malowanie starej stolarki drzwiowej, - impregnacja kamiennych kolumn, (CPV: 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne). Zakres zamówienia obejmuje prace przekraczające 14.000 Euro (roboty budowlane na ww. obiekcie realizowane w 2008r. przekraczają kwotę 14.000 Euro i nie przekraczają 206.000 Euro). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp o wartości nie wiekszej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 3.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe: (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niebędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: roboty wewnętrzne remontowe tynkarsko-malarskie (przy czym przynajmniej jedna w obiektach zabytkowych) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wartość przynajmniej jednej z nich musi wynosić minimum 120.000 zł. brutto. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającymi aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez:Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Warunki podmiotowe (dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 6. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 7. wycena przedmiotu zamówienia. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie sp[ełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych:1A. Oświadczenie. 2A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3A. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. 3B. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie. 4A. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4B. Kopie uprawnień budowlanych. 4C. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5A. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6A. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 7A. Oferta Cenowa 7B. Kalkulacja ceny oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 509.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 510.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Faktura zapłacona zostanie z konta Zamawiającego w terminie do 30 dni od dnia jej złożenia, na konto Wykonawcy podane na fakturze. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiajacy (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.