eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Bytom: Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 15364 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2012r, obejmujące: dostawę elementów oznakowania, które są wyszczególnione w TABELI 1 (materiał) oraz wykonanie usług, które są wyszczególnione w TABELI 2 (usługi). 2. Wykonawca winien skalkulować ceny biorąc pod uwagę założenia do kalkulacji jednostkowych stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji i rękojmi na materiały służące do realizacji zamówienia zgodny z gwarancją producenta oraz na montaż nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. Zamawiający dopuszcza montaż znaków drogowych z odzysku, które odbierane będą z zasobów magazynowych Zamawiającego (Bytom, ul. W. Hajdy 1a). 5. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości materiałów i usług do wykonania: TABELA NR 1 - MATERIAŁ: Lp. - Materiał - Orientacyjna (szacunkowa) ilość - Jedn. 1. Znaki kat. A 900 mm ( średnie ) folia typu I - 120 szt. 2. Znak kat. A-7 900 mm ( średni ) folia typu II - 270 szt. 3. Znaki kat. A 750 mm ( małe ) folia typu I - 40 szt. 4. Znaki kat. B i C 800 mm (średnie) folia typu I - 150 szt. 5. Znak kat. B-2 lub B-20 800 mm (średni) folia typu II - 100 szt. 6. Znaki kat. B i C 600 mm (małe) folia typu I - 80 szt. 7. Znaki z grupy D 600 x 600 mm (średnie i małe) folia typu I - 70 szt. 8. Znaki z grupy D 400 x 400 ( mini ) folia typu I - 50 szt. 9. Znak z grupy D 600 x 750 mm ( średnie i małe ) folia typu I - 30 szt. 10. Znak kat. D-6 600 x 600 mm ( średni i mały ) folia typu II - 200 szt. 11. Znaki z grupy E, F, G, T, U, tablice typu B i D folia typu I 210 m2 12. Słupek ( ocynk ) o średnicy 60 mm ; grubość ścianki rury 3,2 - 4,0 mm - 3600 m. 13. Słupek ( ocynk ) o średnicy 76 mm ; grubość ścianki rury 3,2 - 4,0 mm - 400 m. 14. Słupek żelbetowy długości 3,50 m o przekroju 12 x 12 cm 15 szt. 15. Wysięgnik - 10 szt. 16. Obejma uniwersalna na słupek ( ocynk ) - 2700 szt. 17. Obejma uniwersalna na latarnię ( ocynk ) - 600 szt. 18. Folia odblaskowa ( w różnych kolorach ) typu I do zaklejenia ( przeklejenia ) istniejącej tarczy znaku lub tablicy - 25 m2 19. Konstrukcja kratowa do tablic ( słupki o średnicy 70 - 76 mm ) - 112 mb. 20. Liniowy próg zwalniający płytowy U-16b ( próg segmentowy złożony z modułów ) - 96 m2. 21. Próg zwalniający: szerokość 900 mm, długość 500 mm, wysokość 50 mm - 90 szt. 22. Próg zwalniający - element zakończenia: szerokość 900 mm, długość 420 mm, wysokość 50 mm - 16 szt. 23. Azyl dla pieszych 500 x 500 x 100 mm ( kwadrat lub element narożny ) - 80 szt. 24. Lustro drogowe U-18a - 900 mm ( kompletne w ramie wraz z uchwytami montażowymi ) - 5 szt. 25. Lustro drogowe U-18b - 800 x 1000 mm ( kompletne w ramie wraz z uchwytami montażowymi ) - 5 szt. 26. Punktowy element odblaskowy z dwóch stron tzw. kocie oczko - 200 szt. 27. Punktowy element odblaskowy z jednej strony tzw. kocie oczko - 200 szt. 28. Słupek przeszkodowy U-5a z elementami odblaskowymi - aplikacja folią odblaskową typu II ( II generacji ) nasadzany na słupek stalowy - 25 szt. TABELA NR 2 - USŁUGI: Lp. - Usługi - Orientacyjna (szacunkowa) ilość - Jedn. 1. Montaż tarczy znaku o pow. < 0,3 m2 łącznie z kosztami transportu - 200 szt. 2. Montaż tarczy znaku o pow. > 0,3 m2 łącznie z kosztami transportu - 1100 szt. 3. Demontaż tarczy znaku łącznie z kosztami transportu - 1000 szt. 4. Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 60 mm ( lub żelbetowego ) wraz z : -zabetonowaniem ( fundament ), -kosztami transportu, -odwozem i utylizacją gruzu / ziemi, -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 800 szt. 5. Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 76 mm ( lub żelbetowego ) wraz z : -zabetonowaniem ( fundament ), -kosztami transportu, -odwozem i utylizacją gruzu / ziemi, -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 60 szt. 6. Demontaż słupka do znaku lub tablicy wraz z : -kosztami transportu, -zasypaniem otworu po słupku ( piaskiem ), -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 800 szt. 7. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.< 1,5 m2 łącznie z kosztami transportu - 110 szt. 8. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1,5 m2 (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 9. Montaż kratownicy do tablic wraz z : -zabetonowaniem ( fundament ), -kosztami transportu, -odwozem i utylizacją gruzu / ziemi, -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 14 szt. 10. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.< 1,5 m2 łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 11. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m2 (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu - 30 szt. 12. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1,5 m2 na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) wraz z ramą lub zawiesiami łącznie z kosztami transportu i obsługi pojazdów specjalistycznych - 10 szt. 13. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m2 na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu i obsługi pojazdów specjalistycznych - 10 szt. 14. Prostowanie pogiętej tarczy znaku łącznie z kosztami transportu - 25 szt. 15. Prostowanie pogiętego słupka do znaku łącznie z kosztami transportu - 50 szt. 16. Betonowanie słupka do znaku łącznie z kosztami transportu - 100 szt. 17. Montaż elementu progu zwalniającego ( kotwienie progu ) łącznie z kosztami transportu - 110 szt. 18. Demontaż elementu progu zwalniającego łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 19. Montaż modułu azylu dla pieszych ( kotwienie elementu ) łącznie z kosztami transportu - 80 szt. 20. Montaż liniowego progu zwalniającego płytowego U-16b ( próg segmentowy złożony z modułów ) - 96 m2 21. Demontaż modułu azylu dla pieszych łącznie z kosztami transportu - 20 szt. 22. Montaż punktowego elementu odblaskowego tzw. kocie oczko z zastosowaniem kleju termoplastycznego - łącznie z kosztami transportu - 400 szt. 23. Montaż wysięgnika na ścianie budynku (przykręcanego na kołkach rozporowych i śrubach) - łącznie z kosztami transportu - 10 szt. 24. Demontaż wysięgnika na ścianie budynku łącznie z kosztami transportu - 5 szt. 25. Montaż słupka przeszkodowego U-5a (pylonu) - 25 szt. 26. Montaż lustra drogowego łącznie z kosztami transportu - 10 szt. 27. Przeklejenie tarczy znaku lub tablicy łącznie z kosztami transportu - 60 szt. 6. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm). 7. Podane wyżej ilości materiałów i usług są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu cenowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13.400,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy czterysta złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy związane z przedmiotem zamówienia i proporcjonalne do wartości zamówienia tj. polegające na dostawie elementów oznakowania pionowego wraz z usługą ich montażu na drogach publicznych o łącznej wartości co najmniej 275.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja dostaw na kwotę co najmniej 275.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w szczególności dotyczącej terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a) siłę wyższą, która spowoduje przerwanie prac, b) niesprzyjające warunki powodujące brak możliwości realizacji prac zgodnie z przyjętą w budownictwie technologią, c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, na które nie mieli wpływu i których nie można było przewidzieć, a mających wpływ na możliwość rozpoczęcia, kontynuowania lub zakończenia prac, 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany umowy nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów ul. Smolenia 35 (III piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 25) 41-902 Bytom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów ul. Smolenia 35 (III piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 25) 41-902 Bytom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.