Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-07
Pierzchnica: Przebudowa dróg gminnych: Gumienice-Towarzystwo,
Maleszowa dz. nr ewid. 857, 868, 869
Numer ogłoszenia: 153606 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pierzchnica , ul. 13 Stycznia 6, 26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 35-38-046, faks 041 35-38-046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: Gumienice-Towarzystwo, Maleszowa dz. nr ewid. 857, 868, 869.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa czterech odcinków dróg gminnych: Gumienice-Towarzystwo, Maleszowa dz. nr ewid. 857, 868, 869. Zakres robót: I. droga Gumienice - Towarzystwo na odcinku 740 mb - oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego na krawędziach drogi za pomocą równiarki oraz ręcznie o szerokości po 0,50 m z każdej strony - 740 m2, - ścinanie poboczy mechanicznie, gr. warstwy ścinanej 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład- 740 m2, - koryto wykonane na całej szerokości mijanek, mechanicznie w gruncie II-IV, głębokość koryta 20 cm - 138 m2, - wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na całej szerokości mijanek, mechanicznie, grubość warstwy 15 cm-138 m2, - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, gr. po zagęszczeniu średnia 15 cm wraz z dwoma mijankami - 435,26 m3, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 3 cm z dwoma mijankami - 2 835,15 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm z dwoma mijankami - 2 746,35 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego stabilizowanego o grubości 22 cm (mieszanka optymalna 0/31,5 mm) - 740 m2, II. droga w Maleszowej - dz. nr ewid. 857, na odcinku 64 mb - oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego na krawędziach drogi za pomocą równiarki oraz ręcznie o szerokości po 0,50 m z każdej strony - 64 m2, - ścinanie poboczy mechanicznie, gr. warstwy ścinanej 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład- 96 m2, - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, gr. po zagęszczeniu średnia 15 cm - 37,61 m3, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 3 cm - 244,99 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 237,31 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego stabilizowanego o grubości 22 cm (mieszanka optymalna 0/31,5 mm) - 96 m2, III. droga w Maleszowej - dz. nr ewid. 868, na odcinku 66 mb - oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego na krawędziach drogi za pomocą równiarki oraz ręcznie o szerokości po 0,50 m z każdej strony - 66 m2, - ścinanie poboczy mechanicznie, gr. warstwy ścinanej 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład- 99 m2, - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, gr. po zagęszczeniu średnia 15 cm - 33,79 m3, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 3 cm - 219,31 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 211,39 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego stabilizowanego o grubości 22 cm (mieszanka optymalna 0/31,5 mm) - 99 m2, IV. droga w Maleszowej - dz. nr ewid. 869, na odcinku 115 mb - oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego na krawędziach drogi za pomocą równiarki oraz ręcznie o szerokości po 0,50 m z każdej strony - 115 m2, - ścinanie poboczy mechanicznie, gr. warstwy ścinanej 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład- 115 m2, - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, gr. po zagęszczeniu średnia 15 cm - 57,68 m3, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 3 cm - 374,15 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 360,35 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego stabilizowanego o grubości 22 cm (mieszanka optymalna 0/31,5 mm) - 115 m2, Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarte są w załącznikach do niniejszej specyfikacji: a) opis i STWiORB- zał. nr 1 do SIWZ b) przedmiary robót - zał. nr 2 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% polegających na powtórzeniu zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie dróg o wartości minimum 100 000,00 złotych brutto (sto tysięcy zł) każda, w ramach dwóch różnych umów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą; - Jednego Kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, min. 1 rok doświadczenia zawodowego liczonego od uzyskania uprawnień. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo Budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum - 100 000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub uzupełniających zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane, które nie zostały wykonane z uwagi na zlecenie zakresu dodatkowego w oparciu o kosztorys ofertowy. 2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w trakcie i końcowych tj.: 2.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: 2.1.1. klęski żywiołowe; 2.1.2. warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych; 2.2 błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; 2.3 wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 2.4 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 3.1 Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego; 3.2 Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 10 wzoru umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pierzchnica
ul. 13- go Stycznia 6; 26-015 Pierzchnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pierzchnica ul. 13- go Stycznia 6; 26-015 Pierzchnica sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PIERZCHNICA
- "Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pierzchnica"
- "Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Pierzchnica"
- "Budowa żłobka w Pierzchnicy"
więcej: przetargi PIERZCHNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Inwestycje w infrastrukturę drogową w Gminie Krasnobród
- Rewitalizacja skweru zieleni u zbiegu ulic Klonowej i Powstańców Wielkopolskich
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w km 0+000 do 0+995 na działce nr 112 w miejscowości Żelichów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.