eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechlinek › Przebudowa drogi w miejscowości Świniokierz Włościański - odcinek I i II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Żelechlinek: Przebudowa drogi w miejscowości Świniokierz Włościański - odcinek I i II
Numer ogłoszenia: 153591 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelechlinek, Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie, tel. 044 7122712, fax 044 7122710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zelechlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w miejscowości Świniokierz Włościański - odcinek I i II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Świniokierz Włościański. Długość drogi do przebudowy wynosi 3.010,00 m, Droga składa się z dwóch odcinków: - odcinek I - o długości 680,00 m - odcinek II - o długości 2.330,00 m Wykonany zostanie następujący zakres robót: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy górnej z destruktu bitumicznego o grubości 5 cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12.8 wg PN-S-96025:2000 o grubości 4 cm, - mechaniczne uzupełnianie i profilowanie poboczy gruntowych, - zagęszczanie poboczy gruntowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy : 1) Spełniają następujące warunki: a) Sytuacja finansowa: Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do rozpoczęcia i realizacji zamówienia. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) doświadczenie zawodowe: Zrealizowali, jako główny Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 (słownie: pięć) robót budowlanych w zakresie budowy dróg, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 2) Oferta będzie zgodna ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz zasadami określonymi w ustawie Pzp. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: 1. Wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1, 2. Formularz zestawienia wartości zamówienia - stanowiący załącznik nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Pzp (stanowiące załącznik nr 3, 4. Umowa spółki cywilnej, jawnej jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, jawnej. 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). 6. Wykaz co najmniej 5 (słownie: pięć) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - referencje od poprzednich zamawiających wg załącznik nr 4. 7. Zaakceptowany projekt umowy (stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty (oświadczenie o spełnianiu warunków i aktualny odpis oraz dokumenty wymienione w pkt. 1-3) składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez 1 wykonawcę lub wspólnie. 5) ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarci umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 (aktualny odpis) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Wykonawca składa dokumenty w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia i poświadczenia wykonawca składa pod odpowiedzialnością karną. W przypadku gdy Dostawca stwierdzi, że podane w ofercie informacje stanowią tajemnice jego przedsiębiorstwa dołącza do oferty oświadczenie, w którym wskazuje, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie należy ich ujawniać osobom trzecim. Oferta, w której wszystkie informacje zostały uznane przez Dostawcę lub Wykonawcę jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa podlega odrzuceniu. Ponadto oferent nie może zastrzec w ofercie informacji, które są jawne na podstawie przepisów ustawy Pzp (np. art. 86 ust 4) np. nazwa oferenta, cena oferty lub odrębnych przepisów np. wpisu do ewidencji. W przypadku zastrzeżenia informacji, które są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub innych przepisów oferta zostanie odrzucona.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zelechlinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żelechlinku Plac Tysiąclecia 1 97-226 Żelechlinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żelechlinku Sekretariat pok. nr 5 Plac Tysiąclecia 1 97-226 Żelechlinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.