eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Środa Wielkopolska i jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2016 roku do 31grudnia 2020 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Środa Wielkopolska: Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Środa Wielkopolska i jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2016 roku do 31grudnia 2020 roku
Numer ogłoszenia: 153547 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp. , ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Środa Wielkopolska i jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2016 roku do 31grudnia 2020 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Środa Wielkopolska i jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2020 roku polegającej na: 1)nieodpłatnym otwarciu i prowadzeniu rachunków Gminy Środa Wielkopolska i rachunków gminnych jednostek organizacyjnych Gminy Środa Wielkopolska tj: - Gmina Środa Wielkopolska, - Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej,; - Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Słupi Wielkiej; - Szkoła Podstawowa im. Gen. J.H. Dąbrowskiego w Starkówcu Piątkowskim; - Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi; - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Środzie Wielkopolskiej; - Gimnazjum Nr 1 w Środzie Wielkopolskiej; - Przedszkole Nr 3 w Środzie Wielkopolskiej; - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli ; - Ośrodek Pomocy Społecznej w Środzie Wielkopolskiej ; - Gminna Świetlica Terapeutyczno - Wychowawcza Szlachcin 32 b; - Ośrodek Kultury w Środzie Wielkopolskiej; - Miejska Biblioteka Publiczna w Środzie Wielkopolskiej; - Muzeum Ziemi Średzkiej Dwór w Koszutach; - Zakład Gospodarki Komunalnej w Środzie Wielkopolskiej; - Stołówki Gminne w Środzie Wielkopolskiej 2) nieodpłatnym otwarciu dodatkowych rachunków bankowych w razie potrzeby, 3) nieodpłatnej realizacji poleceń przelewu w wersji elektronicznej i papierowej, 4) nieodpłatnym przyjmowaniu wpłat gotówkowych zewnętrznych i wewnętrznych, 5) nieodpłatnym wypłacaniu gotówki, 6) nieodpłatnym wydawaniu blankietów czekowych, 7) nieodpłatnej obsłudze płatności masowych, w tym nie pobieranie prowizji od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Gminy Środa Wielkopolska i jej jednostek organizacyjnych. Programem księgowym funkcjonującym w Gminie jest Sigid i z tym programem musi nastąpić korelacja masowych płatności. Koszty dostosowania do programu Sigid obciążają wykonawcę. 8) nieodpłatnym udostępnianiu w formie elektronicznej wyciągów bankowych, 9) nieodpłatnym świadczeniu usług bankowości elektronicznej, pozwalających na dostęp do rachunków bankowych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci informatycznej dla Gminy Środa Wielkopolska i jednostek organizacyjnych Gminy Środa Wielkopolska, 10) nieodpłatnym udostępnieniu przez cały okres trwania umowy usługi typu homebanking Usługa ta w szczególności winna obejmować: instalację systemu, kompleksowe przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, bieżące doradztwo i pomoc z zakresu obsługi systemu, bieżącą obsługę techniczną i bezzwłoczne usuwanie awarii systemu, wydawanie kart procesorowych , czytników oraz bez opłat abonamentowych, 11) nieodpłatnym wydawaniu zaświadczeń związanych z obsługą bankową rachunków, 12) oprocentowaniu środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych w stosunku rocznym, ustalone według zmiennej stawki bazowej WIBID 1M obowiązującej na dwa dni robocze przed dniem zmiany oprocentowania skorygowanej o współczynnik zaoferowany przez Bank. Zmieniona stawka bazowa ma zastosowanie od 1 dnia miesiąca następnego. 13) udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym Budżetu Gminy Środa Wielkopolska w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej Rady Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej obowiązującej na dany rok budżetowy, w wysokości 5.000.000 zł. co roku w trakcie obowiązywania przedmiotu zamówienia. - Przeznaczeniem kredytu będzie pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Środa Wielkopolska, co oznacza, że do ostatniego dnia roboczego każdego roku kredyt zostanie spłacony, - Kredyt zostanie udzielony bez prowizji i opłat jedynym kosztem dla zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt. Oprocentowanie zostanie ustalone według zmiennej stawki bazowej WIBOR 3M obowiązującej na dwa dni robocze przed każdym miesiącem kredytowania powiększonej o marżę zaoferowana przez Bank. Zmieniona stawka bazowa ma zastosowanie od pierwszego dnia miesiąca następnego okresu kredytowania. - Odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca, a regulowane będą ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie informacji otrzymanej z Banku, a płatne są w pierwszym dniu po zakończeniu okresu odsetkowego. - Bank nie będzie naliczał prowizji i opłat za niewykorzystaną kwotę kredytu. 14) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym nastąpi w roku 2016 02.01.2016r. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w kolejnych latach tj. 2017, 2018, 2019, 2020 nastąpi w pierwszy dzień roboczy następujący po 1 stycznia danego roku. 15) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej jedną siedzibą oddziału, filii lub punktu kasowego itp. na terenie miasta Środa Wielkopolska lub otworzy taki oddział, filię, punkt kasowy z możliwością pobierania i odprowadzania gotówki czynny od poniedziałku do piątku (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy) w godzinach nie krócej niż poniedziałki od 8:00 do 16:00 od wtorku do piątku od 7:00 do 15:00 Najpóźniej w dniu podpisania umowy na obsługę budżetu gminy Środa Wielkopolska wybrany wykonawca powinien wskazać zamawiającemu dokument z którego będzie wynikało na jakiej podstawie dysponuje lub będzie dysponował oddziałem, filią lub punktem kasowym na terenie miasta Środa Wielkopolska. 16)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości jednostek organizacyjnych gminy utworzonych bądź rozwiązanych w okresie trwania umowy, które będą obsługiwane przez wybranego wykonawcę na warunkach określonych w SIWZ. 17) Wybrany Wykonawca po upływie terminu na wniesienie środka odwoławczego zobowiązany będzie przygotować i przedłożyć zamawiającemu parafowany projekt umowy na obsługę budżetu gminy który będzie zawierał szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymieniony w pkt. 3.2.SIWZ oraz istotne dla stron postanowienia zawarte w pkt. 17 SIWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu, przed podpisaniem umów w wersji ostatecznej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gmina Środa Wielkopolska Spółdzielczy Bank Ludowy 93 9084 0003 2211 0000 5975 0008 z adnotacją: Wadium - przetarg na: Bankowa obsługa budżetu gminy Środa Wielkopolska. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. Nr 220 tut. Urzędu. UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2015r, poz. 128 tekst jednolity), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument, z którego wynika upoważnienie do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski, ustalonych w statucie w zakresie, w jakim nie sprzeciwiają się temu przepisy ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale 6 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym; 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, zastosowania aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane przedstawione w walutach obcych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8. Wybrany Wykonawca po upływie terminu na wniesienie środka odwoławczego zobowiązany będzie przygotować i przedłożyć zamawiającemu parafowany projekt umowy na obsługę budżetu gminy który będzie zawierał szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymieniony w pkt. 3.2.SIWZ oraz istotne dla stron postanowienia zawarte w pkt. 17 SIWZ. 9.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest wstanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do składania negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawonionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w szczególności: 1)z powodu zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2)nałożenie na zamawiającego dodatkowych zadań lub zmian jego struktury organizacyjnej, 3)pojawienie się nowego produktu bankowego lub rozwiązania organizacyjnego którego wykorzystanie będzie korzystne dla zamawiającego. 4)wprowadzenie modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5 pokój nr 220.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5 pokój nr 214.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.