eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont ostróg rzeki Warty w km 359+000 do 359+300 w m. Białobrzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Poznań: Remont ostróg rzeki Warty w km 359+000 do 359+300 w m. Białobrzeg
Numer ogłoszenia: 153530 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ostróg rzeki Warty w km 359+000 do 359+300 w m. Białobrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont ostróg rzeki Warty w km 359+000 do 359+300 w m. Białobrzeg Informacje ogólne: 1. Dokumentacja techniczna opracowana została w 2013 r. przez Biuro Studiów i Projektów Budownictwa Wodnego HYDROPROJEKT Poznań Spółka z o.o.; ul. Grunwaldzka 21, 60-783 Poznań. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu celem zatwierdzenia Harmonogram rzeczowo-finansowy. 4. Załączony poniżej opis określa zakres robót przewidziany do realizacji w niniejszym postępowaniu. 1. Cel i zakres zadania: Przedmiotem inwestycji jest remont pięciu ostróg rzecznych znajdujących się w km 359+120 do km 359+315 na lewym brzegu rzeki Warty. Zakres remontu ostróg obejmuje: - Wyprofilowanie brzegu rzeki ze spadkiem 1:1,5 w miejscu oddziaływania ostrogi tj., po ok. 6 metrów w obie strony od dolnej krawędzi skarpy części przybrzeżnej, - Usunięcie zakrzaczeń porastających ostrogi, - Wyprofilowanie dna rzeki pod ułożenie uzupełnienia elementów konstrukcyjnych ostróg, przy wykorzystaniu materiału z ostróg istniejących, - Wykop pod wrzynkę, - Ułożenie materaca taflowego pod głowice ostróg, - Ułożenie uzupełnienia konstrukcji ostróg w postaci pakunków faszynadowych: spadki skarp części przybrzeżnej 1:1,5; spadki skarp głowicy - 1:2 po bokach, 1:3 na czole, - Wykonanie wrzynki wypełnionej kiszkami faszynowymi i faszynadą, - Ułożenie narzutu kamiennego o grubości 30 cm (umocnienie), na ostrogach i wyprofilowanym brzegu, z zachowaniem uzyskanych wcześniej spadków, - Na skrzydełkach ułożenie narzutu w płotkach faszynowych, - Darniowanie terenu, zmienionego podczas remontu, a nie objętego umocnieniem z narzutu kamiennego. Wycinka drzew wskazanych w projekcie budowlano-wykonawczym nie obejmuje remontu przedmiotowych ostróg. Remont ostróg zapewni ochronę brzegu terenu objętego programem Natura 2000 - PLB300002 Dolina Środkowej Warty (obszar specjalnej ochrony ptaków) i PLH300009 Ostoja Nadwarciańska (specjalny obszar ochrony siedlisk), a także pozwoli na zachowanie trasy regulacji (30 m) i trasy żeglugi rzecznej (wg Rozporządzenia klasa Ia). 2. Lokalizacja zadania i opis stanu istniejącego: Inwestycja zlokalizowana jest w województwie wielkopolskim, powiat wrzesiński, gmina Pyzdry, w miejscowości Białobrzeg. Zgodnie z pomiarami remontowane ostrogi znajdują się w następujących kilometrach rz. Warty: Ostroga nr 1: 359+315, Ostroga nr 2: 359+276, Ostroga nr 3: 359+241, Ostroga nr 4: 359+168, Ostroga nr 5: 359+120, 3. Parametry remontowanych budowli: Projektowana długość ostróg umożliwi zachowanie pasa regulacji o szerokości 30 m. Przedmiotem przedsięwzięcia jest remont ostróg umożliwiający przywrócenie im właściwej funkcjonalności. Mają one na celu ochronę lewego brzegu Warty przed erozją. Remontowanym ostrogom przywrócona zostanie konstrukcja faszynowo - kamienna. Budowle po remoncie charakteryzować się będą następującymi parametrami: Ostroga nr 1: Km rzeki Warty: 359+315, Długość: 44,50 m, Rzędna korony: 72,76 m n.p.m., Spadek korony: 1:100, Nachylenie głowicy: 1:3, Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:3, Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5, Nachylenie brzegu 1:1,5, Długość umocnienia brzegu: 21,30 m. Ostroga nr 2: Km rzeki Warty: 359+276, Długość: 19,00 m, Rzędna korony: 72,75 m n.p.m., Spadek korony: 1:100, Nachylenie głowicy: 1:3, Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:3, Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5, Nachylene brzegu 1:1,5, Długość umocnienia brzegu: 22,0 m. Ostroga nr 3: Km rzeki Warty: 359+241, Długość: 25,70 m Rzędna korony: 72,74 m n.p.m., Spadek korony: 1:100, Nachylenie głowicy: 1:3, Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:3, Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5, Nachylenie brzegu 1:1,5, Długość umocnienia brzegu: 19,50 m. Ostroga nr 4: Km rzeki Warty: 359+168, Długość: 21,00 m, Rzędna korony: 72,73 m n.p.m., Spadek korony: 1:100, Nachylenie głowicy: 1:3, Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:3, Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5, Nachylenie brzegu 1:1,5, Długość umocnienia brzegu: 21,0 m. Ostroga nr 5: Km rzeki Warty: 359+120, Długość: 12,50 m, Rzędna korony: 72,72 m n.p.m., Spadek korony: 1:100, Nachylenie głowicy: 1:3, Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:3, Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5, Nachylenie brzegu 1:1,5, Długość umocnienia brzegu: 24,00 m. 4. Technologia robót i sposób wykonania: 4.1. Teren budowy: Lokalizacja i zorganizowanie placu budowy leży po stronie wykonawcy robót. Należy zagospodarować miejsce załadunku kamienia na barki - sugerowane miejsce to załadunek w miejscowości Ląd, a także składowania urobku, celem jego odsączenia i wbudowania w konstrukcję ostróg. Niezbędne jest też wyznaczenie miejsca na wykonanie i wodowanie materaca taflowego. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektorem Nadzoru. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. 4.2. Roboty przygotowawcze: Przed rozpoczęciem właściwych prac remontowych należy na terenie objętym inwestycją wykosić roślinność zieloną i zakrzaczenia, zaś darń z humusem pociąć na kawałki i składować w stosach na szalandach bądź na brzegu. 4.3. Prace ziemne: Do prac ziemnych należy wykorzystać koparkę jednonaczyniową na pontonie. Po jej ustawieniu i zakotwieniu należy przejść do wydobycia urobku z dna rzeki - z pól międzyostrogowych oraz zniszczonych ostróg, a także wykopać w brzegu miejsce na wrzynkę dla ostróg. Urobek składować na odkład lub szalandy. Urobek należy składować tak, aby umożliwić odsączenie z niego wody. Po zakończeniu prac należy zebrać kotwice, sprzęt i tabor pomocniczy. Brzegi należy plantować ręcznie nadając im spadek 1:1,5÷1,2. 4.4. Roboty faszynowe: Do robót faszynowych w niniejszej inwestycji zalicza się: wykonanie wrzynki, materaca taflowego, uzupełnienie konstrukcji głowicy i części przybrzeżnej ostrogi za pomocą pakunków faszynadowych. 4.5. Ułożenie narzutu kamiennego: Załadunku kamienia na barki należy dokonać w miejscu ku temu odpowiednim - najbliższy inwestycji punkt załadunkowy znajduje się w miejscowości Ląd. Po przetransportowaniu kamienia barkami ciągniętymi przez holownik, za pomocą koparki na pontonie należy układać go warstwą o grubości 30 cm, na ostrodze, fragmentach brzegu przeznaczonych do umocnienia. Kamień należy wyrównać za pomocą drąga w wodzie, zaś nad wodą ręcznie. W przypadku skrzydełek narzut należy układać w płotkach faszynowych o oczkach szerokości 1,5 m. 4.6. Darniowanie: Odspojoną w pracach przygotowawczych darń należy ułożyć w miejscach nie będących umocnionymi kamieniem tj: nieumocnione fragmenty skarp i brzegów. 4.7. Uwagi i wytyczne: Odstępstwa od projektu muszą być bezwzględnie uzgodnione z projektantem w ramach nadzoru autorskiego i potwierdzone w imieniu Inwestora przez Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego. Przy prowadzeniu robót należy uwzględnić wymagania zawarte w uzgodnieniach, opiniach i decyzjach. 5. Organizacja robót: Remont ostróg przeprowadzany będzie na stan regulacyjny 360 cm w odniesieniu do wodowskazu Konin - Sławsk. Prace należy rozpocząć po okresie lęgowym ptaków, czyli po 15 sierpnia 2015r. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Szczegóły nie ujęte w niniejszym projekcie należy realizować zgodnie z Polskimi Normami, instrukcjami wykonania i stosowania, normami branżowymi, warunkami technicznymi oraz wymogami producentów materiałów i urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji budowli hydrotechnicznych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać, że do realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponować odpowiednim sprzętem do realizacji robót z lądu i z wody wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający wymaga dysponowania następującym sprzętem: koparką gąsienicową na pontonie, holownikiem, krypą (barką). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w zakresie budowli hydrotechnicznych z mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623) względnie melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia nadane na podstawie przepisów wcześniejszych oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, zobowiązań wymaganych postanowieniami SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    3 robty, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji budowli hydrotechnicznych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Kosztorys ofertowy uproszczony. 6. Oświadczenie dotyczące przynalezności do grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiacym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-12 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 93
  • 2 - Okres gwarancji - 7

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu wystąpienia warunków hydrologiczno - meteorologicznych uniemożliwiających wykonywanie prac, - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, które nie spowodują zwiększenia zakresu zamówienia, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 308, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przez BUDOWLE HYDROTECHNICZNE, o których mowa w punkcie III.3.2) Wiedza i doświadczenie, należy rozumieć budowle w rozumieniu § 3 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie z dnia 20 kwietnia 2007 r. (Dz. U. Nr 86, poz. 579). 2. Limit finasowy na realizację tego zadania wynosi 761 326,00 zł. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a Prawa zamówień publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.