eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Zielona › Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 500.000,00 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w związku z realizacją inwestycji w 2014r .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Dąbrowa Zielona: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 500.000,00 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w związku z realizacją inwestycji w 2014r .
Numer ogłoszenia: 153379 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 500.000,00 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w związku z realizacją inwestycji w 2014r ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 500.000,00 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w związku z realizacją inwestycji w 2014r p.n: 1) Budowa i wyposażenie edukacyjnego ogrodu bajek w Dąbrowie Zielonej - zadanie realizowane w ramach PROW na lata 2007-2013. 2) Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnej etap I na terenie Gminy Dąbrowa Zielona - zadanie realizowane w ramach PROW na lata 2007-2013 - Etap II. Warunki udzielenia kredytu: 1.Kredyt zaciągnięty na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w związku z realizacją inwestycji w 2014r (wkład własny). 2.Przewidywany termin uruchomienia kredytu - do 10.09.2014 rok: 3. Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2029 r. 4. Kwota kredytu - 500.000,00 PLN 5. Karencja w spłacie kredytu- od uruchomienia kredytu do 31 marca 2015 r. 6. Spłata kapitału: 2015 rok - 4 raty x 2.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2016 rok - 4 raty x 2.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2017 rok - 4 raty x 2.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2018 rok - 4 raty x 5.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2019 rok - 4 raty x 5.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2020 rok - 4 raty x 5.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2021 rok - 4 raty x 5.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2022 rok - 4 raty x 5.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2023 rok - 4 raty x 5.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2024 rok - 4 raty x 14.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2025 rok - 4 raty x 15.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2026 rok - 4 raty x 15.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2027 rok - 4 raty x 15.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2028 rok - 4 raty x 15.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień; 2029 rok - 4 raty x 15.000,00 zł w miesiącach: kwiecień, czerwiec, październik, grudzień. Dzień miesiąca rozliczeniowego , w którym będzie płacona rata przypada na ostatni dzień miesiąca . W przypadku , gdy termin spłaty raty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy , albo nie będącym dniem roboczym , uważa się , że termin spłaty został zachowany , jeżeli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Odsetki naliczane w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków. 7. Spłata odsetek - okresy miesięczne ( za dzień spłaty odsetek należy przyjąć ostatni dzień miesiąca). W przypadku gdy termin spłaty raty odsetek upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy , albo nie będącym dniem roboczym , uważa się , że termin spłaty został zachowany , jeżeli spłata raty odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 8.Oprocentowanie będzie ulegało zmianie w okresie kredytowania wraz ze zmianą WIBOR. 9.W okresie kredytowania będzie zastosowany 1 M WIBOR z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego obliczanie odsetek na miesiąc bieżący 10. Do celów obliczania oprocentowania przyjmuje się , że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 11. Zabezpieczenie - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu wraz z odsetkami bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy o takim zamiarze z 14 dniowym wyprzedzeniem. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości kwot rat kapitałowych w okresie kredytowania za zgodą kredytodawcy. 14.Rozliczenie usługi pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2029.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia w przypadku jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; t.j. są bankiem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U.2012.1376 z późn.zm.). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie rodzaju prowadzonej działalności wpisanej we właściwym rejestrze.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr.2 do specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy w.g wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz. 2. Wyliczenie kosztu obsługi kredytu (tylko i wyłacznie w celu informacyjnym dla Zamawiającego. 3. Wzór umowy o kredyt. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2b , 2c i 2d oraz w punkcie 6 siwz winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , dokumenty wymienione w punktach 1 , 2a, 3, 4 , 5 siwz muszą być przedstawione w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 3) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. UWAGA1: W przypadku złożenia dokumentów w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem czynność poświadczenia może być dokonana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. UWAGA 2: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów , każdy z nich musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 2 , 3 i 4oraz w punkcie 6 siwz. W przypadku składania kopii tych dokumentów , kopie te winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez każdego z nich , zgodnie z obowiązującymi zasadami reprezentacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo , podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o wspólne zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia , określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail:ug@dabrowazielona.pl , e-mail:w.tyrek@dabrowazielona.pl oraz Urząd Gminy Dąbrowa Zielona , Pl. Kościuszki 31 , 42-265 Dąbrowa Zielona..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Zielona , Pl. Kościuszki v31 , 42-265 Dąbrowa Zielona - punkt obsługi interesanta (parter). Otwarcie ofert 31.07.2014r godz. 10:30 , pokój nr 108 (sala narad) - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.