eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Zamówienie obejmuje wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Ostrzeszowie przy ul. Zamkowej 37a.



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Ostrzeszów: Zamówienie obejmuje wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Ostrzeszowie przy ul. Zamkowej 37a.
Numer ogłoszenia: 153291 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Fryderyka Chopina w Ostrzeszowie , ul. Zamkowa 37a, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 62 730 15 38, faks 62 730 15 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Muzyczna I stopnia w Ostrzeszowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie obejmuje wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Ostrzeszowie przy ul. Zamkowej 37a..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis wykonania zamówienia zawiera niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami tj. opisem technicznym i specyfikacją wykonania i odbioru robót. Cały zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z przedstawioną dokumentacją techniczno - projektową. Przedstawione w niniejszej dokumentacji przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze i nie są podstawą do sposobu obliczenia ceny. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45000000-7 roboty budowlane. Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i okiennych wraz z parapetami - wykucie otworów na drzwi oraz przykucia otworów drzwiowych - rozebranie ścianek działowych jak w rys nr 1 - wykucie otworów w ścianach zewnętrznych dla wykonania wentylacji fi 15 cm - zerwanie posadzki z parkietu na korytarzu - zerwanie posadzki z wykładziny PCV(korytarz) - zerwanie posadzki z płytek podłogowych(łazienki) - zerwanie warstwy betonowej gr 6 cm podłoże pod posadzki - demontaż instalacji kanalizacyjnej, wody oraz co - zeskrobanie i zmycie farb ze ścian i sufitów - przetarcie tynków we wszystkich remontowanych pomieszczeniach - demontaż istniejącej instalacji kanalizacji, wody ,oraz centralnego ogrzewania oraz elektrycznej Roboty do wykonania w zakresie robót remontowych budowlanych - wykonanie nowych ścianek z pustaków gazobetonowych w ubikacjach z wykonaniem tynków tych ścian - wykonanie nowych ścian gr. 10 cm z plyt K-G z wypełnieniem wełną mineralną ( podział dużej sali lekcyjnej na trzy mniejsze) - zamurowanie otworów, przymurowanie i wykucie dla osadzenia drzwi z wykonaniem nowych nadproży z dwuteowników NP - wykonanie w ścianach zewnętrznych otworów średnicy 15 cm dla osadzenia wentylacji wraz z montażem wentylatorów i kratek wentylacyjnych - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach w części sanitarnej - płytki glazurowane kl I - wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach sanitarnych i holu z cokołami: Izolacja z folii PE gr 0,8 mm Wykonanie posadzki cementowej gr 4 cm Warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy samopoziomującej Ułożenie płytek ceramicznych posadzek w łazienkach -antypoślizgowe (gat I) Ułożenie płytek grees gat I -antypoślizgowe ( na korytarzu płytki kolorystycznie jak istniejące w wyremontowanej części korytarza) Ułożenie wykładziny PCV w pom IV - Cyklinowanie posadzek z parkietu i pomalowanie lakierami utwardzalnymi w salach I, II, III - montaż 3 luster w łazienkach ( 60 x 60 cm) - Osadzenie nowych drzwi do poszczególnych sal - drzwi jak istniejące w części wyremontowanej tj: z aluminium z szybą bezpieczną na całej wysokości drzwi kolorystycznie jak istniejące, wzór szyby jak istniejące. Drzwi do łazienek z szybą okrągłą i nawiewami w dolnej części drzwi - Osadzenie nowego okna czterodzielnego z profili 6- komorowych PCV rozwieralno-uchylne z szybą k-1,0 W/ m2*K w Sali I - wykonanie nowych kabin z płyt melaminowych gr 35 mm z zamkami i okuciami - montaż przegród pisuarowych z materiału j/w - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi Roboty malarskie - malowanie ścian i sufitów -kolor biały i pastelowy. Kolorystykę uzgodnić z Dyrekcją Szkoły . Roboty do wykonania w zakresie robót instalacyjnych - demontaż istniejącej kanalizacji - montaż nowej sieci kanalizacyjnej z PCV wg załączonego rysunku - montaż nowych umywalek ,ubikacji i pisuarów (W łazience dla chłopców i dziewcząt zamontować po 1 umywalce na wys 65 cm nad posadzką oraz w wc chłopców jeden pisuar obniżony o min 15 cm) - demontaż starej instalacji wody - wykonanie nowej instalacji wraz z osprzętem wg załączonego rysunku( rury Cu , głowice termostatyczne - demontaż starej instalacji co w remontowanych pomieszczeniach - wykonanie nowej instalacji z grzejnikami wg załączonego rysunku - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie nowej instalacji elektrycznej z podejściem do rozdzielni EE na korytarzu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać że, wykonał minimum jedną realizacje branży ogólnobudowlanej tj. wykonał zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych tożsamych lub zbliżonych z zakresem przedmiotu zamówienia obejmujących prace wykończeniowe wewnątrz budynku użyteczności publicznej o wartości min. 80.000 zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Należy przedstawić: - informacje na temat osoby - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie wykonawstwa; - informacje na temat pracowników - min. 3 wykwalifikowanych pracowników budowlanych w zawodach ogólnobudowlanych pozwalających na realizację zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Oświadczenie, że osoba - kierownik robót, wskazany w wykazie który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia określone odrębnymi przepisami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (wg wzoru zał. nr 1); Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną na podstawie opisu technicznego wykonania rorót i specyfikacji warunków wykonania i odbioru robót i informacji powziętych w trakcie dokonania wizji lokalnej na terenie szkoły w której realizowane będzie zamówienie. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze i nie są podstawą do sposobu obliczenia ceny. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej podmiotów - wykonawców, należy złożyć pełnomocnictwo upoważnionych przez wykonawców osoby lub osób do składania oferty wspólnie, reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy o wykonanie zamówienia. Pełnomocnictwo niniejsze winno być podpisane przez prawnie upoważnione do tego osoby w poszczególnych podmiotach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cea.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.cea.art.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 37a, 63-500 Ostrzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.