eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja placu zabaw Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-4/10).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Warszawa: Modernizacja placu zabaw Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-4/10).
Numer ogłoszenia: 15321 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja placu zabaw Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-4/10)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie, zgodnie z: 1. dokumentacją projektową zawierającą: - Projekt zagospodarowania zieleni etap I i etap II dla modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie, wykonany w kwietniu 2009r., przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa. Zespół projektowy: arch. Barbara Antoniewicz-Ząbecka, mgr inż. arch. krajobrazu Regina Ekielska-Obara, mgr inż. arch. krajobrazu Maja Skibińska, mgr inż. arch. krajobrazu Aleksandra Wiktorko. - Inwentaryzacja i gospodarka zielenią dla modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie, wykonana w kwietniu 2009r., przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa. Zespół projektowy: arch. Barbara Antoniewicz-Ząbecka, mgr inż. arch. krajobrazu Regina Ekielska-Obara, mgr inż. arch. krajobrazu Maja Skibińska, mgr inż. arch. krajobrazu Aleksandra Wiktorko. - Projekt budowlany modernizacji ogrodu przedszkolnego i urządzeń zabawowych dla dzieci etap I i etap II dla modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie, wykonany w kwietniu 2009r., przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa. Zespół projektowy: arch. Barbara Antoniewicz-Ząbecka, mgr inż. arch. krajobrazu Regina Ekielska-Obara, mgr inż. arch. Krajobrazu Maja Skibińska, mgr inż. arch. krajobrazu Aleksandra Wiktorko. - Przedmiar robót dla modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie etap I - branża budowlana, wykonany przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa, z dnia 01.12.2009 r. Sporządził kalkulację Andrzej Duranowski, aktualizował Zdzisław Dąbrowski. - Przedmiar robót dla modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie etap II - branża budowlana, wykonany przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa, z dnia 01.12.2009 r. Sporządził kalkulację Andrzej Duranowski, aktualizował Zdzisław Dąbrowski. - Przedmiar robót dla modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie etap I - branża zieleni, wykonany przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa, z dnia 01.12.2009r. Sporządził kalkulację mgr inż. Radosław Gulczyński, aktualizował Zdzisław Dąbrowski. - Przedmiar robót dla modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie etap II - branża zieleni, wykonany przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa, z dnia 01.12.2009r. Sporządził kalkulację mgr inż. Radosław Gulczyński, aktualizował Zdzisław Dąbrowski. 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie - branża zieleni etap II, wykonana 1 kwietnia 2009r., przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa. Autorem jest mgr inż. Radosław Gulczyński. 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie - branża zieleni etap I, wykonana 1 kwietnia 2009r., przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa. Autorem jest mgr inż. Radosław Gulczyński. 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji ogrodu przedszkolnego przy Przedszkolu nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie - wyposażenie placu zabaw etap I i etap II - branża budowlana, wykonana 1 kwietnia 2009r., przez EKOPROJEKT Autorska Pracownia Architektury Krajobrazu, ul. Dragonów 6 lok. 34, Warszawa. Autorem jest mgr inż. Radosław Gulczyński. W/w opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw dla dzieci o powierzchniach: - powierzchnia opracowania 1.800 m2 - nawierzchnia drogi dojazdowej z kostki betonowej w kolorze szarym o wysokości 8 cm 62 m2 - nawierzchnia przejścia pomiędzy roślinami z odzyskanej kostki bazaltowej gr. 8 cm 2,2 m2 - obrzeże ekobort + 1 rząd kostki bazaltowej gr. 8 cm 487 mb - nawierzchnia ziemna ulepszona 483,50 m2 - nawierzchnia żwirowa 118 m2 - nawierzchnia bezpieczna typu puzzle 193,20 m2 - obrzeże gumowe 109,80 mb W zakres zamówienia wchodzi: - wykonanie robót rozbiórkowych; - wykonanie bezpiecznej nawierzchni gumowej typu puzzle o grubości 4,5 cm o wymiarach 1,0 x 1,0 z urządzeniami do zabaw; - wykonanie nawierzchni żwirowej; - wykonanie robót ogrodniczych (rekultywacji terenu w tym jego wyprofilowania, dokonania przycięć, przesadzeń, nasadzeń itp.); - wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej; - wykonanie rekultywacji terenu w zakresie gospodarki zielenią; - montaż zabawek ogrodowych, ławek, śmietników i innych wyspecjalizowanych w projekcie elementów. UWAGA: Urządzenia zabawowe muszą posiadać certyfikaty na spełnienie Normy PN-EN 1176, wydane przez jednostki badawcze posiadające akredytacje..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty polegające na modernizacji, remoncie lub budowie placu zabaw. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł. (brutto). Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki o których mowa w artykule 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp lub wszyscy Wykonawcy. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje każdy z Wykonawców. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 4. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty polegające na modernizacji, remoncie lub budowie placu zabaw. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego po wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 poz. 1817)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Nowogrodzka 43, pokój nr 118, fax (022) 699 81 54. Cena za formularz SIWZ 10,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.