Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Żmigród: Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie gminy Żmigród
Numer ogłoszenia: 153142 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród , pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, faks 071 3853556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie gminy Żmigród.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie gminy Żmigród w miejscowościach: 1) Zagospodarowanie placu zabaw w miejscowości Chodlewo - dz. nr 397 AM-1, obręb Chodlewo Elementy wyposażenia placu zabaw: - Huśtawka łańcuchowa dwuosobowa - 1 szt. - Huśtawka ważka dwuosobowa - 1 szt. - Bujak na sprężynie - 1 szt. - Stół do gry w PING-PONGA - 1 szt. - Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt. - Ławka z oparciem (ocynk) - 1 szt. 2) Zagospodarowanie placu zabaw w miejscowości Garbce - dz. nr 53/6 AM-1, obręb Garbce Elementy wyposażenia placu zabaw: - Huśtawka łańcuchowa dwuosobowa - 1 szt. - Huśtawka ważka dwuosobowa - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt. - Bujak na sprężynie - 1 szt. - Ławka z oparciem (ocynk) - 1 szt. 3) Zagospodarowanie placu zabaw w miejscowości Dobrosławice - dz. nr 129 AM-1, obręb Dobrosławice Elementy wyposażenia placu zabaw: - Huśtawka łańcuchowa dwuosobowa - 1 szt. - Huśtawka ważka dwuosobowa - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt. - Bujak na sprężynie - 1 szt. - Ławka z oparciem (ocynk) - 1 szt. 4) Zagospodarowanie placu zabaw w miejscowości Przedkowice - dz. nr 114/2 AM-1, obręb Przedkowice Elementy wyposażenia placu zabaw: - Huśtawka łańcuchowa dwuosobowa - 1 szt. - Kosz do koszykówki - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - Zestaw zabawowy nr 2 - 1 szt. 5) Zagospodarowanie placu zabaw w miejscowości Kanclerzowice - dz. nr 95 AM-1, obręb Kanclerzowice Elementy wyposażenia placu zabaw: - Huśtawka łańcuchowa dwuosobowa - 1 szt. - Huśtawka ważka dwuosobowa - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt. - Bujak na sprężynie - 1 szt. - Ławka z oparciem (ocynk) - 1 szt. 6) Zagospodarowanie placu zabaw w miejscowości Grądzik - dz. nr 63/4 AM-1, obręb Grądzik Elementy wyposażenia placu zabaw: - Huśtawka łańcuchowa dwuosobowa - 1 szt. - Zestaw zabawowy nr 2 - 1 szt. - Huśtawka ważka dwuosobowa - 1 szt. - Huśtawka łańcuchowa jednoosobowa - 1 szt. - Bujak na sprężynie - 1 szt. - Ławka z oparciem (ocynk) - 1 szt. 7) Zagospodarowanie placu zabaw w miejscowości Żmigród - dz. nr 37/2 AM-10, obręb Żmigród Elementy wyposażenia placu zabaw: - Huśtawka łańcuchowa dwuosobowa (kubełek) - 1 szt. - Huśtawka ramieniowa łańcuchowa dwuosobowa - 1 szt. - Huśtawka ważka dwuosobowa - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt. - Zestaw zabawowy nr 3 - 1 szt. - Bujak na sprężynie - 2 szt. - Piaskownica - 1 szt. - Ławka z oparciem (kolor) - 4 szt. Szczegółowy opis pożądanych elementów placów zabaw wraz z rysunkami zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ (możliwość zastosowania elementów równoważnych). UWAGA! Zamawiający dopuszcza różnice w rozmiarach urządzeń w odchyleniu +/- 5 %.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.53.52.30 - Karuzele do placów zabaw 37.53.52.10 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw 37.53.52.40 - Zjeżdżalnie do placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 1 roboty w zakresie dostawy i montażu placu/ów zabaw o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (wykaz robót należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok. 18).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok. 8) - punkt informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŻMIGRÓD
więcej: przetargi ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Doposażenie istniejących placów zabaw w nowe urządzenia rekreacyjno-edukacyjne na Górkach I i Górkach II - etap 2
- Kształtowanie przestrzeni publicznych na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork
- BUDOWA CENTRÓW AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ I REKREACJI NA TERENIE SOŁECTW GMINY TRZEBIELINO
- Budowa obiektów małej architektury- placu zabaw w sołectwie Goleszów Równia.
- Zakup, dostawa i częściowy montaż urządzeń na edukacyjny plac zabaw przy Szkole Podstawowej im. Czesława Langa w Kołczygłowach
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.