eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku.



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Gdańsk: Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 15304 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy na stacjach benzynowych Wykonawcy, paliwa płynnego tj. etyliny bezołowiowej (Pb 95) i oleju napędowego (ON) do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, w systemie kart bezgotówkowych ( przy użyciu kart z mikroprocesorem), w szacunkowych ilościach: - etylina bezołowiowa (Pb 95) - 12 250 litrów, - olej napędowy (ON) - 25 610 litrów, o łącznej wartości nie przekraczającej kwoty ustalonej na ten cel w planie finansowym Zamawiającego. 2.Dostawa paliwa (tankowanie) obejmować będzie obecnie 18 pojazdów osobowych w tym 13 zasilanych ON i 5 zużywających benzynę bezołowiową Pb 95. Dostawy (tankowanie) paliw na stacjach Wykonawcy powinny być realizowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów stanowiących własność Zamawiającego. Dostawy (tankowanie) do środków transportu WIOŚ będą realizowane systematycznie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 3.Wykonawca zapewni Zamawiającemu sprzedaż paliwa do kanistrów. Sprzedaż będzie się odbywać na podstawie karty wystawionej na okaziciela. 4.Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od faktycznej ilości zakupionego paliwa w terminie od podpisania umowy do 31.01.2013r. Zamawiający nie będzie zobowiązany do realizacji zakupu przedmiotu dostawy, w pełnym zakresie tj. ilościowym i wartościowym. Cena za przedmiot zamówienia określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego siwz nie stanowi zobowiązania Zamawiającego. 5.Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana według cen obowiązujących na stacji Wykonawcy w dniu tankowania, na której dokonano bezgotówkowej transakcji, pomniejszonych o ewentualny udzielony stały rabat wynikający z oferty Wykonawcy. Udzielony rabat, obowiązywał będzie przez cały okres realizacji umowy. Zmiany cen poszczególnych rodzajów paliw płynnych w trakcie umowy, wynikać może ze zmian cen produktów paliw w Polsce, wynikających ze zmian cen na rynkach światowych, zmian kursu walut oraz podatku VAT i akcyzy. 6.Wykonawca musi zapewnić sprzedaż paliwa na stacjach paliw czynnych całą dobę, siedem dni w tygodniu. 7.Wykonawca winien zagwarantować możliwość zakupu materiałów eksploatacyjnych do pojazdów Zamawiającego ( płyny do spryskiwaczy, oleje, żarówki, kosmetyki samochodowe, itp.). 8.Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r., Nr 221, poz. 1441) zgodne z normą PN-EN228:26 oraz PN-EN590:26. 10.Wykonawca musi posiadać techniczne możliwości rozliczania i dokumentowania tankowania pojazdów Zamawiającego za pomocą kart bezgotówkowych, wydawanych indywidualnie na poszczególne pojazdy, które określać będą, między innymi: numer rejestracyjny pojazdu, nazwę produktu, numer karty, datę, ilość jednostkową i cenę jednostkową paliwa itp. Wykonawca wystawi bezpłatnie w/w karty za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa oraz akcesoriów samochodowych, w terminie 14 od daty wpływu zgłoszenia (wniosku) do Wykonawcy. Wniosek może być składany w formie pisemnej lub za pośrednictwem witryny internetowej. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany liczby/marki samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego, wynikającej z wymiany posiadanego taboru (zakupu nowych pojazdów). Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dostarczenia kart w terminie 14 dni od daty wpływu zgłoszenia (wniosku) do Wykonawcy. Wniosek może być składany w formie pisemnej lub za pośrednictwem witryny internetowej. W przypadku uszkodzenia, zagubienia bądź kradzieży karty/ kart - z winy Zamawiającego, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wystawienie nowej karty/kart i pokryje wszelkie koszty związane z wyrobieniem duplikatu karty. 12.Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. Należność realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. W przypadku rozliczania dwa razy w miesiącu, obowiązującymi okresami rozliczeniowymi będą: od 1-go do 15-ego i od 16 -go do ostatniego dnia miesiąca. 13.Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ewidencję wykonanych transakcji z uwzględnieniem co najmniej: daty tankowania, miejsca tankowania, rodzaju paliwa, ilości tankowanego paliwa, cenę jednostkową litra paliwa, wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu - jeżeli dotyczy, numer rejestracyjny pojazdu, numer kary itp. 14.W razie powstania uzasadnionych zastrzeżeń, co do jakości sprzedawanego paliwa, Wykonawca ma obowiązek udostępnić, na żądanie Zamawiającego - w terminie 3 dni od daty otrzymania żądania - świadectwo jakości tej partii paliwa, którego wątpliwość dotyczy. 15.Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedawanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawca wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji Brak odpowiedzi Wykonawcy w terminie określonym 14 dni od dnia zgłoszenia uważa się za uwzględnienie reklamacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia wymaga posiadania uprawnień - koncesji, o której jest mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. 2006 r. Nr 89, poz.625 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową oraz olejem napędowym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje w województwie pomorskim, odpowiednim potencjałem technicznym - całodobowymi stacjami umożliwiającymi zakup paliwa płynnego będącego przedmiotem niniejszego postępowania, w tym minimum jedną stację zlokalizowaną w promieniu do piętnastu kilometrów od siedzib Zamawiającego: Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 293 Słupsk, ul. Kniaziewicza 30.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajmy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych określające jego zakres i podpisane przez upoważnioną osobę (osoby) - osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowieni Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Jeśli Wykonawca dołącza do oferty kserokopię pełnomocnictwa, musi być ona uwierzytelniona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: 1)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec zakres oraz termin realizacji przedmiotu umowy, 2)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania przedmiotu umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i innymi dokumentami - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie terminu i zakresu realizacji przedmiotu umowy, 3)w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należytego mu z tytułu wykonania części umowy, 4)Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy zaopatrywanie środków transportu Zamawiającego, jest wykonywane wadliwie lub sprzecznie z umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska Trakt Św. Wojciecha 293 Kod 80 - 001 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska Trakt Św. Wojciecha 293 Kod 80 - 001 Gdańsk pok. nr 37( sekretariat), Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.