eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › materiały negatywowe do fotografii barwnej - sukcesywne dostawy wg potrzeb odbiorców (postępowanie wspólne dla potrzeb Policji)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-04-07

POZYCJA 15299

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: materiały negatywowe do fotografii barwnej - sukcesywne dostawy wg potrzeb odbiorców (postępowanie wspólne dla potrzeb Policji)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komendant Stołeczny Policji, do kontaktów: Anna Gołębiewska, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 603 65 43, fax 022 603 76 42, e-mail: zamowienia@warszawa.policja.gov.pl, zmowienia.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały negatywowe do fotografii barwnej - sukcesywne dostawy wg potrzeb odbiorców (postępowanie wspólne dla potrzeb Policji). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Materiały negatywowe do fotografii barwnej - sukcesywne dostawy wg potrzeb odbiorców, wymienionych w pkt II.1.4). 1. Przewidywana ilość 39 450 negatywów barwnych 2. Podana ilość jest szacunkowa. Rzeczywista ilość zamawianych negatywów wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb odbiorców. 3. Wykonawca musi przedstawić aktualny Certyfikat Jakości ISO dla producenta wyrobów - oferowanych negatywów barwnych (w związku z tym, iż policyjne laboratoria kryminalistyczne posiadają certyfikat jakości, który narzuca konieczność stosowania materiałów o określonym certyfikatem jakości). 4. Wymagany jest co najmniej 24 miesięczny termin ważności oferowanych materiałów, licząc od daty dostawy, w którym wykonawca gwarantuje, że produkty będą posiadały właściwości określone przez producenta. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 2. Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie 3. Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie 4. Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi 5. Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie 6. Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku 7. Centrum Szkolenia policji w Legionowie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.32.10.00 - Film fotograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.43.00 - Film fotograficzny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. Zamawiający zastrzega sobie prawo w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;sukcesywne dostawy od daty podpisania umowy do 31.12.2005

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wymagane wadium w wysokości 5 500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym i spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a tym samym podpiszą stosowne oświadczenie zgodne z tym artykułem i dołączą wymagane poniżej dokumenty: 1. Podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Potwierdzający uprawnienia wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wskazujący osobę uprawniona do reprezentacji firmy; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnym zaświadczeniem właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5. Aktualne zaświadczenia naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6. Aktualny certyfikat jakości ISO 9001 producenta oferowanych materiałów. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 dostaw w zakresie odpowiadającym przedmiotu zamówienia, z których każda musi wynosić nie mniej niż 10 000 sztuk filmów (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 8. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, z podaniem zakresu dostaw, terminów ich realizacji, kwot za jakie zostały wykonane, ilości dostarczonego asortymentu oraz informacji na temat odbiorcy (nazwa, adres, nr tel/fakxu). Wymagane co najmniej 3 dokumenty. Oferta wykonawcy oraz wymienione wyżej dokumenty muszą być podpisane przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, musi być do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu załączone upoważnienie lub pełnomocnictwo podkreślające zakres upoważnienia. Dokument ten winien być wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawa o opłacie skarbowej z dnia 09.09.2000 r. (Dz. U. Nr 86 poz. 960). Dokumenty, o których mowa w pkt III.2. ppkt 2-6 oraz referencje mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 7.04.2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 645) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferta wykonawcy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, składa ustanowiony przez nich pełnomocnik, dokumenty, o których mowa w pkt III.2. ppkt 2-5 składa każdy z wykonawców samodzielnie, natomiast pozostałe dokumenty składają wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnice wykonawcy, zamawiający zaleca aby wykonawca dołączył do oferty, jako załącznik - spis zastrzeżonych informacji i odpowiadających im stron. W przypadku zastrzeżenia dokumentów wskazane jest aby wykonawca wydzielił w ramach oferty część niejawną (np. w końcowej części wniosku). Wyżej wymienione dokumenty: - w pkt III.2.1-7 będą oceniane w trybie 0-1 pkt - za przedstawienie kompletu ważnych dokumentów. - Referencje, o których mowa w pkt III.2.1.8 będą oceniane w trybie 0-1 pkt za każdy dokument. Wykonawcy, którzy nie załączą jakiegokolwiek wymaganego dokumentu uzyskają 0 pkt i zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: 1) Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów. Decydować będzie suma punktów za wszystkie dokumenty. 2) W przypadku złożenia większej ilości (niż 10) wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i uzyskali taką samą liczbę punktów - o kwalifikacji do dalszego etapu postępowania będzie decydował termin (w tym godzina) złożenia wniosków u zamawiającego. 3) Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10, zamawiający zaprosi ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.04.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.