eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Wiosenny wywóz liści z prywatnych posesji i terenów użyteczności publicznej w granicach miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Milanówek: Wiosenny wywóz liści z prywatnych posesji i terenów użyteczności publicznej w granicach miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 152702 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81212 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiosenny wywóz liści z prywatnych posesji i terenów użyteczności publicznej w granicach miasta Milanówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie liści z prywatnych posesji oraz z terenów użyteczności publicznej na terenie miasta Milanówka tj.: - odbieranie worków z liśćmi z przed posesji mieszkańców miasta; - odbiór liści w workach z terenów użyteczności publicznej; - zbiórkę worków porzuconych w miejscach ogólnodostępnych po uprzednim zgłoszeniu przez pracownika Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią. Worki z liśćmi wystawione będą w pasach chodnikowych ulic przy ogrodzeniach posesji. Worki będą zabezpieczone (związane lub zaklejone taśmą) przed wysypaniem. Wykonawca ma prawo nie odbierać worków niezabezpieczonych przed wysypaniem się liści, a o takim fakcie informować pracownika Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią. Wykonawca w miejscu odebrania worków z liśćmi nie pozostawia nowych worków. Odbiór worków odbywać się będzie w określonych dniach od godziny 800. Dla sprawnego wywozu liści obszar miasta został podzielony na VIII rejonów. Dla każdego rejonu określono terminy odbioru worków. Wykaz rejonów z podanymi ulicami miasta podany jest w Harmonogramie - Załącznik nr 1. Terminy realizacji zamówienia dla każdego rejonu podane są w Terminarzu odbioru - Załącznik nr 2. Wykonawca realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za dalszy sposób gospodarowania liśćmi (bio-odpadami). Ilość wystawionych worków z liśćmi z prywatnych posesji i liści z terenów użyteczności publicznej do wywozu wynosi szacunkowo 40 000 szt. Ilość wywożonych liści może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu do 10%, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu zleconych prac oraz częstotliwości, wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, o których będzie niezwłocznie informował na piśmie. Łączna długość ulic na terenie miasta Milanówka wynosi 111 km. Zwiększenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do dodatkowego wynagrodzenia. Zmniejszenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. Użyte przez Wykonawcę urządzenia do realizacji zamówienia muszą być sprawne i mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy i elementami odblaskowymi. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PTHU PACHOLCZYK Piotr Pacholczyk, ul. Królewska 21, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.