eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy materiałów szewnych i innych produktów do apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy 1/2015/PN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-04

Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy materiałów szewnych i innych produktów do apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy : 1/2015/PN
Numer ogłoszenia: 15269 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5243 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy materiałów szewnych i innych produktów do apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy : 1/2015/PN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia publicznego jest sprzedaż i sukcesywna dostawa materiałów szewnych i innych produktów do apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim na okres 24 miesięcy. 2 Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach cenowych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy (Pakiet) Nr 1 dotyczy nici syntetycznych Formularz asortymentowo-cenowy (Pakiet) Nr 2 dotyczy nici syntetycznych Formularz asortymentowo-cenowy (Pakiet) Nr 3 dotyczy siatek przepuklinowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na poszczególne pakiety. Przedmiot zamówienia określony kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV: materiały medyczne: 33.14.00.00-3, szwy chirurgiczne: 33.14.11.21-4, igły do szycia: 33.14.11.28-3, tworzywa do szwów chirurgicznych: 33.14.11.25-2, hemostatyki wchłaniane: 33.14.11.27-6 3 Dostawy będą odbywać się do magazynu apteki szpitalnej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego w godzinach 7:30-14:30. Jeżeli ostatnim (trzecim) dniem na dostawę jest niedziela bądź dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania dostawy pierwszego dnia roboczego, następującego po tym dniu. 4 Wszystkie zaoferowane wyroby medyczne muszą spełniać warunki określone w formularzach asortymentowo - cenowych załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 5 Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać znak CE, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896, ze zm.) 6 Terminy ważności dostarczanych wyrobów nie mogą być krótsze niż 2/3 terminu ważności podanego na opakowaniu. 7 Wykonawca może zaoferować produkt w opakowaniu innej wielkości niż to określono w formularzu asortymentowo - cenowym pod warunkiem, że ogólna ilość (szt., op., mb) nie będzie mniejsza (po przeliczeniu) od przedmiotu zamówienia a przekroczenie ilości będzie mniejsze niż wielkość opakowania handlowego. Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 8 Termin zapłaty za zrealizowane dostawy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury Vat. 9 Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w formularzach asortymentowo - cenowych nie wzrosną przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem odpowiednich zapisów umowy. 10 Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. UWAGA: Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.11.25-2, 33.14.11.27-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy (Pakiet) Nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o., ul. Al. Jerozolimskie 162,, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141992,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145245,98

  • Oferta z najniższą ceną: 145245,98 / Oferta z najwyższą ceną: 145245,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy (Pakiet) Nr 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o., ul. Al. Jerozolimskie 162,, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52596,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51244,08

  • Oferta z najniższą ceną: 51244,08 / Oferta z najwyższą ceną: 51244,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy (Pakiet) Nr 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.,, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń,, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3950,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3950,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3950,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.