eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wytyczenie szlaku konnego na terenie Województwa Łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Łódź: Wytyczenie szlaku konnego na terenie Województwa Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 152547 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytyczenie szlaku konnego na terenie Województwa Łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. wytyczenie przebiegu szlaku konnego o długości ok. 2.500 km: w oparciu o dostarczoną przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy z wybranym wykonawcą mapę z zaznaczoną liniowo ideą przebiegu szlaku Konnego Województwa Łódzkiego (ww. mapa będzie stanowić załącznik do umowy) należy wytyczyć ostateczny przebieg szlaku wg. następujących założeń: a) szlak powinien przebiegać po drogach publicznych, b) jego przebieg przez tereny leśne musi być uzgodniony przez Wykonawcę z właściwymi przedstawicielami nadleśnictw (23 nadleśnictwa), c) drogi, po których będzie wytyczony szlak powinny umożliwiać poruszanie się wierzchem, jak i zaprzęgiem konnym. W przypadkach uzasadnionych tj. gdy szerokość nawierzchni, jej rodzaj lub pochylenie drogi uniemożliwi przejazd zaprzęgu, zamawiający dopuszcza wytyczenie odcinków szlaku wariantowo - np. równolegle biegnący odcinek szlaku dla jeźdźców i dla zaprzęgu, d) wytyczony szlak powinien przebiegać w odległości nie większej niż 3 km od ośrodków jeździeckich zaznaczonych na mapie dostarczonej przez Zamawiającego, 2. wytyczenie tras dojazdowych prowadzących do ośrodków jeździeckich zaznaczonych na mapie dostarczonej przez Zamawiającego znajdujących się w bliskim sąsiedztwie szlaku konnego tj. leżących w odległości do 3 km od wytyczanego szlaku, 3. nadanie współrzędnych geograficznych, pozycjonowanie i identyfikacja (GPS) następujących punktów: a) ośrodków konnych znajdujących się na szlaku, b) skrzyżowań i przejść kolizyjnych szlaku z innymi drogami publicznymi, c) proponowanych przez Wykonawcę w porozumieniu z ekspertem jazdy konnej wskazanym przez Zamawiającego - miejsc przeznaczonych na zorganizowanie stajni polowych, koniowiązów, popasów przy założeniu, że są one przewidziane do realizacji na odcinkach szlaku gdzie odległość między dwoma kolejnymi ośrodkami jeździeckimi jest większa niż 30 km. Proponowane lokalizacje muszą znajdować się na terenach, które są własnością gminy lub Lasów Państwowych, d) miejsc przeznaczonych na umieszczenie informacyjnych tablic drogowych kierujących np. do ośrodka jeździeckiego, stajni polowej i popasu, e) miejsc, w których proponowane jest, dla podniesienia atrakcyjności szlaku, wybudowanie przejść specjalnych (tj. brodów, mostków itp.) - w porozumieniu z ekspertem jazdy konnej wskazanym przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. spełnią wszystkie nw. warunki: a) wykażą się doświadczeniem w realizacji wielkopowierzchniowych opracowań GIS, obejmujących sieć dróg leśnych, sieć wodną i linie podziału powierzchniowego oraz uwzględniających ograniczenia wynikające z realizacji zadań gospodarczych przewidzianych planem urządzania lasu (prace zrębowe, prace z zakresu hodowli i ochrony lasu). Powyższy warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej trzy wielkopowierzchniowe (tj. min. 5 tyś. ha każde) opracowania GIS o wartości min. 200.000 zł każde, obejmujące sieć dróg leśnych, sieć wodną i linie podziału powierzchniowego oraz uwzględniające ograniczenia wynikające z realizacji zadań gospodarczych przewidzianych planem urządzania lasu (prace zrębowe, prace z zakresu hodowli i ochrony lasu), a także wykażą, że usługi te zostały wykonane należycie, b) wykażą się doświadczeniem w realizacji projektów związanych z Systemami Informacji Geograficznej w zakresie tworzenia map cyfrowych (pozyskiwania materiałów źródłowych i digitalizacji) oraz tworzenia systemów bazodanowych geometrycznych i opisowych. Powyższy warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej trzy projekty o wartości min. 100.000 zł każdy, związane z Systemami Informacji Geograficznej w zakresie tworzenia map cyfrowych (pozyskiwania materiałów źródłowych i digitalizacji) oraz tworzenia systemów bazodanowych geometrycznych i opisowych, a także wykażą, że usługi te zostały wykonane należycie, c) dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami łącznie posiadającymi doświadczenie w pracach z użyciem oprogramowania GIS oraz doświadczenie w stosowaniu urządzeń mobilnych z oprogramowaniem GIS w terenie. Powyższy warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 osobami łącznie posiadającymi ww. doświadczenie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, d) dysponują lub będą dysponować co najmniej 10 stanowiskami komputerowymi z licencjonowanym oprogramowaniem GIS oraz co najmniej 10 odbiornikami GPS. Powyższy warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować ww. urządzeniami i narzędziami w wymaganej ilości, 6.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 6.2 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OKREŚLONYCH W PKT. 6 7.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 7.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wskazanych w pkt 6.1.1 - 6.1.4 SIWZ (wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ), 7.1.2 oraz następujące dokumenty: 7.1.2.1 na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 6.1.1 SIWZ: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.2.2 na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 6.1.2 SIWZ: a) wykaz wykonanych (zakończonych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. wykaz sporządzony zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 3 A do SWIZ, obejmujący co najmniej trzy wykonane usługi, z których każda polegała na wykonaniu wielkopowierzchniowego (tj. min. 5 tyś. ha) opracowania GIS o wartości min. 200.000 zł, obejmującego sieć dróg leśnych, sieć wodną i linie podziału powierzchniowego oraz uwzględniającego ograniczenia wynikające z realizacji zadań gospodarczych przewidzianych planem urządzania lasu (prace zrębowe, prace z zakresu hodowli i ochrony lasu), a także dokument lub dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w tym wykazie (min. 3 usługi) zostały wykonane należycie, b) wykaz wykonanych (zakończonych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. wykaz sporządzony zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 3 B do SWIZ, obejmujący co najmniej trzy wykonane usługi, z których każda polegała na wykonaniu projektu o wartości min. 100.000 zł, związanego z Systemami Informacji Geograficznej w zakresie tworzenia map cyfrowych (pozyskiwania materiałów źródłowych i digitalizacji) oraz tworzenia systemów bazodanowych geometrycznych i opisowych, a także dokument lub dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w tym wykazie (min. 3 usługi) zostały wykonane należycie, c) sporządzony zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 4 do SWIZ wykaz co najmniej 10 osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (wymagane jest, aby wszystkie wskazane w niniejszym wykazie osoby łącznie posiadały doświadczenie w pracach z użyciem oprogramowania GIS oraz doświadczenie w stosowaniu urządzeń mobilnych z oprogramowaniem GIS w terenie) i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c) Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, e) sporządzony zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 5 do SWIZ wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narządzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, obejmujący: co najmniej 10 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem GIS oraz co najmniej 10 odbiorników GPS, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e) Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7.2 Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia z pkt 7.1.1 SIWZ oraz dokumenty z pkt 7.1.2.2 a) - f) SIWZ, a także - w miejsce dokumentów z pkt 7.1.2.1 SIWZ - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Stosownie do § 2 ust. 2 ww. rozporządzenia dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) podpisuje pełnomocnik (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c) dokumenty, wskazane w pkt 7.1.2.1 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna. d) dokumenty, wskazane w pkt 7.1.2.2 SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie lub każdy z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi Wydział ds. Zamówień Publicznych al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź piętro IV, pok. 403 Biuro Podawcze (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.