Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Lublin: Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego dla Instytutu Agrofizyki
im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-10/13
Numer ogłoszenia: 152544 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-10/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a)dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego, udzielenie bezterminowej i niewyłącznej licencji na system kadrowo-płacowy, instalacja i konfiguracja oprogramowania (w tym przeniesienie danych z systemów posiadanych przez Zamawiającego do zainstalowanego systemu, integracja z systemami dziedzinowymi Zamawiającego); b)testowanie przez Zamawiającego systemu kadrowo-płacowego mające na celu potwierdzenie poprawności działania systemu podczas pracy na danych rzeczywistych. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich błędów i niezgodności, które ujawnią się w okresie testowania systemu; c)przeprowadzenie szkoleń pracowników w zakresie obsługi systemu kadrowo-płacowego; d)przeprowadzenie szkolenia dla administratora; e)przeprowadzenie asysty dla pracowników podczas pracy na systemie kadrowo-płacowym z danymi rzeczywistymi; f)świadczenie opieki autorskiej nad wdrożonym systemem kadrowo-płacowym. Etap 1: Dostawa systemu kadrowo-płacowego, udzielenie bezterminowej i niewyłącznej licencji na system kadrowo-płacowy, instalacja i konfiguracja oprogramowania w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy. Etap 2: Przeprowadzenie analizy wdrożeniowej oraz sporządzenie szczegółowego harmonogramu prac w terminie 4 tygodni od daty podpisania umowy. Etap 3: Wdrożenie systemu kadrowo-płacowego w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. Etap 4: Testowanie przez Zamawiającego systemu kadrowo-płacowego mające na celu potwierdzenie poprawności działania systemu podczas pracy na danych rzeczywistych w okresie 3 miesięcy od zakończenia wdrożenia systemu kadrowo-płacowego. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich błędów i niezgodności, które ujawnią się w okresie testowania systemu; Etap 5: Świadczenie opieki autorskiej nad wdrożonym systemem kadrowo-płacowym przez okres 36 miesięcy od daty zakończenia etapu 4 i podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - do 50 % wartości zamówienia podstawowego obejmujących dostawę i wdrożenie pakietów oprogramowania do rachunkowości księgowości, szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania oraz świadczenie opieki autorskiej nad wdrożonym systemem
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Numeracja zgodna z SIWZ) 3.Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1- 1.4 zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pzp 3.1w zakresie warunku określonego w pkt 1 ppkt 1.2 - wykażą się należytym wykonaniem co najmniej dwóch zamówień dla jednostki naukowej lub uczelni (w rozumieniu ustawy o zasadach finansowania nauki z dnia 30 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 96 poz 615 ze zm.)), polegających na wdrożeniu systemu kadrowo - płacowego, obejmującego bazę minimum 150 pracowników, z zakresem funkcjonalnym obejmującym: zatrudnienie pracownika w kilku projektach finansowanych z różnych źródeł finansowania z możliwością zsumowania wszystkich wypłaconych pracownikowi wynagrodzeń z osobowego i bezosobowego funduszu płac na potrzeby PIT i ZUS, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Numeracja zgodna z SIWZ) 3.Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1- 1.4 zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pzp 3.2w zakresie warunku określonego w pkt 1 ppkt 1.3 - wykażą, się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest wskazanie zespołu: a)Kierownika Projektu z wykształceniem wyższym, który uczestniczył w minimum dwóch wdrożeniach systemu kadrowo-płacowego dla jednostki naukowej lub uczelni na stanowisku Kierownika Projektu; b)minimum 2 konsultantów wdrożeniowych z minimum 3-letnim doświadczeniem, którzy uczestniczyli przynajmniej w jednym wdrożeniu systemu kadrowo-płacowego dla jednostki naukowej lub uczelni; c)minimum 1 programisty związanego z tworzeniem i rozwojem oprogramowania kadrowo-płacowego w jednostce naukowej lub uczelni w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zapewniającym możliwość dostosowania systemu kadrowo-płacowego do potrzeb Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Numeracja zgodna z SIWZ) 3.Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1- 1.4 zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 pzp 3.3w zakresie warunku określonego w pkt 1 ppkt 1.4: a)wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł), b)wykażą się środkami na rachunku bankowym lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
2.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę potwierdzający zgodność oferowanego systemu kadrowo-płacowego z: a)ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych, b)ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, c)ustawą o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, d)przepisami z zakresu zarządzania czasem pracy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Funkcjonalność oferowanego systemu - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3.Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: 3.1.w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy, 3.2.zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3.3.zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3.4.wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 3.5.konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony; zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; 3.6.zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3.7.dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut
Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul.
Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin, pok. 18 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.