Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Poznań: Dostawa materiałów elektrycznych wg zestawienia będąca przedmiotem dostawy w ramach realizowanego zadania Remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej Policji Kalisz, ul. Jasna 1
Numer ogłoszenia: 15250 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji , ul. Dąbrowskiego 17a, 60-838 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412550, 8417766, faks 061 8473119.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GOSPODARSTWO POMOCNICZE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych wg zestawienia będąca przedmiotem dostawy w ramach realizowanego zadania Remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej Policji Kalisz, ul. Jasna 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów elektrycznych wg zestawienia (Oprawa świetlówkowaTCS 160 2x36 W HFS C 3szer.40 cm lub równoważne Oprawa świetlówkowa TCS 160 2xz36 W HFS C 3 z modułem awaryjnym 2 h lub równoważne Oprawa świetlówkowa TCS 160 4x18 W HFS C 3 lub równoważne Oprawa świetlówkowa TCS 160 2x18 W HFS C 3 lub równoważne Oprawa kierunkowa ewakuacyjna 1x8 W z modułem awaryjnym Świetlówka 36 W Świetlówka 18 W Wyłącznik 1-bieg. pt Simon biały lub równoważne Wyłącznik seryjny pt biały Simon Dzwonek 220 V biały Gniazdo pt 2p+2 białe Simon Gniazdo pt 2x2p+2 białe Gniazdo pt 2p+2 hermetyczne białe Puszka pt fi 80 Puszka pt fi 60 łączona pogłębiona Puszka pt fi 60 łączona Przewód YDYp 3x1,5 750 V Przewód YDYp 3x2,5 750 V Kabel YKY 5x16 Kołek rozporowy fi 10 Kołek rozporowy fi 8 Podkładka fi 6 powiększona Oprawa ewakuacyjna nastropowa, klosz pionowy Star 8 W lub równoważne) będąca przedmiotem dostawy w ramach realizowanego zadania Remont pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej Policji Kalisz, ul. Jasna 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.29.00 - Lampy fluorescencyjne 31.52.99.00 - 31.52.99.00 31.53.29.10 - Świetlówki 31.21.13.10 - Wyłączniki 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.22.47.00 - Puszki połączeniowe 31.32.12.10 - Kabel niskiego napięcia 44.53.15.10 - Śruby i wkręty 44.53.22.00 - Podkładki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z ustawą, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawcy wypełnią oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego - załącznik 1, -Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających si ę o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie) -Wykonawca wypełni oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 1, -Wykonawca wypełni oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 1. -Wykonawca wypełni oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 1. - wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego. - pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca lub ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy, upoważnienia do pełnienia funkcji przedstawiciela Lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrbkwp.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Remontowo - Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 17a
60-838 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakłady Remontowo - Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 17a 60-838 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- sukcesywna dostawa kabli niskiego i średniego napięcia oraz przewodów elektroenergetycznych.
więcej: Wyłączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.