eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Knurów: Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw
Numer ogłoszenia: 152296 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 119459 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw. 2.Urządzenia zabawowe, w łącznej ilości 70 szt znajdują się na następujących placach zabaw: 2.1.plac zabaw przy ul.Dworcowej, 2.2.plac zabaw przy ul.Ogana, 2.3.plac zabaw przy ul.Krasickiego/Szpitalna, 2.4.plac zabaw przy ul.K.Wielkiego 2, 2.5.plac zabaw Chrobrego, 2.6.plac zabaw Mieszka I/1 Maja, 2.7.plac zabaw Ułanów, 2.8.plac zabaw Armii Krajowej, 2.9.plac zabaw przy ul.Kosmonautów 1-11, 2.10.plac zabaw przy ul.Kopalnianej, 2.11.plac zabaw przy ul.Staszica, 2.12.plac zabaw przy ul.Parkowej NOT 3.Wykaz urządzeń zabawowych na poszczególnych placach zabaw stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.1.Przegląd urządzeń zlokalizowanych na poszczególnych placach zabaw mający na celu ocenę poziomu bezpieczeństwa, stabilności, wytrzymałości, zmian struktury materiału, trwałości, stanu elementów fabrycznie zamkniętych, stanu fundamentów, w tym : a)codzienne kontrole przez oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych, b)jeden raz w tygodniu szczegółowe sprawdzenie funkcjonalności, stabilności i poziomu bezpieczeństwa urządzeń zabawowych. 4.2.Prowadzenie Dziennika Obsługi dla każdego placu zabaw oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przeglądów i kontroli oraz wszelkich prac. 4.3.Wskazanie oraz skuteczne zabezpieczenie przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem). 4.4.Bieżące naprawy urządzeń zabawowych (przykręcanie desek,łańcuchów, smarowanie, usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek, usuwanie luzów w połączeniach śrubowych) a także inne, nie wymagające zakupu części zamiennych. 4.5.Jeden raz w okresie trwania umowy przemalowanie urządzeń impregnatem (elementów drewnianych) i pomalowanie elementów metalowych z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu podkładów i farb dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych (nie dotyczy zamontowanych urządzeń zabawowych na placu zabaw w parku NOT w Szczygłowicach). 4.6.Naprawę tablic informacyjnych i ostrzegawczych (na bieżąco). 4.7.Zapewnienie łączności telefonicznej do przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego lub innych służb (Straż Miejska) dotyczących placów zabaw i podejmowanie odpowiedniej interwencji (w szczególności usunięcie lub zabezpieczenie elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników placu zabaw) w ciągu najpóźniej 60 minut od przyjęcia zgłoszenia. 4.8.Wymianę (demontaż i montaż) zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych na nowe oryginalne pochodzące od producenta urządzeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym, na podstawie zleceń wg załącznika nr 2 do wzoru umowy. 4.9.Zakup nowych elementów urządzeń zabawowych, o których mowa powyżej w punkcie 4.8, u producenta urządzeń, na podstawie zleceń wg załącznika nr 2 do wzoru umowy. 4.10.Wykonawca będzie prowadził Dzienniki obsługi dla każdego placu zabaw oddzielnie w których będzie rejestrował przeglądy oraz codzienne kontrole i wykonane prace. 4.11.Dzienniki, o których mowa wyżej, będą przechowywane u wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego i innym osobom upoważnionym przez zamawiającego, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia przekazane zostaną zamawiającemu. 5.Jakość prac i materiały powinny być zgodne z normami PN-EN 1176 i PN-EN 1176-7. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy. 7.Nie dopuszcza się wykonania przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARL Serwis - system Bożena Kaliszewska, Lipowa 34/2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 31000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 31000.00 / oferta z najwyższą ceną: 31000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.