eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Stalowa Wola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Stalowa Wola: Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Stalowa Wola
Numer ogłoszenia: 152249 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Stalowa Wola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem Zamówienia jest: prowadzenie zimowego utrzymania 99,694 km ulic i 263 994 m2 chodników gminnych /w tym: placów, parkingów, alejek spacerowych, kładki dla pieszych i przystanków MKS oraz ścieżek rowerowych/ a także 5, 815 km dróg osiedlowych i 15 127 m2 chodników osiedlowych podczas jednego sezonu zimowego 2009/10 w granicach administracyjnych miasta Stalowa Wola wraz z ich pozimowym oczyszczaniem, * Zimowe utrzymanie 1 mb jezdni obejmuje: odśnieżanie i usuwanie śliskości przy zastosowaniu soli lub miesz. piaskowo-solnej 40 % na całej szerokości jezdni /dot. również miejsc postojowych/, w celu uzyskania należytej przejezdności. * Zimowe /mechaniczne/ utrzymanie 1 m2 chodnika obejmuje: odśnieżanie i usuwanie śliskości na całej szerokości chodnika przy zastosowaniu piasku, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu pieszych. * Ręczne zimowe utrzymanie chodników, płyt przystanków MKS, zatok postojowych, kładki nad torami i innych miejsc, do których nie może dojechać sprzęt mechaniczny. Ceny jednostkowe dot. pkt 2.1. winny uwzględniać wszystkie elementy związane z zimowym utrzymaniem ulic i chodników /tzn. robociznę, koszt dyżuru i pracy sprzętu, załadunek i koszt użytych materiałów: soli i piasku oraz koszt ewentualnego wywozu nagromadzonego śniegu z jezdni i chodników/. Dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia dot. pkt 2.1. jest wykaz ulic i chodników /stanowiący załączniki nr 1 i 2 do Umowy/ objętych zimowym utrzymaniem z określoną kolejnością zimowego utrzymania. pozimowe oczyszczenie 65, 425 km jezdni /w wykazie dróg I i II kolejność osiedlowe/ oraz 279 121 m2 chodników - obejmuje jednokrotne całkowite usunięcie piasku z jezdni i chodników ulic utwardzonych, objętych zimowym utrzymaniem, usuwanie padłych zwierząt podczas sezonu zimowego na sieci dróg miejskich..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przed przygotowaniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji w terenie oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty. 1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: *Wymagany potencjał sprzętowy konieczny do zimowego utrzymania dróg gminnych: -minimum: 1 ładowarko-spycharka; agregat do wytwarzania solanki; 1 pługo-solarka; 2 pługo-piaskarki; 2 ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem; 1 ciągnik z przyczepą. *Oferent winien posiadać stały zapas mieszanki piaskowo-solnej 40 %, soli oraz piasku znajdujący się na terenie m. Stalowej Woli w ilości wystarczającej na min. 20-dniowy okres zwalczania gołoledzi. Mieszanka oraz sól i piasek winna być magazynowana w zadaszonej wiacie. *Oferent winien zapewnić dyżury zabezpieczające gotowość do prowadzenia akcji zimowej w ciągu dwóch godzin. *Oferent winien mieć możliwość komunikowania się pracującym sprzętem poprzez systemy łączności bezprzewodowej. *Kadry: Oferent winien posiadać min. 5-osobowy zespół roboczy osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia plus dwie osoby, którym zamierza powierzyć funkcję koordynacyjną akcji zimowej, dostępnych pod telefonem całodobowo. Należy przedłożyć krótki opis doświadczenia wskazanych osób. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; - wykaz osób i podmiotów (w tym podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 600 tys. zł każde) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - polisę, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umstalowawola/?c=mdTresc-cmPokaz-163.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.