eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mordy › Przebudowa drogi gminnej nr 360504W Radzików Wielki - Wólka Soseńska w miejscowości Wólka Soseńska oraz remont drogi gminnej nr 360516W Wólka Leśna - Wyczółki w miejscowości Wyczółki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Mordy: Przebudowa drogi gminnej nr 360504W Radzików Wielki - Wólka Soseńska w miejscowości Wólka Soseńska oraz remont drogi gminnej nr 360516W Wólka Leśna - Wyczółki w miejscowości Wyczółki
Numer ogłoszenia: 151973 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 25 6415402, faks 25 6415115.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 360504W Radzików Wielki - Wólka Soseńska w miejscowości Wólka Soseńska oraz remont drogi gminnej nr 360516W Wólka Leśna - Wyczółki w miejscowości Wyczółki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część nr 1. 1) Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie zadania: Przebudowa drogi gminnej nr 360504W Radzików Wielki - Wólka Soseńska w miejscowości Wólka Soseńska polegającego na wykonaniu nawierzchni pasa jezdni o szerokości 4 m z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na istniejącej nawierzchni z gruntu stabilizowanego cementem o długości 1000 m, począwszy od drogi powiatowej nr 3629W Mordy - Sosenki-Jajki - Wólka Soseńska w miejscowości Wólka Soseńska. 2) Zakres rzeczowy części nr 1 zamówienia obejmuje: a) uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0-31,5 mm, na istniejącej nawierzchni z gruntu stabilizowanego cementem; b) czyszczenie nawierzchni betonowej z zanieczyszczeń ziemnych i skropienie emulsją asfaltową; c) mechaniczne wyrównanie betonem asfaltowym podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem; d) wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego pasa jezdni o szerokości 4 m i długości 1 km; e) mechaniczne plantowanie poboczy; f) roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 2. Część nr 2. 1) Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest wykonanie zadania: Remont drogi gminnej nr 360516W Wólka Leśna - Wyczółki w miejscowości Wyczółki polegającego na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwy ścieralnej) o szerokości 5 m i długości 490 m na istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego, począwszy od drogi gminnej nr 360512W Wyczółki - Stok Ruski. 2) Zakres rzeczowy części nr 2 zamówienia obejmuje: a) mechaniczne plantowanie poboczy; b) czyszczenie nawierzchni z betonu asfaltowego z zanieczyszczeń ziemnych i skropienie emulsją asfaltową; c) mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej betonem asfaltowym; d) wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego pasa jezdni o szerokości 5 m i długości 490 m. 3. Roboty do wykonania są opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącej załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ. 4. Szacunkowy zakres poszczególnych elementów robót budowlanych do wykonania jest opisany w przedmiarach robót, będących załącznikami nr 7a i 7b do niniejszej SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. polegających na przebudowie i remontach dróg, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji udzielony przez wykonawcę - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w niżej wymienionym zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od wykonawcy, takich jak: nieprzewidziane klęski żywiołowe, niesprzyjające warunki atmosferyczne, następstwa działań administracyjnych (zatwierdzenie inwentaryzacji geodezyjnych, konieczność uzyskania wyroku sądowego, innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczność nie przewidziano na etapie zawarcia umowy), 2) zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania zadania o ilość dni, w których te warunki wystąpiły.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 360504W Radzików Wielki - Wólka Soseńska w miejscowości Wólka Soseńska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie zadania: Przebudowa drogi gminnej nr 360504W Radzików Wielki - Wólka Soseńska w miejscowości Wólka Soseńska polegającego na wykonaniu nawierzchni pasa jezdni o szerokości 4 m z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na istniejącej nawierzchni z gruntu stabilizowanego cementem o długości 1000 m, począwszy od drogi powiatowej nr 3629W Mordy - Sosenki-Jajki - Wólka Soseńska w miejscowości Wólka Soseńska. 2) Zakres rzeczowy części nr 1 zamówienia obejmuje: a) uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0-31,5 mm, na istniejącej nawierzchni z gruntu stabilizowanego cementem; b) czyszczenie nawierzchni betonowej z zanieczyszczeń ziemnych i skropienie emulsją asfaltową; c) mechaniczne wyrównanie betonem asfaltowym podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem; d) wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego pasa jezdni o szerokości 4 m i długości 1 km; e) mechaniczne plantowanie poboczy; f) roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji udzielony przez wykonawcę - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 360516W Wólka Leśna - Wyczółki w miejscowości Wyczółki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest wykonanie zadania: Remont drogi gminnej nr 360516W Wólka Leśna - Wyczółki w miejscowości Wyczółki polegającego na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwy ścieralnej) o szerokości 5 m i długości 490 m na istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego, począwszy od drogi gminnej nr 360512W Wyczółki - Stok Ruski. 2) Zakres rzeczowy części nr 2 zamówienia obejmuje: a) mechaniczne plantowanie poboczy; b) czyszczenie nawierzchni z betonu asfaltowego z zanieczyszczeń ziemnych i skropienie emulsją asfaltową; c) mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej betonem asfaltowym; d) wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego pasa jezdni o szerokości 5 m i długości 490 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji udzielony przez wykonawcę - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.