eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Wrocław: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW
Numer ogłoszenia: 151939 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 656 244, faks 261 656 228.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.2wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 134 000 euro na konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (sa), systemów kontroli dostępu (skd), telewizyjnych systemów nadzoru (cctv), sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej oraz usługę pogotowia technicznego (serwisu), wymiany części i urządzeń w/w systemów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponowanie ważną koncesją wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego (dotyczy zadań nr 1-6); b) dysponowanie ważną koncesją wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego (dotyczy zadań nr 7-9); c) dysponowanie świadectwem bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą minimum POUFNE (dotyczy zadań nr 7-9);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykazanie się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi usługami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługą polegającą na konserwacji i przeglądzie technicznym systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej oraz usługą pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów o minimalnej wartości: Zadanie nr 1 - 174 000,00 zł brutto (słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100) Zadanie nr 2 - 93 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100) Zadanie nr 3 - 45 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 4 - 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 5 - 38 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 6 - 11 600,00 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy sześćset złotych 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy zadań nr 1-6). b) wykazanie się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi usługami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługą polegającą na konserwacji i przeglądzie technicznym systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej oraz usługą pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów o minimalnej wartości: Zadanie nr 7 - 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 8 - 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 9 - 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy zadań nr 7-9);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponowanie minimum 4 (słownie: czterema) instalatorami systemów alarmowych przewidzianymi do realizacji przedsięwzięcia, którzy posiadają: - legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; - świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych (dotyczy zadań nr 1-6); b) dysponowanie minimum 4 (słownie: czterema) instalatorami systemów alarmowych przewidzianymi do realizacji przedsięwzięcia, którzy posiadają: - legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; - świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE oraz zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych (dotyczy zadań nr 7-9).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum: Zadanie nr 1 - 174 000,00 zł brutto (słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100). Zadanie nr 2 - 93 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100). Zadanie nr 3 - 45 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100). Zadanie nr 4 - 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zadanie nr 5 - 38 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100). Zadanie nr 6 - 11 600,00 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy sześćset złotych 00/100) (dotyczy zadań nr 1-6); b) posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum: Zadanie nr 7 - 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 8 - 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 9 - 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) (dotyczy zadań nr 7-9).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej 1 (jednej) usługi, na każde zadanie osobno, polegającej na konserwacji i przeglądzie technicznym systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej oraz usłudze pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów o minimalnej wartości: - zadanie nr 1 - 174 000,00 zł brutto (słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100), - zadanie nr 2 - 93 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100), - zadanie nr 3 - 45 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100), - zadanie nr 4 - 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), - zadanie nr 5 - 38 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100), - zadanie nr 6 - 11 600,00 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy sześćset złotych 00/100), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy zadań nr 1-6). UWAGA! Zamawiający zaznacza, iż w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie realizacji, jest on zobowiązany wskazać wartość dotychczas zrealizowanego zakresu usługi oraz datę, w której rzeczona usługa osiągnęła wskazaną wartość. 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej 1 (jednej) usługi, na każde zadanie osobno, polegającej na konserwacji i przeglądzie technicznym systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej oraz usłudze pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów o minimalnej wartości: - zadanie nr 7 - 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), - zadanie nr 8 - 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), - zadanie nr 9 - 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy zadań nr 7-9). UWAGA! Zamawiający zaznacza, iż w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie realizacji, jest on zobowiązany wskazać wartość dotychczas zrealizowanego zakresu usługi oraz datę, w której rzeczona usługa osiągnęła wskazaną wartość.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 2. Ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego (dotyczy zadań nr 1-6). 3. działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (dotyczy zadań nr 7-9). 4. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą minimum POUFNE (dotyczy zadań nr 7-9).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 9.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków (jeśli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 9), które zostały złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania wg następującego schematu: Liczba usług o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto potwierdzonych referencjami - za każde zamówienie - 1 pkt. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 9 wykonawców, których wnioski uzyskały największą liczbę punktów. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów Zamawiający zaprosi tylko tego Wykonawcę, którego łączna wartość usług będzie największa. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 9, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Marża na części - 20
  • 3 - Termin realizacji - 10
  • 4 - wartość jednej roboczogodziny - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku gdyby którekolwiek z postanowień niniejszej umowy zostało uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub okazało się niewykonalne, postanowienie takie będzie uważane za niezastrzeżone w umowie, przy czym wszystkie jej dalsze postanowienia pozostają w mocy. Postanowienie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne zostanie zastąpione postanowieniem o podobnym znaczeniu, w tym przede wszystkim o treści odzwierciedlającej pierwotne intencje Stron w granicach dopuszczalnych przez prawo.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, pok. 101 nr sprawy SOO/641/2015.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Marża na części - 20
    • 3. Termin realizacji - 10
    • 4. Wartość jednej roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Marża na części - 20
    • 3. Termin realizacji - 10
    • 4. Wartość jednej roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Marża na części - 20
    • 3. Termin realizacji - 10
    • 4. Wartość jednej roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Marża na części - 20
    • 3. Termin realizacji - 10
    • 4. Wartość jednej roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Marża na części - 20
    • 3. Termin realizacji - 10
    • 4. Wartość jednej roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Marża na części - 20
    • 3. Termin realizacji - 10
    • 4. Wartość jednej roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Marża na części - 20
    • 3. Termin realizacji - 10
    • 4. Wartość jednej roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA I PRZEGLĄD TECHNICZNY SYSTEMÓW ALARMOWYCH (SA), SYSTEMÓW KONTROLI DOSTĘPU (SKD), TELEWIZYJNYCH SYSTEMÓW NADZORU (CCTV), SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO WCHODZĄCEGO W SKŁAD SYSTEMU OCHRONY TECHNICZNEJ ORAZ USŁUGA POGOTOWIA TECHNICZNEGO (SERWISU), WYMIANY CZĘŚCI I URZĄDZEŃ W/W SYSTEMÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Marża na części - 20
    • 3. Termin realizacji - 10
    • 4. Wartość jednej roboczogodziny - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.