eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI, NAPRAW SPRZĘTU GAŚNICZEGO I RATUNKOWEGO NALEŻĄCEGO DO ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE - Znak sprawyZP/A/AEG/41/II/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Szczecin: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI, NAPRAW SPRZĘTU GAŚNICZEGO I RATUNKOWEGO NALEŻĄCEGO DO ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE - Znak sprawy: ZP/A/AEG/41/II/2009
Numer ogłoszenia: 151936 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI, NAPRAW SPRZĘTU GAŚNICZEGO I RATUNKOWEGO NALEŻĄCEGO DO ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE - Znak sprawy: ZP/A/AEG/41/II/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych oraz napraw hydrantów i zaworów hydrantowych, węży stanowiących wyposażenie hydrantów wewnętrznych oraz gaśnic, agregatów gaśniczych i aparatów powietrznych należących do Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, opisanych w: a) Wykazie sprzętu gaśniczego i ratunkowego - stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b) Wykazie gaśnic na statku naukowo-badawczym SNB-AR-1 - stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykonanie powyższych usług winno być prowadzone zgodnie z zasadami określonymi w Polskich Normach, dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcjach obsługi dotyczących powyższych urządzeń, gaśnic, agregatów i aparatów powietrznych oraz zgodnie z Harmonogramem przeglądów sprzętu gaśniczego i ratunkowego - stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Częstotliwość koniecznych do wykonania czynności objętych niniejszym postępowaniem zawiera Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji i jego części A, B, C i D 2. Zakres usług opisanych w ust. 1 podzielony został na dwa zadania, w skład których wchodzi odpowiednio: Zadanie nr 1 - sprzęt p.poż. znajdujący się w obiektach ZUT: a) przeglądy techniczne i wykonywanie czynności konserwacyjnych urządzeń, gaśnic i agregatów gaśniczych prowadzone w okresach i w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku, b) przeglądy techniczne i czynności remontowe aparatów powietrznych oraz masek prowadzone w okresach i w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż cztery razy w roku, c) legalizacja zbiorników ciśnieniowych butli prowadzona w okresach i w sposób określony we właściwych przepisach prawa, d) przegląd techniczny i czynności konserwacyjne hydrantów i zaworów hydrantowych, a także badania hydrantów prowadzone co 12 miesięcy, e) próby na maksymalne ciśnienie robocze węży stanowiących wyposażenie hydrantów wewnętrznych wykonywane raz na 5 lat, f) remont lub wymiana sprzętu gaśniczego i ratunkowego zakwalifikowanego przez Zleceniobiorcę do remontu lub wymiany, po wcześniejszym ich uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, g) naprawy i wykonywanie czynności dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu gaśniczego i ratunkowego, po wcześniejszym ich uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, h) złomowanie i utylizacja sprzętu gaśniczego i ratunkowego nie nadającego się do eksploatacji. Zadanie nr 2 - sprzęt p.poż. znajdujący się na statku naukowo-badawczym SNB-AR-1: a) przeglądy techniczne i wykonanie czynności konserwacyjnych gaśnic prowadzone w okresach i w sposób zgodny z instrukcją producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku, b) legalizacja zbiorników ciśnieniowych butli prowadzona w okresach i w sposób określony we właściwych przepisach prawa, c) remont lub wymiana sprzętu gaśniczego zakwalifikowanego przez Zleceniobiorcę do remontu lub wymiany, po wcześniejszym ich uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, d) naprawy i wykonywanie czynności dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu gaśniczego, po wcześniejszym ich uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, e) złomowanie i utylizacja gaśnic nie nadających się do eksploatacji. 3. Zleceniobiorca w wyniku przeprowadzonych przeglądów przedkładać będzie Zleceniodawcy kwartalnie raporty z wykonanych czynności zawierające m.in. terminy kolejnych przeglądów przebadanego sprzętu. 4. Podane przez zamawiającego ilości w zakresie napraw i czynności dodatkowych wskazanych w Załączniku nr 4 części B do niniejszej specyfikacji mają charakter szacunkowy i mogą ulegać zmianom w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a rozliczenie za wykonanie tych usług następować będzie po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy. 5. Zleceniodawca ma prawo zmniejszyć ilość posiadanego sprzętu przeciwpożarowego podlegającego ww. usługom, jednak nie więcej niż o 20%, o czym każdorazowo powiadomi pisemnie Zleceniobiorcę. W stosunku do tego, bazując na cenach jednostkowych wskazanych w Części A, C, D Formularza ofertowego - stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji zostanie zmniejszona opłata za w/w usługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie polegającej na ustaleniu istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek wymagany specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 - 4 specyfikacji wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP (treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 7 do specyfikacji). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV specyfikacji, wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605) dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3. Wykonawcy ubiegający się o realizację Zadania nr 1 niniejszej specyfikacji - w celu potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedkłada zamawiającemu: - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców (Zleceniodawców). O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w powyżej wskazanym okresie wykonali, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych - również wykonują, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100.000,00 złotych brutto każda oraz załączą dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien być przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca przedkłada zamawiającemu zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - wykonawca winien przedłożyć: a) Wykonawcy ubiegający się o realizację Zadania nr 1 niniejszej specyfikacji - Certyfikat jakości w zakresie konserwacji i napełniania gaśnic i agregatów gaśniczych, hydrantów - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna dokument np. Certyfikat Urzędu Dozoru Technicznego, Certyfikat Ośrodka Certyfikacji Usług Przeciwpożarowych Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Pożarnictwa potwierdzającego powyższe lub równoważnej jednostki; b) Wykonawcy ubiegający się o realizację Zadania nr 2 niniejszej specyfikacji - świadectwo uznania za kompetentny do wykonywania na statkach prac okresowych przeglądów, napraw i legalizacji gaśnic - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna dokument np. Certyfikat Polskiego Rejestru Statków potwierdzającego powyższe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl/zakładka: Zamówienia Publiczne/Przetargi ZUT.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ZUT, al. Piastów 48 w Szczecinie, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, pok. 404, IV piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT, al. Piastów 17, 70-310 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.