eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w 22 szt. elektronicznych systemach alarmowych w obiektach (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK (z możliwością 10 krotnego przestawienia w sumie, systemów do innych obiektów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Białystok: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w 22 szt. elektronicznych systemach alarmowych w obiektach (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK (z możliwością 10 krotnego przestawienia w sumie, systemów do innych obiektów.
Numer ogłoszenia: 151795 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w 22 szt. elektronicznych systemach alarmowych w obiektach (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK (z możliwością 10 krotnego przestawienia w sumie, systemów do innych obiektów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w 22 szt. elektronicznych systemach alarmowych w obiektach (pustostanach) położonych w Białymstoku w zarządzie ZMK (z możliwością 10 krotnego przestawienia w sumie, systemów do innych obiektów. 2. Wymagania techniczne dotyczące wykonania systemów alarmowych włamania: Zainstalowany system alarmowy powinien zapewniać : Sygnalizacje próby wejścia do strefy chronionej Sygnalizacje pojawienia się gazów pożarowych w strefie chronionej Uruchomienie sygnału dźwiękowego - odstraszającego Sygnalizacje próby zniszczenia elementów systemu Zaprogramowanie 2 poziomów sygnalizacji (1 pożar; 2 wejście) 3. Wszystkie zainstalowane urządzenia muszą stanowić własność wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje nabycia własności przedmiotowych urządzeń w trakcie trwania umowy. 4. Wymagania dotyczące systemu transmisji alarmu i czynnego monitoringu: 1) podłączenie systemu alarmowego do stacji monitorującej drogą bezprzewodową 2) system powinien umożliwić zdalne załączanie i wyłączanie alarmu drogą radiową 3) ciągła ochrona elektroniczna obiektu poprzez monitoring sygnałów generowanych przez wewnętrzny system alarmowy, 4) zapewnienie gotowości i interwencji własnych grup patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie lub sabotażu systemu. Grupy patrolowo-interwencyjne nie mogą w czasie gotowości podejmować czynności dla podmiotów trzecich. 5) czas dojazdu grupy interwencyjnej: a) w godzinach 7:00-19:00 w czasie 10 minut, b) w godzinach 19:00-7:00 w czasie 5 minut, 6) zapewnienie dozoru fizycznego w przypadku niemożliwości ochrony elektronicznej obiektu poprzez monitoring sygnałów generowanych przez wewnętrzny system alarmowy. 7) wykonanie naprawy systemu w czasie 24 godzin od zgłoszenia lub uzyskania informacji o uszkodzeniu poprzez system transmisji alarmu. WAŻNE: Z budynków znajdujących się na liście do założenia instalacji alarmowej tylko Lipowa 41D i Częstochowska 14/2 są zasilanie w energię elektryczną. W budynku przy ul. Częstochowskiej 14/2 założona jest instalacja alarmowa (działająca) wymagająca modernizacji (zmiana lokalizacji centrali oraz położenia 3 czujek) i podłączenia do nadajnika radiowego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W razie wystąpienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi uzupełniające odpowiadające zakresem określonym w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na podstawie prowadzonych negocjacji. Na wykonanie usługi uzupełniającej zostanie zawarta oddzielana umowa. Zakres finansowy usług uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują lub będą dysponowali co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz co najmniej 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia; dysponują lub będą dysponowali co najmniej 4 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Uwaga! Pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 2,3,4 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 - dotyczy koncesji, zezwolenia lub licencji, rozdziale VI pkt 3 ppkt 2 - dotyczy KRS, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zestawienie opłat miesięcznych za budynki załącznik nr 1A do SIWZ 3) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 4) na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby posiadania wiedzy i doświadczenia, 5) na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji zamówienia, tj.: 1) w trakcie trwania umowy Wykonawca może zmienić osoby przewidziane do realizacji umowy, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Nowa osoba powinna mieć kwalifikacje takie same jak osoba zmieniana 2) zmiany stawki VAT wynikającej z obowiązującego prawa, 3) zmniejszenia przedmiotu zamówienia, 4) w przypadku zadysponowania nieruchomością przez Gminę nieruchomością innemu zarządcy bądź pozbawienia Zamawiającego uprawnień zarządu z innych przyczyn Zamawiającemu przysługuje prawo do odpowiedniej zmiany wykazu nieruchomości a co za tym idzie zmianę wysokości wynagrodzenia. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok,pokój 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok,sekretariat, pokój 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.