eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont pomieszczeń biurowych oraz inne prace remontowe w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 - Nr referencyjny GDDKiA O/Op - R-2 / 79 - 284/01/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Opole: Remont pomieszczeń biurowych oraz inne prace remontowe w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 - Nr referencyjny : GDDKiA O/Op - R-2 / 79 - 284/01/2007
Numer ogłoszenia: 151766 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych oraz inne prace remontowe w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 - Nr referencyjny : GDDKiA O/Op - R-2 / 79 - 284/01/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 i obejmuje m. in. : 1.Remont pomieszczeń biurowych - I piętro - nr 101/(2/7)*, 102/(2/7)* , 103/(2/8)*, 104/(2/9)*, 105/ (2/10)*, 106/(2/11)*, 107/(2/13)*, 108/(2/14)*, 109/(2/15)*, 110/( 2/16)*, 111/(2/17)* tj: A. Branża budowlana - roboty rozbiórkowe , - prace murarskie , - wykonanie gładzi na ścianach i sufitach - wykonanie sufitów podwieszanych , - tapetowanie ścian i malowanie sufitów - montaż nowych okien i drzwi , - wykonanie posadzek z płytek oraz z wykładzin dywanowych B. Branża elektryczna - wykonanie instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia , - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej sprzęt komputerowy , logiczna sieć komputerowa , - instalacje telefoniczne , - ochrona przeciwpożarowa - instalacja sygnalizacji włamania i napadu Sawin, instalacji pożaru SAP w gabinetach dyrektora Oddziału i zastępców oraz w budynku Dyrekcji . Uwaga : Wykonawca przedłoży protokoły badania i pomiarów ochrony przeciwporażeniowej urządzeń elektrycznych C. Dostawa mebli i wyposażenia wraz z ich ustawieniem i/lub zamontowaniem w ilości wg . załącznika A do Opisu przedmiotu zamówienia Uwaga : Dostawa wszystkich nowych mebli i wyposażenia obejmuje jedynie : - gabinet Dyrektora Naczelnego - zaplecze socjalne , - sekretariat Dostawa nowych foteli gabinetowych , żaluzji oraz reprodukcji w ramach obejmuje : - gabinet z-cy Dyrektora ds. Inwestycyjnych - gabinet z-cy Dyrektora ds. Technicznych , - gabinet z-cy Dyrektora ds. Finansowych Pozostałe meble biurowe to meble używane z dotychczasowych gabinetów dyrektorskich . 2.Remont pomieszczeń biurowych II i III piętro - nr 202/(3/8)*, 203/(3/9)*, 205/(3/11)*, 206/(3/12)*, 210/(3/17)*, 301/(4/7)*, 302/( 4/8)*, 303/(4/9)*, 304/(4/10)*, 307/(4/14)*, 308/(4/15)*, 309/(4/16)*, 310/( 4/17)*, 311/(4/18)*, 312/( 4/19)* - malowanie ścian , sufitów , grzejników i ościeżnic , wymiana wykładzin , wymiana drzwi. A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - przygotowanie i malowanie ścian , sufitów , grzejników i ościeżnic - montaż nowych drzwi z dopasowaniem do istniejących ościeżnic , - wykonanie posadzek z wykładzin sztucznych. 3.Remont pomieszczeń biurowych - parter , II i III piętro - nr 08/(1/13)*, 09/(1/14)*, 10/( 1/15)*, 11/(1/15)*, 12/(1/16)*, 204/(3/10)*, 305/(4/11)*, 306/( 4/12)* ( bez montażu drzwi) - malowanie ścian , sufitów , grzejników , wymiana wykładzin . A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - przygotowanie i malowanie ścian , sufitów , grzejników . - wykonanie posadzek z wykładzin sztucznych. 4.Remont pomieszczeń biurowych - II i III piętro - nr 201/ (3/7)*, 207/(3/14)* , 208/(3/15)*, 209/ (3/16)* , 211/(3/18)*, 212/(3/19)*, 213/(3/20)*, 214/(3/21)*, 313/(4/20)*, ( bez wymiany wykładzin) - malowanie ścian , sufitów , grzejników i ościeżnic , wymiana drzwi. A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - przygotowanie i malowanie ścian , sufitów , grzejników i ościeżnic - montaż nowych drzwi z dopasowaniem do istniejących ościeżnic , 5.Remont pomieszczeń biurowych - II piętro ( obecny sekretariat ) - nr 215/A(3/3)*, ( bez wymiany wykładzin, bez malowania sufitu, bez wymiany drzwi) - malowanie istniejących tapet na ścianach , malowanie grzejników . A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - naprawa i malowanie tapet na ścianach , malowanie grzejników . 6.Remont pomieszczeń biurowych - II i III piętro ( obecne pomieszczenia gabinetów dyrektorskich oraz sekretariat na III piętrze ) - nr 215/B (3/2)*, 215/C(3/4)* , 215/D(3/5)*,315/A( 4/3)* , 315/B(4/2)*, 315/C( 4/4)*, 315/D (4/5)*, ( bez malowania sufitów, bez wymiany drzwi, a z malowaniem tapet i wymianą wykładzin) - malowanie istniejących tapet na ścianach , malowanie grzejników , wymiana wykładzin A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - naprawa i malowanie tapet na ścianach , malowanie grzejników , - wykonanie posadzek z wykładzin sztucznych 7.Remont pomieszczeń biurowych - III piętro - nr 314/ (4/21)*, - malowanie ścian , grzejników i ościeżnic , wymiana wykładzin , wymiana drzwi. A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - przygotowanie i malowanie ścian , grzejnika i ościeżnic - montaż nowych drzwi z dopasowaniem do istniejących ościeżnic , - wykonanie posadzek z wykładzin sztucznych. 8.Remont pomieszczeń sanitarnych WC II i III piętro - malowanie ścian , sufitów , grzejników i ościeżnic , wymiana drzwi. A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - przygotowanie i malowanie ścian , sufitów , grzejników i ościeżnic - montaż nowych drzwi z dopasowaniem do istniejących ościeżnic , 9. Remont pomieszczeń korytarzowych II i III piętro ( bez malowania sufitów ) - malowanie ścian . A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - przygotowanie i malowanie ścian , sufitów 10.Remont schodów, parter, I, II, i III piętro - malowanie ścian i poręczy A. Branża budowlana - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - przygotowanie i malowanie ścian i poręczy 11. Remont pomieszczeń sanitarnych WC - I piętro - wymiana okien , wymiana drzwi. wymiana posadzki , wymiana armatury , malowanie ścian , sufitów , grzejników , wykonanie ścianki działowej, ułożenie kafelek na ścianach . A. Branża budowlana i sanitarna - roboty przygotowawcze , - roboty rozbiórkowe , - wykonanie ścianki działowej , - ułożenie płytek na ścianach , - wykonanie posadzek z płytek , - malowanie ścian i sufitów oraz grzejników - montaż nowych drzwi - montaż nowych okien , - zamontowanie nowej armatury 12. Konserwacja dachu A. Branża budowlana - pokrycie powierzchni dachu środkiem konserwującym - zabezpieczenie wejścia na dach 13. Naprawa ogrodzenia A. Branża budowlana - przygotowanie , uzupełnienie i malowanie murków wokół posesji . W ramach zamówienia , oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do : - wykonania pomiaru powykonawczego i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy - organizacji placu budowy oraz wykonania wszystkich innych prac , robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia . Uwaga : Roboty prowadzone będą w pomieszczeniach biurowych wydzielonych z funkcjonowania w ramach pracy jednostki i wyłączonych w okresie prowadzenia robót - zgodnie z harmonogramem robót . W/w pomieszczenia umiejscowione są na parterze , I , II , i III piętrze budynku . W godzinach pracy urzędu ( 700 - 1615 ) w pozostałych pomieszczeniach sąsiadujących z terenem prowadzonych robót ( pomieszczeń wydzielonych na czas wykonywania w nich prac remontowych ) praca urzędu nie będzie przerwana .. Powierzchnia magazynowa - zaplecze techniczne , socjalne umiejscowione będzie w pomieszczeniach piwnicznych i na zapleczu parteru . Wydzielanie pomieszczeń do remontu następować będzie zgodnie z harmonogramem robót stanowiący Załącznik nr 1 do umowy . Ciągi komunikacyjne - ( poza niezbędnym wydzieleniem przestrzeni uzgodnionym z zarządzającym realizacją umowy ze strony inwestora w celu przechowywania mebli biurowych ) muszą funkcjonować w trakcie prowadzonych prac remontowych jako powierzchnia użytkowa biura . Wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia powierzchni ciągów komunikacyjnych ( np. w czasie prowadzenia prac rozbiórkowych czy np. podczas malowania ) Wykonawca zobowiązany będzie usuwać natychmiast po zaistnieniu takiego przypadku - harmonogram wykonywanych prac ( szczególnie uciążliwych dla pracowników i petentów urzędu ) musi uwzględnić specyfikę pracy biura .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 11.000 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100 złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 1.1) posiadać średni przychód za ostatnie pełne trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł ; 1.2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysok. nie mniejszej niż 150.000,00 zł; 1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000,00 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert , 2. Wykonawca musi wykazać, że będzie miał do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde , niżej wymienione stanowiska : - Kierownik budowy - upr. budowlane , co najmniej 5 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) - Osoba na w/w stanowisku winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydawane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadać ważne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa . - Pracownik robót budowlanych posiadajacy uprawnienia do pracy na wysokościach - , co najmniej jednoroczne doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) -- Majster robót elektrycznych - upr. elektryczne , co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) 3. posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu ( zakończeniu ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 zadań- remonty , przebudowy lub budowy - które obejmowały m.in. montaż posadzki a płytek ceramicznych i z PCV , montaż sufitów , malowanie pomieszczeń , wymiane drzwi i okien itp. . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1. Oświadczenie finansowe określającymi przychody - za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy ; 2.3 polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4 informaja o osobach - kierownika budowy i pracownikach branzowych ,wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inzynierów dla kierownika Budowy ; 2.5 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl SIWZ Tom I , II oraz www.opole.gddkia.gov.pl-dokum. proj. , SST i przedmiary.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opłata: 150,00 Waluta PLN. płatność: przelewem na konto zamawiającego - nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000 przy odbiorze u Zamawiajacego lub w przypadku przesyłki pocztowej za zaliczeniem pocztpowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 215 - sekretariat ( II piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.