eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Usługi psychologiczne, doradcze, szkoleniowe oraz usługi zdrowotne dla osób niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w tym osób niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl. realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Przemyśl: Usługi psychologiczne, doradcze, szkoleniowe oraz usługi zdrowotne dla osób niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w tym osób niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl. realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.
Numer ogłoszenia: 151742 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu , ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6750559, faks 016 6750559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi psychologiczne, doradcze, szkoleniowe oraz usługi zdrowotne dla osób niepracujących, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w tym osób niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl. realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych, doradczych oraz usług zdrowotnych określonych w zadaniu nr 1 ( szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ ), obejmujący następujące części : Część 1. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla 40 osób w formie 5 - dniowego wyjazdu Cześć 2. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla 61 osób Cześć 3. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz zajęć z psychologiem w ramach grupy samopomocowej dla 25 osób uczestników PAL Cześć 4. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 24 osób Cześć 5. Organizacja i przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla 61 osób Część 6. Organizacja i przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla 25 osób uczestników PAL Część 7. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 98 osób Część 8. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 25 osób uczestników PAL Część 9. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa prawniczego dla 25 osób uczestników PAL Część 10. Organizacja i przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i zajęć rehabilitacyjnych dla 26 osób niepełnosprawnych Część 11. Przeprowadzenie badań psychologicznych określających predyspozycje do pracy w zawodzie kierowca dla 12 osób oraz świadczenie usług dotyczących szkoleń zawodowych określonych w zadaniu nr 2 ( szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ ) obejmujący następujące części : Część 12. Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 42 osób, Część 13. Opiekunka dziecięca i osoby starszej dla 13 osób, Część 14. Prawo jazdy kat. C z badaniami lekarskimi dla 16 osób, Część 15. Prawo jazdy kat. C +E z badaniami lekarskimi dla 12 osób, Część 16. Kurs komputerowy ECDL dla 12 osób, Część 17. Kasjer walutowy + obsługa kasy fiskalnej dla 14 osób, Część 18. Kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 19 osób, Część 19. Kurs komputerowy ogólny dla 10 osób, Część 20. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 13 osób, Część 21. Kucharz małej gastronomi dla 10 osób, Część 22. Sekretarka-asystentka z językiem angielskim dla 5 osób, Część 23. Kurs kwalifikacyjny wstępny przyśpieszony dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy, razem z egzaminem zewnętrznym, dojazdami do miejsca szkolenia, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi, wraz z dojazdem na badania dla 8 osób. Część 24. Kurs pierwszej pomocy dla 40 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.41.12.00-0, 85.14.00.00-2, 85.70.00.00-0, 85.31.23.20-8, 79.11.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca : 1. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 szkolenia dla minimum 5 osób każde, w zakresie jakiego dotyczy składana oferta, (dotyczy części 12 do 24) 2. Złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: 1. złoży oświadczenie, że posiada lokal z odpowiednimi warunkami i wyposażeniem dydaktycznym (dotyczy części 12-24): a) pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i wielkość jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danej części, jak również program szkolenia opisany w Załączniku nr 1.2 do SIWZ b) dla części 16 i 19 zamówienia, w programie których przewidziane są zajęcia z obsługi komputera, że Wykonawca posiada: - samodzielne stanowiska komputerowe dla każdego z uczestników szkolenia, - 1 faks na 1 grupę uczestników szkolenia, - 1 kserokopiarkę na 1 grupę uczestników szkolenia. 2. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Kwestionariusz szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ (dotyczy części 12-24) 2. Program szkolenia - który ma stanowić załącznik do kwestionariusza szkolenia stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy części jak wyżej). Program szkolenia winien zawierać: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3) cele szkolenia, 4) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, 5) treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 6) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 7) sposób sprawdzania efektów szkolenia, w tym precyzyjny opis, w jaki sposób Wykonawca zamierza spełnić wymóg indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy szczegółowego harmonogramu doradztwa/szkolenia, sporządzonego w porozumieniu z Zamawiającym - nie dotyczy części 4,7,8,9,10,11, a następnie przeprowadzenia doradztwa/szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem, jak wyżej - nie dotyczy części 4,7,8,9,10,11. 4. Oświadczenie kadry dydaktycznej/osób uczestniczących w realizacji zamówienia o woli współpracy i dyspozycyjności w okresie realizacji kursu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Preliminarz kosztów - odpowiednio do części na którą wykonawca składa ofertę załącznik nr 7, 7.1, 7.2 do SIWZ. 6. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 SIWZ. 7. Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Zamawiający dopuszcza różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, Akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, Atesty itp. (dotyczy części 12-24). 8. Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada tj : Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, atesty itp. (dotyczy części 1-11). 9.Wykaz sal wykładowych (określić liczbę miejsc szkoleniowych), wyposażenia dydaktycznego (określić liczbę komputerów, itp.) jakie posiada/jakimi dysponuje Wykonawca na dzień składania oferty do realizacji szkolenia - Załącznik nr 11 do SIWZ (dotyczy części 12-24) 10. Oświadczenie Wykonawcy, że jest wpisany do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) lub innego rejestru właściwego ze względu na specyfikę świadczonej usługi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na doradztwo/szkolenie nowego Uczestnika, w przypadku, gdy jeden z dotychczasowych Uczestników przerwał zajęcia. Skierowanie nowego Uczestnika, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest dopuszczalne jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zrealizował nie więcej niż liczba godzin wskazanych w SIWZ przy opisie poszczególnych części przedmiotu zamówienia. ( jeżeli dotyczy), 2. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań, aby nowy Uczestnik uzupełnił materiał objęty doradztwem/szkoleniem o zakres, w którym Uczestnik nie brał udziału. (jeżeli dotyczy) 3. W przypadku gdy po przerwaniu zajęć przez Uczestnika, grupa szkoleniowa nie zostanie uzupełniona przez nowego Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty doradztwa/szkolenia Uczestnika, który przerwał zajęcia za okres uczestnictwa w zajęciach, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę. Wyliczenie zostanie dokonane w oparciu o rzeczywiście poniesione koszty przez Wykonawcę, tj. koszt materiałów szkoleniowych oraz koszty, które ponosi Wykonawca niezależnie od liczby uczestników szkolenia (wynagrodzenie osób przeprowadzających doradztwo/szkolenie, wynajem sal wykładowych). 4. W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych przez Zamawiającego do udziału w realizowanej usłudze jest większa niż liczba Uczestników, które faktycznie brały udział w zajęciach, Wykonawca może wystawić fakturę uwzględniającą wyższy koszt usługi jednego Uczestnika, niż wskazany w ofercie Wykonawcy, stosownie do rzeczywiście poniesionych kosztów koniecznych do zapewnienia prawidłowego przebiegu realizowanej usługi (wynajem pomieszczeń, wynagrodzenie osób przeprowadzających usługę). 5. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby osób uczestniczących w doradztwie grupowym ( dotyczy Części 2,5)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 11:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, Sekretariat, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Środki finansowe są przyznane w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla 40 osób w formie 5 - dniowego wyjazdu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd skierowany jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla - dla 40 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć 2. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla 61 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla - dla 61 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cześć 3. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz zajęć z psychologiem w ramach grupy samopomocowej dla 25 osób uczestników PAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla - dla 25 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cześć 4. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 24 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo psychologiczne skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla - dla 24 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 85.70.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cześć 5. Organizacja i przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla 61 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla- dla 61 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 27.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6. Organizacja i przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla 25 osób uczestników PAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla - dla 25 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 98 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo zawodowe skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla - dla 98 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 25 osób uczestników PAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo zawodowe dla 25 osób skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa prawniczego dla 25 osób uczestników PAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo prawnicze dla 25 osób - skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10. Organizacja i przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i zajęć rehabilitacyjnych dla 26 osób niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i zajęć rehabilitacyjnych skierowany jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla - 26 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11. Przeprowadzenie badań psychologicznych określających predyspozycje do pracy w zawodzie kierowca dla 12 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie psychologiczne skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla - dla 12 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12: Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 42 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do 42 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13: Opiekunka dziecięca i osoby starszej dla 13 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do 13 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14: Prawo jazdy kat. C z badaniami z lekarskimi dla 16 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do 16 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla, przygotowujących się do uzyskania prawa jazdy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15: Prawo jazdy kat. C + E z badaniami z lekarskimi dla 12 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla, przygotowujących się do uzyskania prawa jazdy - dla 12 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część 16: Kurs komputerowy ECDL dla 12 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu - dla 12 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część 17: Kasjer walutowy + obsługa kasy fiskalnej dla 14 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu - 14 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część 18: Kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 19 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu - dla 19 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część 19: Kurs komputerowy ogólny dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część 20: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 13 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu - dla 13 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część 21: Kucharz małej gastronomi dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu - dla 10 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część 22: Sekretarka - asystentka z językiem angielskim dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu - dla 5 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część 23: Kurs kwalifikacyjny wstępny przyśpieszony dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy razem z egzaminem zewnętrznym, z dojazdami do miejsca szkolenia, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi, wraz z dojazdem na badania dla 8 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, posiadających prawo jazdy kategorii C wydane po 30 listopada 2008 r. i posiadających uprawnienia do transportu drogowego, przewóz rzeczy, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu - dla 8 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Część 24: Kurs pierwszej pomocy dla 40 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla do wykonywania w/w zawodu dla 40 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20
    • 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.