eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSIR w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Piekary Śląskie: Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSIR w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 - etap I
Numer ogłoszenia: 151680 - 2016; data zamieszczenia: 14.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155437 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSIR w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 3 - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wytyczne do wykonania zadania pn. Rozbudowa bazy sportowej na terenie MOSiR w Piekarach Śląskich przy ulicy Olimpijskiej 3 - etap I (boisko wielofunkcyjne, boiska do tenisa, badmintona i ścianki treningowe z elementami zagospodarowania). I. OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zamówienie obejmuje swym zakresem budowę boiska wielofunkcyjnego, boisk do tenisa, badmintona i ścianek treningowych wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i warunkami określonymi w SIWZ do niniejszego przetargu. Zakres prac obejmuje: 1.Boisko wielofunkcyjne. a) wycinka drzew - 7szt, b) roboty rozbiórkowe - ok.528 m2, c) wzmocnienie podłoża gruntowego - ok.979 m2, d) podbudowa z kruszyw - ok.979 m2, e) nawierzchnia poliuretanowa - ok.979 m2, f) obrzeża betonowe o wym. 30x8 - ok.132 m, g) wyposażenie boiska, h) piłkochwyty wysokość 6m z furtką i bramą stalową - ok.132 m, i) kanalizacja deszczowa: rury PVC-u SN8 fi 160 - ok.66 m, j) drenaż: rury karbowane PVC-U fi 80 z otworami 2,5x5,0 mm - ok. 202,5 m, k) studnie rewizyjne z polipropylenu DN 400 z włazami - 4 kpl, 2.Budowa boisk do tenisa, badmintona i siatkówki oraz boiska ze ścianką treningową. a) roboty ziemne - ok.835 m3, b) wzmocnienie podłoża gruntowego - ok.2386 m2, c) podbudowy z kruszyw - ok.2386 m2, d) nawierzchnia poliuretanowa - ok.2386 m2, e) obrzeża betonowe- ok.330 m, f) wyposażenie boisk, g) ogrodzenie wysokość 6m z furtką i bramą stalową - ok.377m, h) kanalizacja deszczowa: rury PVC-U SN8 fi 160 - ok. 190 m, i) drenaż: rury karbowane PVC-U fi 80 z otworami 2,5x5,0 mm - ok. 569 m, j) studnie rewizyjne z polipropylenu DN400 z włazami - 10 kpl, 3.Elementy zagospodarowania. a) nowe przyłącze energetyczne wraz z zasilaniem i sterowaniem oświetlenia boisk i ścieżek wokół boisk do tenisa, badminton oraz boiska wielofunkcyjnego b) mała architektura - ławka prostokątna - 12 szt, ławka trójkątna - 3 szt, ławka trójramienna - 3 szt,stoły do tenisa stołowego 3 szt, c) nawierzchnia zielona - ok.1500 m2. 4.Wycenę wszystkich robót w kosztorysie ofertowym należy sporządzić w formie kosztorysu uproszczonego, zgodnie z załączonym w SIWZ kosztorysem ślepym( wzorem kosztorysu ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie, iż przed podpisaniem umowy dla celów rozliczeniowych oferent przedstawi kosztorys szczegółowy wraz z dołączonym zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o przedstawiony kosztorys ofertowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 14 tygodni od daty przekazania placu budowy. 5.Nawierzchnia boiska zgodnie z opisem technicznym 6.2. i 8.2. Projektu Budowlanego jako bezspoinowa nawierzchnia poliuretanowa - trzywarstwowa. Dolna warstwa grubości 35 mm stabilizująca syntetyczno -mineralna. Środkowa warstwa amortyzująca wykonana jest na bazie mieszanki kleju poliuretanowego oraz granulatu SBR grubości 10 cm. Górna warstwa użytkowa grubości ok. 3 mm, to mieszanka kleju poliuretanowego i granulatu EPDM naniesiona metodą podwójnego natrysku w kolorze czerwonym. Całość boiska obrzeżona krawężnikami o wym. 8x30x100cm. - Parametry techniczne i użytkowe: Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż opisane w tabeli: Wytrzymałość na rozciąganie (Mpa) większa lub równa 0,91 Wydłużenie względne przy rozciąganiu (procent) większa lub równa 40 Wytrzymałość na rozdzieranie (N) większa lub równa 140 Ścieralność, aparat Stuttgart (mm) mniejsza lub równa 0,085 Odbicie piłki koszykowej (procent) większa lub równa100 Odporność na uderzenie powierzchni odcisku kolki (mm2) 550 50 Współczynnik tarcia: - na sucho większy lub równy 94 - na mokro większy lub równy 57 6. Na etapie składania ofert przez wykonawców każdy oferent powinien przedstawić inwestorowi wraz z ofertą: a) badania autoryzowanego laboratorium nawierzchni potwierdzające zgodność powyższych parametrów, b) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, c) atest PZH dla oferowanej nawierzchni, d) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, harmonogramem robót. 8.Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające karty techniczne, certyfikaty, atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. wykazane w ofercie dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. W dniu odbioru końcowego robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w 2 dwóch egzemplarzach dokumentację odbiorową. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na swoją odpowiedzialność, ryzyko i ewentualny koszt wszelkie informacje, które mogą być dla niego niezbędne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: a)Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ i dokumentach technicznych nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GIJO sp. z o.o., ul.Szyby Rycerskie 22K, 41-909 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1715618,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1696206,15

  • Oferta z najniższą ceną: 1696206,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1799794,19

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.