eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Budowa Zespołu Boisk Sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Brodnicy w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Brodnica: Budowa Zespołu Boisk Sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Brodnicy w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 151588 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65272 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy, ul. Kamionka 23, Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Zespołu Boisk Sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Brodnicy w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Zespołu Boisk Sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Brodnicy w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012. 2. Zakres robót obejmuje: Jedno boisko piłkarskie o wymiarach 30 x 62 (pole gry 26 x 56 m) ogrodzone do wysokości 4 m wraz z piłkochwytami o wysokości 5 m, z nawierzchnią z trawy syntetycznej piaskowo - gumowej oraz jedno boisko wielofunkcyjne przeznaczone do piłki koszykowej, ręcznej i tenisa o wymiarach 30 x 50 m ogrodzone do wysokości 4 m, z nawierzchnią syntetyczną dwuwarstwową poliuretanowo - gumową Budynek sanitarno - szatniowy (powierzchnia ok. 60 m2). Budynek zaprojektowany jest w technologii prefabrykowanej i montowany na placu budowy. Po wykonanych robotach wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu oraz sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami od Nr 8 - 18 do SIWZ (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót). Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip.brodnica.pl oraz do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy, ul. Kamionka 23, pokój 304, telefon: (056) 49-30-614, w godzinach od 8:00 do 15:00. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dokonali oględzin, wizji lokalnej na terenie przyszłych robót (realizacji projektu) i w ich okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego - wg załącznika Nr 3 do SIWZ (oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie i nie zgłaszaniu zastrzeżeń co do przedmiotu zamówienia). 5. Rodzaj wynagrodzenia - Ryczałtowe: W tym przypadku jest to taka forma wynagrodzenia, w której za zlecone roboty płacimy określoną kwotę, mając na uwadze, iż wynikiem realizacji prac jest jej efekt bez względu na ilość i rodzaj wykonanych czynności czy robót. Wykonawca, zgodnie z art. 632 § 1 kodeksu cywilnego, nie może żądać podwyższenia wartości ryczałtu nawet w sytuacji, gdy w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1089361.48 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA KASZUB Dariusz Kaszuba, ul. Kolejowa 4, Kiełpino, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1049032.59
  • Oferta z najniższą ceną: 1049032.59 oferta z najwyższą ceną: 1382310.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.