Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Kętrzyn: Wykonanie raportu oddziaływania na środowisko dla 6 dróg (6 zadań) do projektu - Przebudowa dróg w Powiecie Kętrzyńskim związanych z zabezpieczeniem granicy państwowej.
Numer ogłoszenia: 151314 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, fax 089 7512401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie raportu oddziaływania na środowisko dla 6 dróg (6 zadań) do projektu - Przebudowa dróg w Powiecie Kętrzyńskim związanych z zabezpieczeniem granicy państwowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie raportu oddziaływania na środowisko dla 6 dróg (6 zadań) do projektu - Przebudowa dróg w Powiecie Kętrzyńskim związanych z zabezpieczeniem granicy państwowej, dotyczy następujących zadań: Zadanie Nr 1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1396 N Sępopol - Lwowiec - Michałkowo - Garbno na odcinku Garbno - Michałkowo od km 11+148 do km 18+738 Zadanie Nr 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1398 N Sątoczno - Skandawa - droga wojewódzka nr 591 na odcinku Skandawa - Kotki od km 10+612 do km 15+900 Zadanie Nr 3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1701 N Garbno - Skandawa od km 0+000 do km 5+264 Zadanie Nr 4 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1711 N Aptynty - Asuny - Święty Kamień - Wilczyny - Srokowo - droga wojewódzka Nr 650 od km 0+000 do km 23+746 Zadanie Nr 5 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1713 N Mołtajny - Barciany od km 0+000 do km 9+115 Zadanie Nr 6 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1723 N Brzeźnica - Wysoka Góra na odcinku Łęknica - Bajory od km 0+000 do km 9+000 ·Raport musi być wykonany w zakresie zgodnym z art. 52 ust. 1 i 1b ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 129, poz. 902) z uwzględnieniem przewidywanego oddziaływania analizowanych wariantów w odniesieniu do siedlisk przyrodniczych oraz gatunków roślin i zwierząt, dla ochrony których został wyznaczony obszar Natura 2000, ·Wykonane zamówienie powinno zawierać wszystkie niezbędne elementy wymagane przy składaniu wniosku o dofinansowanie zadania inwestycyjnego do aktualnie dostępnych funduszy krajowych i Unii Europejskiej, ·Wykonawca wykona raport oddziaływania na każde zadanie z osobna, ·Ze względu na to, że projekt dofinansowany jest z Programu INTERREG III A, przedmiot zamówienia powinien zawierać logo Unii Europejskiej i programu INTERREG III A. Przedmiot zamówień powinien być dostarczony w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej (PDF).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ważna oferta musi spełniać następujące warunki ustawowe: Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Pisemna oferta wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego Ocena ofert zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2. Oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163) - (załącznik nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwóch raportów oddziaływania na środowisko oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje (załącznik nr 3). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych (za zgodność z oryginałem) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz można odbierać w budynku Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11 - 400 Kętrzyn, pok. nr 77, w godz. 09:00 - 14:00 lub pobrać ze strony http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn pokój nr 52 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu Nr 2005/209 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Litwa, Polska, Obwód Kaliningradzki Federacji Rosyjskiej INTERREG III A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.