eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwilcz › Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Międzychodzie w roku szkolnym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Kwilcz: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Międzychodzie w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 151280 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kwilcz , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz, woj. wielkopolskie, tel. 61 29 15 065, faks 61 29 15 264.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kwilcz.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Międzychodzie w roku szkolnym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kwilcz na trasie z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowożenia - zgodnie z określonymi poniżej wymogami - we wszystkie dni funkcjonowania szkoły, która umożliwia dzieciom realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki w roku szkolnym 2011/2012. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić następujące założenia: a) dziecko powinno być dowiezione do szkoły (przedszkola), w takim czasie, aby mogło rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z planem i zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, b) dziecko powinno przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 1 godzinę, c) Wykonawca ma obowiązek ustalić w porozumieniu z Zamawiającym szczegółowe godziny kursów z dyrektorem szkoły i przedszkola i rodzicami - opiekunami uczniów (na podstawie tygodniowego planu lekcji uczniów). Wykonawca zapewni każdemu dziecku, na danej trasie, dowóz do szkoły (przedszkola) na czas, jak również powrót do domu niezwłocznie po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Szczegółowy harmonogram dowozów powinien być ustalony ostatecznie do dnia 30 września br. i powinien zawierać: a) dane pojazdu realizującego dowozy (model, marka, nr rejestracyjny, liczba miejsc), b)opis tras (liczba realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczba dowożonych dzieci na poszczególnych trasach), c) szczegółowe godziny kursów. Zakres zamówienia: Dowożeniem objęte są dzieci, które realizują obowiązek szkolny i obowiązek nauki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Międzychodzie, ul. Gwardii Ludowej 6B, 64 - 400 Międzychód. Dowozy i odwozy mogą odbywać się pojazdami zapewniającymi miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Na dzień sporządzania SIWZ w roku szkolnym 2011/2012 do korzystania z dowozów uprawnionych jest 11 osób, zgodnie z poniższą tabelą: Miejscowość Liczba dzieci Uwagi Mościejewo 0 x Niemierzewo 0 x Lubosz 2 x Wituchowo 1 x Orzeszkowo 1 x Kwilcz 3 x Rozbitek 3 x Miłostowo 1 x Razem 11 x Szacunkowa liczba kilometrów na dzień sporządzania SIWZ w roku szkolnym 2011/2012: Dojazd do szkoły Powrót ze szkoły L.p. Trasa L. km L.p. Trasa L. km Od Do Od Do 1 Lubosz Wituchowo 4 1 Międzychód Rozbitek 16 2 Wituchowo Orzeszkowo 4 2 Rozbitek Kwilcz 2 3 Orzeszkowo Miłostowo 8 3 Kwilcz Miłostowo 6 4 Miłostowo Kwilcz 6 4 Miłostowo Orzeszkowo 8 5 Kwilcz Rozbitek 2 5 Orzeszkowo Wituchowo 4 6 Rozbitek Międzychód 16 6 Wituchowo Lubosz 4 Razem 40 Razem 40 Dzienna liczba kilometrów: 80 Zarówno ilość kilometrów, jak i ilość dzieci w każdej chwili może ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dotyczącej wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki. Kilometry liczone są od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich. Oferent dysponować musi pojazdem umożliwiającym przewóz jednorazowo min. 18 osób (wraz z kierowcą i opiekunem). Wykonawca przewozi uczniów zgodnie z trasami powyżej ustalonymi. Zmiana trasy powinna być dokonana na piśmie i za zgodą Zamawiającego. W przypadku wykonania krótszych tras w poszczególnych dniach Zamawiający ma prawo do weryfikacji trasy w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania informacji o zaistniałej sytuacji. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o czasowej lub stałej rezygnacji ucznia z dowozu. W przypadku absencji ucznia spowodowanej chorobą, liczba kilometrów w ostatecznym rozliczeniu ulega odpowiednio umniejszeniu pod warunkiem, że liczba nieobecność ucznia wpływa na zmianę liczby kilometrów (np. tylko 1 uczeń dowożony jest z danej miejscowości). W przypadku konieczności dokonania zmiany tras w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, wynikłą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. trwała lub czasowa zmiana organizacji ruchu lub zmiany miejsc realizacji obowiązku szkolnego przez dowożonych uczniów, a tym samym zmiany liczby dzieci, strona będąca inicjatorem zmian niezwłocznie informuje drugą stronę umowy o tym fakcie. W takim przypadku Wykonawca niezwłocznie przedkłada przedstawicielowi Zamawiającego do zaakceptowania propozycje stosownych zmian w harmonogramie dowozów. Przedstawiciel Zamawiającego niezwłocznie po zapoznaniu się z propozycją Wykonawcy, zgłasza do tej propozycji ewentualne uwagi lub akceptuje ją bez uwag. W przypadku nie zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego żadnych uwag, propozycja Wykonawcy wchodzi w życie po podpisaniu stosownych dokumentów zmieniających postanowienia umowy w tym zakresie. W przypadku zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego w/w uwag, Wykonawca zobowiązany jest stawić się niezwłocznie w siedzibie Zamawiającego w celu uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego ostatecznej wersji zmian. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą o transporcie drogowym oraz ustawą prawo o ruchu drogowym. Wykonawca może zaproponować własne warianty dowozu dzieci do szkoły, przy założeniu dowiezienia wszystkich dzieci objętych dowozami, lecz nie mogą te propozycje powodować zwiększenia kosztów ponoszonych na dowozy (wskazane jest uzyskanie korzyści w postaci obniżenia kosztów)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dowożeniem objęte są dzieci, które realizują obowiązek szkolny i obowiązek nauki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Międzychodzie, ul. Gwardii Ludowej 6B, 64 - 400 Międzychód. Dowozy i odwozy mogą odbywać się pojazdami zapewniającymi miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Liczba dodatkowych kilometrów do 1600.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł ( słownie : dwa tysiące zł 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko - Sierakowskiego o/Kwilcz Konto: 47 9082 0005 4200 0114 2000 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kwilcz , ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz w sekretariacie pok. 14. 7. Dokument w formie poręczenia gwarancyjnego winien zawierać stwierdzenie, że kwota wynikająca z gwarancji zostanie wypłacona bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, jeżeli wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.7.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jeżeli wykaże , że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b/ w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: jeżeli wykaże, że dysponuje jednym pojazdem na min. 18 zarejestrowanych miejsc siedzących oraz rok produkcji nie starszy niż 2000.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ Jeżeli wykaże , że dysponuje min. dwoma osobami do wykonania zamówienia tj: min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii. min 1 osobą do opieki nad dziećmi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w następujących przypadkach możliwość zmiany umowy. - zwiększenie lub zmniejszenie liczby kilometrów w przypadku zmiany ilości i długości tras - zwiększenie lub zmniejszenie ilości przewożonych dzieci , - wymiana pojazdów uczestniczących w wykonaniu zamówienia w przypadku gdy: a/Pojazd nie posiada ważnego badania technicznego, b/ Pojazd uległ uszkodzeniu w wyniku kolizji lub wypadku drogowego, c/ Pojazd uległ uszkodzeniu w przypadku wandalizmu, d/ Pojazd jest niesprawny, - zmiany w zakresie osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia w przypadku: a/ Śmierci osoby b/ Dłuższej choroby ( więcej niż 30 dni) osoby wykonującej zamówienie c/ Utraty kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kwilcz.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kwilcz ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 23 64-420 Kwilcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kwilcz ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 23 64-420 Kwilcz pokój nr 14 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.