eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › PRZYWRÓCENIE FUNKCJONOWANIA BUDYNKU MIESZKALNO - UŻYTKOWEGO PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 35 W GORLICACH PO POŻARZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Gorlice: PRZYWRÓCENIE FUNKCJONOWANIA BUDYNKU MIESZKALNO - UŻYTKOWEGO PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 35 W GORLICACH PO POŻARZE
Numer ogłoszenia: 151269 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach , Plac Kościelny 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3537310, 3535810 w. 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYWRÓCENIE FUNKCJONOWANIA BUDYNKU MIESZKALNO - UŻYTKOWEGO PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 35 W GORLICACH PO POŻARZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przywróceniu funkcjonowania budynku mieszkalnego przy ulicy Wyszyńskiego 35 w Gorlicach po pożarze 21.04.2009 r. zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Stan budynku określa ekspertyza techniczno-budowlana stanowiąca zał. nr 1 do SIWZ oraz inwentaryzacja budynku po pożarze stanowiąca zał. nr 2 do SIWZ. 1.2 W zakresie zamówienia wchodzi wykonanie robót w podziale na etapy wyszczególnione w załączonych przedmiarach robót: I Etap: remont instalacji ogrzewania lokali, a) lokal mieszkalny nr 4, b) lokal mieszkalny nr 7, c) lokal mieszkalny nr 8, d) lokal mieszkalny nr 10, e) lokal mieszkalny nr 14. II Etap : wymiana dachu w zakresie: a) wykonania prac przygotowawczych, zabezpieczających i rozbiórkowych, b) wykonanie prac murowych, tynkarskich i betoniarskich, c) przemurowanie kominów, d) wymiana więźby dachowej, e) wykonanie nowego pokrycia dachowego, f) remont i malowanie klatek schodowych, g) wymiana drzwi na strych na drzwi przeciwpożarowe, h) malowanie zalanych mieszkań Nr 4, 5, 6, i) wywóz gruzu. III Etap: remont instalacji elektrycznej i piorunochronnej - w całym budynku - w zakresie: a) na strychu oraz na klatkach schodowych, b) w piwnicach, c) w lokalach mieszkalnych, d) w lokalach handlowych (sklepowych), e) w świetlicy, f) wykonanie całej instalacji odgromowej na budynku. IV Etap: 1) remont instalacji TT teletechnicznej, 2) remont instalacji RTV-SAT w zakresie: a) wykonanie instalacji teletechnicznej w pionach, b) wykonanie masztu i anten, c) wykonanie instalacji w mieszkaniach. 1.3. Wykonywanie poszczególnych etapów odbywać się będzie w oparciu od dyrektywny harmonogram robót stanowiący zał. nr 3 do SIWZ 1.4 .Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają: a) projekt budowlany przywrócenia funkcjonowania instalacji ogrzewania po pożarze - zał. nr 4 do SIWZ b) projekt budowlano - konstrukcyjny wraz z obliczeniami statyczno - wytrzymałościowymi przywrócenia funkcjonowania dachu - zał. nr 5 do SIWZ, c) projekt budowlany przywrócenia funkcjonowania instalacji elektrycznej i piorunochronnej po pożarze - zał. nr 6 do SIWZ, d) projekt budowlano - wykonawczy przywrócenia funkcjonowania instalacji teletechnicznej po pożarze - zał. nr 7 do SIWZ, e) projekt budowlano - wykonawczy przywrócenia funkcjonowania instalacji RTV-SAT po pożarze - zał. nr 8 do SIWZ, f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przywrócenia funkcjonowania instalacji ogrzewania po pożarze - zał. nr 9 do SIWZ g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przywrócenia funkcjonowania dachu - zał. nr 10 do SIWZ, h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przywrócenia funkcjonowania instalacji elektrycznej i piorunochronnej po pożarze - zał. nr 11 do SIWZ, i) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przywrócenia funkcjonowania instalacji teletechnicznej po pożarze - zał. nr 12 do SIWZ, j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji RTV-SAT po pożarze - zał. nr 13 do SIWZ, k) przedmiar robót - przywrócenia funkcjonowania instalacji ogrzewania po pożarze - zał. nr 14 do SIWZ, l) przedmiar robót - przywrócenia funkcjonowania dachu - zał. nr 15 do SIWZ, m) przedmiar robót - przywrócenia funkcjonowania instalacji elektrycznej i piorunochronnej po pożarze - zał. nr 16 do SIWZ, n) przedmiar robót - przywrócenia funkcjonowania instalacji teletechnicznej po pożarze - zał. nr 17 do SIWZ, o) przedmiar robót - przywrócenia funkcjonowania instalacji RTV-SAT po pożarze - zał. nr 18 do SIWZ, p) plan BIOZ remont dachu - zał. nr 19 do SIWZ, q) plan BIOZ instalacje elektryczna i odgromowa - zał. 20 do SIWZ, r) plan BIOZ instalacja teletechniczna - zał. 21 do SIWZ, s) plan BIOZ instalacja RTV SAT - zał. 22 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ o/Gorlice 44 2030 0045 1110 0000 0160 7670 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 01.10.2009do godz. 16:00. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 01.10.2009r. do godz. 16:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważa wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu kompleksowego remontu budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400.000,00 PLN). b) dysponują osobą/osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:1. konstrukcyjno - budowlanej;2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych,należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających wymagane uprawnienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: a) posiadają na środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 24 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w celu potwierdzenia warunku należy wykazać co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu kompleksowego remontu budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400.000,00 PLN). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 26 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające, że realizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie, 4. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 27 do SIWZ. 5. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a. konstrukcyjno - budowlanej; b . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych; 6. Zaświadczenie o wpisie osób posiadających wymagane uprawnienia o których mowa powyżej, do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z wyszczególnieniem nazwy Izby i numeru członkowskiego, 7. Jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy do oferty dołączyć: 8. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000,00 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach 38-300 Gorlice, Plac Kościelny 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 16:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach 38-300 Gorlice, Plac Kościelny 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.