eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów › Dostawa wyposażenia siłowni i sali korekcyjnej - cz. 1 zamówienia Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych - cz. 2 zamówienia, w ramach Projektu/Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Wojciechów: Dostawa wyposażenia siłowni i sali korekcyjnej - cz. 1 zamówienia Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych - cz. 2 zamówienia, w ramach Projektu: /Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie/
Numer ogłoszenia: 151253 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów , Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia siłowni i sali korekcyjnej - cz. 1 zamówienia Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych - cz. 2 zamówienia, w ramach Projektu: /Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach Projektu: /Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie/: Część 1 zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego wyposażenia siłowni i sali korekcyjnej w ilości zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ i specyfikacją materiałów załącznik nr 7 do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny. Wymagany okres gwarancji dla sprzętu: atlas do ćwiczeń, rower treningowy, bieżnia, trenażer eliptyczny, stepy do ćwiczeń, skrzynia gimnastyczna z wózkiem, kozły gimnastyczne, konie gimnastyczne - min. 24 miesiące, pozostałe wyposażenie - min. 12 miesięcy. Część 2 zamówienia: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych tj. sprzętu do sal dydaktycznych (zestawy komputerowe, zestawy multimediów - encyklopedie, słowniki, leksykony na nośnikach CD/DVD). Dostawa obejmuje 10 zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz zestawy multimediów zgodnie z załącznikiem nr 8a i 8b do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30237200-1 Akcesoria komputerowe, 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD). Wymagany okres gwarancji na zestawy komputerowe z oprogramowaniem: min. 60 miesięcy, multimedia - min.12 miesięcy. Urządzenia sportowe, produkty bezwzględnie muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa /B/ oraz zgodność z Normami. Wszystkie materiały muszą być zapakowane, posiadać wymagane certyfikaty, atesty, świadectwa jakości czy aprobaty techniczne dopuszczające je do użytkowania w szkole, spełniać wymagania norm i certyfikatów podanych w specyfikacjach stanowiących załączniki do SIWZ. Wszystkie dokumenty dopuszczające, certyfikujące muszą zostać złożone zamawiającemu na etapie podpisania umowy dostawy, przed jej podpisaniem, zaś karty gwarancyjne, wypełnione i ostemplowane winny być dostarczone wraz z materiałami, które zostaną przekazane w trakcie odbioru dostawy. Dostawa obejmuje sprzedaż oraz koszt transportu, przesyłki materiałów do siedziby zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że dostawa (transport) materiałów będących przedmiotem umowy nie może zostać zrealizowany przez kuriera, czy przesyłką pocztową, lecz musi być przez Wykonawcę przedmiotu umowy, gdyż opakowania z materiałami przed ich odbiorem u zamawiającego będą musiały być otworzone w celu sprawdzenia zawartości i ilości. Przy odbiorze dostawy zostanie sporządzony szczegółowy protokół ilościowy materiałów. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia, należy je traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami równoważnymi. Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzeń, materiałów. Podane parametry techniczne należy traktować jako minimalne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.43.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: - dla cz. 1 - 1 000,00 PLN, dla cz. 2 - 1 000,00 PLN. 1)Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy nr: 93 8735 1017 1000 0111 2000 0190 Bank Spółdzielczy w Poniatowej Oddział w Wojciechowie. Wadium należy wnieść (wpływ na w/w konto) przed upływem terminu składania ofert. 3)W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (np. konsorcjum), wadium wniesione (pieniądz) lub wystawione (gwarancja) na rzecz jednego konsorcjanta, jest wystarczającym zabezpieczeniem oferty konsorcjum. 4)Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5)Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. 6)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g)gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium, h)wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu, i)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą. 7)Postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. 8)Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, braku podstaw do wykluczenia z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z pkt. X SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę, wymagane w pkt. 3. Warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, uważać się będzie za spełnione, jeżeli złożone zostaną wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów. - Warunki dotyczący pkt. IX.1.a), b), c) i d) SIWZ uznawać się będzie za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wymagane pkt. IX.3.a) SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ponadto, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów do wykonania zamówienia, wówczas w/w warunek uznawać się będzie za spełniony, po udowodnieniu dodatkowo, iż Wykonawca będzie dysponował powyższymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Nie wykazanie przez Wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. brak dokumentów, brak oświadczeń lub złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. Dot. pkt. IX i X SIWZ: Dokumenty wymagane w pkt. IX.3 i pkt. X 2. SIWZ, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z tym że oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane pkt. IX.3.a) musi być złożone w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia oraz w przypadku podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia (podwykonawcy) i innych podmiotów wynikających z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Zobowiązani są wtedy wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 (art. 23 ust. 3 ustawy Pzp). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są osobno spełniać wymagania pkt. X i na potwierdzenie tego muszą złożyć każdy z osobna oświadczenia oraz dokumenty wymagane pkt. X.2.a) SIWZ, natomiast łącznie wykazać spełnianie warunków pkt. IX.1. i na potwierdzenie tego złożyć dokumenty wymagane pkt. IX.3. Wykluczenie z postępowania chociażby jednego członka konsorcjum eliminuje z postępowania całe konsorcjum.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wymagane pkt. IX.3.a) SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wymagane pkt. IX.3.a) SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wymagane pkt. IX.3.a) SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wymagane pkt. IX.3.a) SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp), jeśli będzie korzystał (jeśli dotyczy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - art. 23 ust 2 ustawy Pzp (jeśli dotyczy). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty formalne zgodnie z pkt.XVIII. SIWZ - przed podpisaniem umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a) w przypadku wystąpienia zmian niezależnych od zamawiającego, wynikających na skutek zmian w umowie z Instytucją dotującą Projekt, generujących konieczność wprowadzenia zmian przez zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wojciechow.bip.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów 5, 24 - 204 Wojciechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wojciechów (pok. Nr 4), Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tytuł Projektu:/Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie/, Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VIII: Infrastruktura społeczna, Działanie 8.2 Infrastruktura szkolna i sportowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia siłowni i sali korekcyjnej - cz. 1 zamówienia, w ramach Projektu: /Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach Projektu: /Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie/: Część 1 zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego wyposażenia siłowni i sali korekcyjnej w ilości zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ i specyfikacją materiałów załącznik nr 7 do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny. Wymagany okres gwarancji dla sprzętu: atlas do ćwiczeń, rower treningowy, bieżnia, trenażer eliptyczny, stepy do ćwiczeń, skrzynia gimnastyczna z wózkiem, kozły gimnastyczne, konie gimnastyczne - min. 24 miesiące, pozostałe wyposażenie - min. 12 miesięcy. Urządzenia sportowe, produkty bezwzględnie muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa /B/ oraz zgodność z Normami. Wszystkie materiały muszą być zapakowane, posiadać wymagane certyfikaty, atesty, świadectwa jakości czy aprobaty techniczne dopuszczające je do użytkowania w szkole, spełniać wymagania norm i certyfikatów podanych w specyfikacjach stanowiących załączniki do SIWZ. Wszystkie dokumenty dopuszczające, certyfikujące muszą zostać złożone zamawiającemu na etapie podpisania umowy dostawy, przed jej podpisaniem, zaś karty gwarancyjne, wypełnione i ostemplowane winny być dostarczone wraz z materiałami, które zostaną przekazane w trakcie odbioru dostawy. Dostawa obejmuje sprzedaż oraz koszt transportu, przesyłki materiałów do siedziby zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że dostawa (transport) materiałów będących przedmiotem umowy nie może zostać zrealizowany przez kuriera, czy przesyłką pocztową, lecz musi być przez Wykonawcę przedmiotu umowy, gdyż opakowania z materiałami przed ich odbiorem u zamawiającego będą musiały być otworzone w celu sprawdzenia zawartości i ilości. Przy odbiorze dostawy zostanie sporządzony szczegółowy protokół ilościowy materiałów. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia, należy je traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami /równoważnymi/. Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzeń, materiałów. Podane parametry techniczne należy traktować jako minimalne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych - cz. 2 zamówienia w ramach Projektu: Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach Projektu: /Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie/: Część 2 zamówienia: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych tj. sprzętu do sal dydaktycznych (zestawy komputerowe, zestawy multimediów - encyklopedie, słowniki, leksykony na nośnikach CD/DVD). Dostawa obejmuje 10 zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz zestawy multimediów zgodnie z załącznikiem nr 8a i 8b do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30237200-1 Akcesoria komputerowe, 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD). Wymagany okres gwarancji na zestawy komputerowe z oprogramowaniem: min. 60 miesięcy, multimedia - min.12 miesięcy. Urządzenia sportowe, produkty bezwzględnie muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa /B/ oraz zgodność z Normami. Wszystkie materiały muszą być zapakowane, posiadać wymagane certyfikaty, atesty, świadectwa jakości czy aprobaty techniczne dopuszczające je do użytkowania w szkole, spełniać wymagania norm i certyfikatów podanych w specyfikacjach stanowiących załączniki do SIWZ. Wszystkie dokumenty dopuszczające, certyfikujące muszą zostać złożone zamawiającemu na etapie podpisania umowy dostawy, przed jej podpisaniem, zaś karty gwarancyjne, wypełnione i ostemplowane winny być dostarczone wraz z materiałami, które zostaną przekazane w trakcie odbioru dostawy. Dostawa obejmuje sprzedaż oraz koszt transportu, przesyłki materiałów do siedziby zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że dostawa (transport) materiałów będących przedmiotem umowy nie może zostać zrealizowany przez kuriera, czy przesyłką pocztową, lecz musi być przez Wykonawcę przedmiotu umowy, gdyż opakowania z materiałami przed ich odbiorem u zamawiającego będą musiały być otworzone w celu sprawdzenia zawartości i ilości. Przy odbiorze dostawy zostanie sporządzony szczegółowy protokół ilościowy materiałów. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia, należy je traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami równoważnymi. Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzeń, materiałów. Podane parametry techniczne należy traktować jako minimalne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.