eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 15123 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki , ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7215285, faks 095 7224188, 7115401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp., potwierdzanej comiesięcznymi bilingami, w zakresie DDI 095 7115000 - 095 7115999, b) dostarczenie i uruchomienie centrali telefonicznej, c) dostarczenie programu do zarządzania centralą telefoniczną, programu taryfikacyjnego oraz 1 bezprzewodowego mobilnego modemu wraz z aktywną kartą SIM dla administratora systemu, d) dostarczenie 55 cyfrowych systemowych aparatów telefonicznych, 2 systemowych aparatów telefonicznych do obsługi stanowiska AWIZO oraz 20 bezprzewodowych aparatów telefonicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Informacje dotyczące warunków wymaganych od Wykonawców. 2.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 2.1.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami PZP, 2.1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 2.1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2.1.6. załączą dokumenty wymagane w pkt 3 rozdziału III, 2.1.7. spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 zadania, z których każde polega na świadczeniu usługi telekomunikacyjnej w sieci telefonii stacjonarnej i dostawie centrali telefonicznej o wartości łącznej min. 200.000,00 zł brutto (wartość usługi + wartość centrali). 2.3. Zadania wykazane w pkt 2.2. wykonali należycie. 2.4. Są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. 2.5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia- nie spełnia. 4. Kryteria oceny ofert i zasady ich oceny. 4.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający upoważniony będzie się kierował następującym kryterium: Cena - 100 % 4.1.1. Opis sposobu oceniania oferty: Cena - 100% Wyliczenie matematyczne wg wzoru: A (x) = Cmin X 100 C (x) gdzie: A(x) - ilość punktów przyznana ofercie (x) za kryterium ceny, Cmin - cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na zadania objęte przetargiem, C(x) - cena zawarta w ofercie badanej (x)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wymagane dokumenty. 3.1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ). 3.2. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 i 5, ust. 2 pkt 2, 3 i 3a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn.zmianami) tj.: a) aktualne zaświadczenie o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 224 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne lub zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o których mowa w przepisach tej ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt 3.2 ppkt a-e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2.2 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia zgodnie z konwencją haską z 1961r. W przypadku, gdy Wykonawca pochodzi z państwa, które nie podpisało konwencji haskiej dokumenty, o których mowa w pkt 3.2.2. winien złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.4. Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ Doświadczenie zawodowe, potwierdzający warunek zapisany w pkt 2.2 Instrukcji dla Wykonawcy. 3.5.1. Dokumenty (referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wykazane zamówienia w załączniku nr 4 do SIWZ, zostały wykonane należycie. 3.6. Wykaz urządzeń specjalistycznych niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) 3.7. Dowód wpłaty wadium, w przypadku wpłaty pieniężnej przelewem potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego upoważnionego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie LUW w Gorzowie Wlkp. ul. Jagiellończyka 8 (pokój nr 832) zaś do oferty dołączyć kopie dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopie dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium). 3.8. Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 6 , 7 do SIWZ. 3.9. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest na czas realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudnienia na własny koszt tłumacza. 3.10. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8,pokój nr 712 (sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8,pokój nr 712 (sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualne warunki zmiany postanowień umowy zostały przewidziane i opisane w załącznikach nr 6 i nr 7 SIWZ - Istotne Warunki Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.