Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-27
Międzyrzec Podlaski: Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego i wyposażenia bazy dydaktycznej do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 150845 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, fax 083 3717790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego i wyposażenia bazy dydaktycznej do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzecu Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego i wyposażenia bazy dydaktycznej do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzecu Podlaskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla wszystkich Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; są upoważnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i profil ich działania odpowiada przedmiotowi zamówienia;udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, wyrażają zgodę na termin płatności wynoszący 30 dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty opisane w rozdziale I pkt.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. aktualny odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych ;oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski lok.6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta 21-560 Międzyzrec Podlaski ul. Pocztowa 8, lok. 22 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie następującego sprzętu rehabilitacyjnego hydroterapii:wanna do masażu podwodnego automatycznego ze sterowaniem elektronicznym;wanna wirowa kończyn górnych ze sterowaniem elektronicznym;wanna wirowa kończyn dolnych i kręgosłupa lędźwiowego ze sterowaniem elektronicznym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostarczenie wyposażenia SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie następującego wyposażenia Sali doświadczania świata :łóżko wodne z podstawą muzyczną; DOMEK LUSTRZANY z wyposażeniem;zestaw lustrzany; tablica lustrzana; muzyka relaksacyjna; wąż świecący w promieniach UV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostarczenie materiałów i pomocy dydaktycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie materiałów i pomocy dydaktycznych: tablica magnetyczna duża; figury w krążku;cięte figury w kwadracie;figury w podstawie,;nakładka trzy figury, dwa kolory;manipulacje;zjeżdżalnia kulkowa;kontury i cienie - układanka; nakładka -ubranka;nakładka -mój domek;nakładka -twarz;Poznaj Zwierzęta;dziurkacze - rogowe serca, kwiaty, liście; mała orkiestra; szorstkie litery pisane małe i duże;ubieramy misia;stemple cyfry; nakładanka prawa i lewa ręka;układanka poznajemy cyferki;szorstkie cyfry pisane; matematyczne puzzle;układanka - cztery pory roku ;alfabet duże drukowane litery; zagroda;owoce;warzywa;zwierzęta domowe;wałki z fakturą;spadochron; kuchenka ;pomocnik; zmywarka;lodówka;zlewozmywak;mikrofalówka,szafka narożna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa nowoczesnego aparatu USG z 4 sondami dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- "Dostawa 2 aparatów USG dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w podziale na 3 (trzy) części
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.