eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › Przebudowa świetlicy wiejskiej w Bobrzanach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego w ramach programu pn Rewitalizacja świetlic wiejskich jako placówek zaspokajających potrzeby kulturalne społeczności wiejskich Gminy Małomice, współfinansowanego z PRO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Małomice: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Bobrzanach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego w ramach programu pn Rewitalizacja świetlic wiejskich jako placówek zaspokajających potrzeby kulturalne społeczności wiejskich Gminy Małomice, współfinansowanego z PROW 2007-13
Numer ogłoszenia: 150807 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małomicki Ośrodek Kultury , ul. Konopnickiej 7, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 0-68 3769028, faks 0-68 3769028.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Bobrzanach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego w ramach programu pn Rewitalizacja świetlic wiejskich jako placówek zaspokajających potrzeby kulturalne społeczności wiejskich Gminy Małomice, współfinansowanego z PROW 2007-13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Branża budowlana: -przebudowa ścianek działowych, -wymiana pokrycia dachowego, -wymiana stolarki drzwiowej i części stolarki okiennej, -montaż nawietrzaków higrosterowanych w oknach, -wyrównanie i izolacja posadzek wraz z ułożeniem płytek gresowych, -remont parkietu, -wykonanie tynków żywicznych i gipsowych, -ułożenie glazury na ścianach w sanitariatach, -obniżenie sufitów we wszystkich pomieszczeniach o 20 cm wraz z izolacją termiczną, -odgrzybianie części ścian, -elewacja: tynk na warstwie styropianu 12cm, -instalacja wentylacji grawitacyjnej i nawiewno-wywiewnej pod sufitem. b) Branża elektryczna : -roboty demontażowe, -wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej we wszystkich pomieszczeniach, -dostawa i montaż odbiorników, -montaż instalacji siłowej w kuchni, -montaż instalacji piorunochronnej i wyrównawczej, -zasilanie wentylacji, -montaż instalacji logicznej dla 6 stanowisk komputerowych. c) Branża sanitarna : -wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej, -wykonanie zasilenia i dostawa urządzeń wody ciepłej, -rozbudowa wewn. kanalizacji sanitarnej z odpowietrzeniem, -wykonanie instalacji p-poż, -instalacja c.o. (grzejniki płytowe typu V z zaworami, rury podłogowe, -kocioł niskotemperaturowy wodny na paliwo stałe mocy 32-38 kW). d) Zagospodarowanie terenu przyległego: -dostawa i montaż ławek metalowych, koszy na śmieci oraz zestawów i elementów placu zabaw dla dzieci; wg projektu zagospodarowania terenu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W zależności od woli wykonawcy wadium w wysokości 15.000,00 zł może być wnoszone w formach: a) pieniądza, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu P.A.R.P. (Dz.U. Z 2007 nr 42 poz. 275). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : BS Żagań O/ Szprotawa Nr 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005 w terminie do dnia 30.09.2009 aby było uznane za skutecznie, musi do godz. 11,30 tego dnia znaleźć się na koncie Zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium w innych formach umieszcza się w kopercie z ofertą w formie oryginalnego dokumentu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.1. W szczególności Wykonawca musi wykazać, że wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jednocześnie : Wykonawca wykaże samodzielne wykonanie remontu kapitalnego lub przebudowy co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1200 m3. Zadanie lub zadania wykonane, wyszczególnione przez Wykonawcę muszą obejmować co najmniej te branże, które są wymienione w pkt. 1.2.1 a) - c) niniejszej SIWZ. Wynagrodzenie za co najmniej jedno z wykonanych zadań wynosiło nie mniej niż 500 000 zł netto. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców np.: Konsorcjum o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : a) Wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony według formularza stanowiącego zał. nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3.3. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia kierownictwo robót, tj co najmniej 1 osobę wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w zakresie branży ogólnobudowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane przez zamawiającego uprawnienia w ww. zakresie. Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa dokumenty uprawnień budowlanych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców np.: Konsorcjum o udzielenie niniejszego zamówienia, wymagane kierownictwo musi wykazać co najmniej jeden członek Konsorcjum).W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: b) Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia, sporządzony na formularzu lub według zał. nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: 1.4.1. Wykonawca musi udowodnić swą wiarygodność ekonomiczną, poprzez dysponowanie kwotą o wielkości nie mniejszej niż 500 000, 00 zł, którą może przeznaczyć na realizację zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców np.: Konsorcjum o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane środki finansowe musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.5. Złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 2. Pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców : a) Wypełniony formularz OFERTA według formularza stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, załącznikiem do oferty powinien być kosztorys ofertowy wykonany przez Wykonawcę, b) Zaakceptowany wzór umowy; (parafowane wszystkie strony) - stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. d) Pełnomocnictwo w oryginale, do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. e) Dowód wniesienia wadium. f) Oświadczenie o podwykonawcach, w którym wykonawca wymienia ewentualnych podwykonawców i wyszczególnia ewentualny zakres prac przewidzianych do zlecenia podwykonawcom- zał. nr 6 do SIWZ. 3. Ocena spełniania ww. warunków; 2.1. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np: jako Konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. IV niniejszej SIWZ. 3.2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1, pkt. 1-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.3. Wykonawcy występujący wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.4. Oryginał pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. 3.5. Udzielone pełnomocnictwo musi w szczególności wskazywać: a) postępowanie o zamówienie publiczne, którego ono dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu lub siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika (Lidera) oraz zakres jego umocowania. Uwaga: treść Pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3.6. Dokument Pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym także Wykonawcę -Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dla wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do oferty. 3.7. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.8. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3.9. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). 3.10. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np.: nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie Pełnomocnika konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.1. W szczególności Wykonawca musi wykazać, że wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jednocześnie : Wykonawca wykaże samodzielne wykonanie remontu kapitalnego lub przebudowy co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1200 m3. Zadanie lub zadania wykonane, wyszczególnione przez Wykonawcę muszą obejmować co najmniej te branże, które są wymienione w pkt. 1.2.1 a) - c) niniejszej SIWZ. Wynagrodzenie za co najmniej jedno z wykonanych zadań wynosiło nie mniej niż 500 000 zł netto. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców np.: Konsorcjum o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : a) Wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony według formularza stanowiącego zał. nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3.3. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia kierownictwo robót, tj co najmniej 1 osobę wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w zakresie branży ogólnobudowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane przez zamawiającego uprawnienia w ww. zakresie. Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa dokumenty uprawnień budowlanych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców np.: Konsorcjum o udzielenie niniejszego zamówienia, wymagane kierownictwo musi wykazać co najmniej jeden członek Konsorcjum).W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: b) Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia, sporządzony na formularzu lub według zał. nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: 1.4.1. Wykonawca musi udowodnić swą wiarygodność ekonomiczną, poprzez dysponowanie kwotą o wielkości nie mniejszej niż 500 000, 00 zł, którą może przeznaczyć na realizację zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców np.: Konsorcjum o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane środki finansowe musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.5. Złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 2. Pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców : a) Wypełniony formularz OFERTA według formularza stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, załącznikiem do oferty powinien być kosztorys ofertowy wykonany przez Wykonawcę, b) Zaakceptowany wzór umowy; (parafowane wszystkie strony) - stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. d) Pełnomocnictwo w oryginale, do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. e) Dowód wniesienia wadium. f) Oświadczenie o podwykonawcach, w którym wykonawca wymienia ewentualnych podwykonawców i wyszczególnia ewentualny zakres prac przewidzianych do zlecenia podwykonawcom- zał. nr 6 do SIWZ. 3. Ocena spełniania ww. warunków; 2.1. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np: jako Konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. IV niniejszej SIWZ. 3.2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1, pkt. 1-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.3. Wykonawcy występujący wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.4. Oryginał pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. 3.5. Udzielone pełnomocnictwo musi w szczególności wskazywać: a) postępowanie o zamówienie publiczne, którego ono dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu lub siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika (Lidera) oraz zakres jego umocowania. Uwaga: treść Pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3.6. Dokument Pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym także Wykonawcę -Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dla wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do oferty. 3.7. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.8. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3.9. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). 3.10. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np.: nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie Pełnomocnika konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malomice.pl/page.php?id=37.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małomicki Ośrodek Kultury, ul. Konopnickiej 7, 67-320 Małomice Osobiście w godz. 16:00 - 20:00 (od wtorku do soboty) Korespondencyjnie - pod wskazanym wyżej adresem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Małomicach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice Sekretariat I pietro, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.