eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Dostawa i montaż wiat przystankowych komunikacji miejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Pabianice: Dostawa i montaż wiat przystankowych komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 150787 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wiat przystankowych komunikacji miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie wiat, dostawie i posadowieniu ich w podłożu z użyciem prefabrykowanych bloków fundamentowych lub betonowej płyty fundamentowej, zgodnie z poniższym zestawieniem 1. Wiata 4 modułowa wąska - 9 szt. 2. Wiata 3 modułowa szeroka - 20 szt. 3. Wiata 3 modułowa wąska - 26 szt. 4. Wiata rowerowa - wiata 4 modułowa - 5 szt. 5. Szyby zapasowe do ww. wiat w następujących ilościach 5.1. 20 szt. szyb do modułu o szerokości szyb 1.4 m. 5.2. 10 szt. szyb do modułu o szerokości szyb 1,0 m. 6. Oznakowanie wiat w zadaniach nr 55 i 56 - 2 szt. Rodzaje wiat, warunki techniczne oraz miejsca lokalizacji zostały określone w załącznikach do SIWZ. Montaż zrealizowany będzie zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego Projektem Budowlanym Poprawy bezpieczeństwa i transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice Część I - Ustawienie wiat przystankowych i rowerowych stanowiącym Załącznik do SIWZ Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności montowane były wiaty, przy których nie przewidywana jest budowa zatok przystankowych. Lokalizacja tych wiat została określona w załączniku do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres 5 lat przy czym przedstawi prawomocną gwarancję producenta wiat na okres 5 lat na korozję i min 3 lata na powłoki lakiernicze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - 10 % wartości zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe 45.21.33.15 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5000 PLN Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego i jest przechowywane na rachunku bankowym 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek sum depozytowych Zamawiającego tj. ING Bank Śląski S.A. Nr 64 1050 1461 1000 0023 4596 9964. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w siedzibie zamawiającego w Pabianicach ul. Zamkowa 16 pokój Nr 10.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu - w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia art. 23 ustawy Pzp powyższe warunki mogą być spełnione wspólnie Wykonawca odpowiednio na dzień składania ofert i w zakresie wskazanym w SIWZ winien wykazać , że brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Niespełnienie powyższego warunku skutkuje obowiązkiem wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W przypadku składania ofert przez wykonawców w oparciu o art. 23 ustawy Pzp warunek dotyczący art.24 ust 1 musi być spełniony oddzielnie dla każdego z Wykonawców występujących wspólnie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jednego zamówienia podobnego - tj. dostawie i montażu min. 50 wiat w jednym zamówieniu odpowiadającego swoim rodzajem do stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że praca została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona a jej przedmiotem było wykonanie robót budowlanych w zakresie wiat na przystankach komunikacji zbiorowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą zdolną do wykonania funkcji Kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Wszystkie osoby, przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia, winne posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200 tys. PLN,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Warzywna 3 95-200 Pabianice.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Pabianicach ul. Zamkowa 16, parter w Biurze Obsługi Interesanta.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu p.t.Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.