eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Lubień: Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień.
Numer ogłoszenia: 150747 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125685 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubień, Lubień 50, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 18 26 82 017, faks 18 26 82 035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: udzielenie kredytu w wysokości 1.800.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień ( w wysokości 542.093,00 zł ) oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień (w wysokości 1.257.907,00 zł). Uruchomienie kredytu: 1. Uruchomienie kredytu przewidujemy w transzach o częstotliwości i w wysokościach uwarunkowanych aktualnymi potrzebami Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12 2013 r. Jako datę uruchomienia kredytu w całości czyli w wysokości 1.800.000,00 zł - do celów związanych z przygotowaniem oferty - przyjmujemy dzień 22.07.2013r. 2. Karencja w spłacie odsetek i kapitału - do 31.03.2017 r. 3. Spłata kredytu nastąpi w ratach kwartalnych począwszy od 31.03.2017r. (do ostatniego dnia danego kwartału) w następującej wysokości: Rok 2017 - 800.000,00 zł. 31.03.2017r - 200.000,00 zł 30.06.2017r. - 200.000,00 zł. 30.09.2017r. - 200.000,00 zł 31.12.2017r. - 200.000,00 zł. Rok 2018 - 1.000.000,00 zł. 31.03.2018r - 250.000,00 zł 30.06.2018r. - 250.000,00 zł. 30.09.2018r. - 250.000,00 zł 31.12.2018r. - 250.000,00 zł. 4. O uruchamianiu poszczególnych transz kredytu Zamawiający powiadomi bank z trzydniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie transz kredytu będzie polegać na przekazaniu ich na konto podstawowe gminy. Przed uruchamianiem transz kredytu Zamawiający przedłoży w banku dyspozycję uruchomienia kredytu na formularzu bankowym. 5. Zamawiający zabezpieczy spłatę kredytu wekslem własnym in blanco z deklaracją wekslową. 6. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę winny ponadto przewidywać prawo Zamawiającego do: - dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, - zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszającej kwotę kredytu. - zmiany harmonogramu spłat kredytu w okresie kredytowania bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. - możliwości refinansowania poniesionych wydatków ze Śródków kredytu. 7. Do wyliczenia odsetek kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. Odsetki płatne będą w okresach kwartalnych i naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek. 8. Zamawiający nie przewiduje prowizji bankowej płatnej jednorazowo przy uruchamianiu kredytu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy, 32-450 Krościenko n/D, Rynek 12, Krościenko, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 306342,35

  • Oferta z najniższą ceną: 306342,35 / Oferta z najwyższą ceną: 375213,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.