eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Prace remontowe w zakresie dróg na terenie Gminy Słupno w 2016r. - zakres 2 utwardzenie nawierzchni drogi kruszywem bitumiczno-kamiennym (destruktem) wraz z niezbędnymi robotami przygotowawczymi - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2016-10-05

Słupno: Prace remontowe w zakresie dróg na terenie Gminy Słupno w 2016r. - zakres 2 utwardzenie nawierzchni drogi kruszywem bitumiczno-kamiennym (destruktem) wraz z niezbędnymi robotami przygotowawczymi - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 150660 - 2016; data zamieszczenia: 05.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno, ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2679560, 2679584, faks 024 2612977.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w zakresie dróg na terenie Gminy Słupno w 2016r. - zakres 2 utwardzenie nawierzchni drogi kruszywem bitumiczno-kamiennym (destruktem) wraz z niezbędnymi robotami przygotowawczymi - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zamówienia uzupełniającego, do zamówienia podstawowego pn. Prace remontowe w zakresie dróg na terenie Gminy Słupno w 2016r. zakres 2 utwardzenie nawierzchni drogi kruszywem bitumiczno-kamiennym (destruktem) wraz z niezbędnymi robotami przygotowawczymi obejmującego zakres robót, wynikający z protokołu konieczności z dnia 01.09.2016r. Zakres prac obejmuje Tyczenie geodezyjne osi drogi Mechaniczne profilowanie istniejącej korony drogi Zagęszczenie istniejącej korony drogi. Ułożenie warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego - grubości 8cm po zagęszczeniu Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego (walec, zagęszczarka). Wymagania sprzętowe Koparka lub koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta Samochód lub samochody samowyładowcze Walec stalowy lub gumowo stalowy Zagęszczarka typ ciężki Wymagania materiałowe Kruszywo bitumiczno-kamienne pochodzące z frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych nie powinno zawierać domieszek betonu oraz innych materiałów. Wielkość ziaren kruszywa powinna gwarantować odpowiednie zagęszczenie ułożonej warstwy, średnica nie powinna być większa niż 25mm. Wykonawca przed rozpoczęciem układania zobowiązany jest do uzyskania od inspektora nadzoru akceptacji kruszywa, z którego wykonywany będzie zlecony zakres drogi. Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach oraz kruszywem ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu. Czas na realizację od zgłoszenia przez inwestora 1 tydzień Opis robót Zakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę oraz przekazanie inwestorowi szkiców tyczenia. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna oraz wykonanie map inwentaryzacyjnych. Mechaniczne profilowanie istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki typ ciężki. Ułożenie warstwy kruszywa bitumiczno-kamiennego - grubości 8cm po zagęszczeniu. Kruszywo bitumiczno-kamienne pochodzące z frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych nie powinno zawierać domieszek betonu, oraz innych materiałów. Wielkość ziaren kruszywa powinna gwarantować odpowiednie zagęszczenie ułożonej warstwy, średnica nie powinna być większa niż 25mm. Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Kruszywo można układać mechanicznie, przy pomocy rozkładarki do kruszywa, koparek, ładowarek lub ręczne. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana oraz jednorodna. Zagęszczenie warstw należy wykonać przy pomocy walca lub zagęszczarki typ ciężki. Wykonawca powinien dysponować sprzętem o parametrach, oraz kruszywem w ilości aby mógł zrealizować min. 300m2 drogi dziennie w technologii przewidzianej dla powyższego zakresu 3. Okres udzielonej gwarancji - minimum 24 miesiące licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy dla każdej z części. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane WASKOP Elżbieta Wasek, ul. Walecznych 9a/14, 09-409 PŁOCK, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153000,25

  • Oferta z najniższą ceną: 153000,25 / Oferta z najwyższą ceną: 153000,25

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z kolejnymi zgłoszeniami mieszkańców dotyczącymi pogorszenia się stanu technicznego dróg po opadach deszczu oraz w związku z poruszaniem się po tych drogach samochodów ciężarowych została przeprowadzona kontrola przez osoby odpowiedzialne za stan dróg w gminie Słupno i podjęto decyzje o zaangażowaniu dodatkowych środków finansowych na ten cel. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.