eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Dostawa wraz z montażem automatycznej myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Gostyń: Dostawa wraz z montażem automatycznej myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu.
Numer ogłoszenia: 15063 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu , Pl. K. Marcinkowskiego 8/9, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. (065) 572 67 00 do 04, faks (065) 572 11 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem automatycznej myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Wymagane parametry techniczne i inne wymagane warunki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d)sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu tych warunków (zał. nr 4 do SIWZ). Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i inne wymagane: 1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych oraz w rozdz. V pkt. 1 SIWZ zamawiający żąda: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, zamawiający żąda: a)Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ b)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a)Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) b)Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu. c)Foldery, prospekty itp. potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych w języku polskim. 4.Do oferty należy dołączyć również: a)Wypełniony formularz Wymagane parametry techniczne i inne wymagane warunki- załącznik nr 1 do SIWZ. b)Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. c)Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. d)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. e)Instrukcja obsługi i dokumentacja techniczna w języku polskim ( dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana - dostarczenie wraz z dostawą sprzętu) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 1a), 2a), 2b) pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Do formy i treści dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowienia Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r ( Dz.U.09.226.1817) stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.gostyn.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A, pokój nr 3..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A, pokój nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.