eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Modernizacja budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych położonego w Szczecinie przy ul. Judyma 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Szczecin: Modernizacja budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych położonego w Szczecinie przy ul. Judyma 8
Numer ogłoszenia: 150365 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Szczecinie , ul. Broniewskiego 9, 71-460 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4541761, faks 91 4541805.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzsp.pomorzezachodnie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych położonego w Szczecinie przy ul. Judyma 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na: osuszeniu murów, przebudowie stropów i schodów drewnianych, budowie ścianek działowych, wymianie posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej, izolacji i konserwacji dachu, naprawie elewacji, renowacja powierzchni ceglanych wewnątrz budynku, instalacji akcesoriów dla osób niepełnosprawnych, roboty w zakresie instalowania centralnego ogrzewania i izolacji cieplnej, remont instalacji elektrycznej i zainstalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, cyfrowego systemu monitoringu kamer IP, roboty sanitarne i hydrauliczne, roboty instalacyjne gazowe i wentylacja oraz roboty w zakresie zagospodarowania terenu i wymiany chodników. Roboty winny być prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową oraz programem konserwatorskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w 75.000,00 złotych Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia określonego jako termin składania ofert. Wadium wnosi się na czas nie krótszy niż termin związania ofertą. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2. Gwarancjach bankowych; 3. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r . Nr 42, poz. 275); 5. W pieniądzu, wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 43 1020 4795 00009602 0199 4235

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznej ochrony osób i mienia na montaż i konserwację systemów monitoringu wideo

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż pięć lat, to w tym okresie): - wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej niż 2 500 000 zł brutto każde z zakresu remontu wielobranżowego budynku wpisanego do rejestru zabytków - wykonał 3 zadania o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł netto każde z zakresu instalacji cyfrowych systemów, megapixelowych kamer IP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż : - co najmniej jedna osoba, wskazana przez wykonawcę jako kierownik budowy, posiada wymagane ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118) uprawnienia przewidziane dla wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, gdzie, we wskazanym okresie, kierował wykonywaniem robót budowlanych polegających przebudowie lub modernizacji przynajmniej jednego obiektu w ramach specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz spełnia wymagania przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. - co najmniej jedna osoba, wskazana do kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej, która posiada wymagane ustawą Prawo budowlane, uprawnienia przewidziane dla wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej i minimum dwuletnie (licząc od daty uzyskania uprawnień) doświadczenie w kierowaniu robotami w ramach specjalności wodno-kanalizacyjnej., gazowej, co wentylacyjnej - co najmniej jedna osoba, wskazana przez wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej, która posiada wymagane ustawą Prawo budowlane, uprawnienia przewidziane dla wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej i minimum dwuletnie (licząc od daty uzyskania uprawnień) doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ramach specjalności elektrycznej, - co najmniej jedna osoba, wskazana przez wykonawcę powinna posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, - co najmniej jedna osoba, wskazana przez wykonawcę powinna posiadać uprawnienia w zakresie wykonywania projektów i planowania radiowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże lub potwierdzi Zamawiającemu spełnianie przynajmniej jednej z następujących okoliczności: tj.: Wykonawca wykaże zamawiającemu iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł, ( słownie: jeden milion złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 ) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy: a. wystąpi konieczność dokonania zmiany z powodu siły wyższej przez którą należy rozumieć nieprzewidziane okoliczności niezależne od woli stron, których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć a w szczególności dotyczy to anomalii pogodowych, klęsk żywiołowych, a także zjawisk społecznych takich jak strajki lub zamieszki uliczne uniemożliwiających terminowe wykonanie umowy. b. gdy Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego; c. wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w specyfikacji technicznej, warunki techniczne uniemożliwiające terminową realizację umowy; d. zmiany będącej następstwem działań administracyjnych a w szczególności związanych z odmową wydania wymaganych uzgodnień e. nastąpi wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych przez właściwy organ administracji f. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w pkt 19 lit.a-f termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia może nastąpić w szczególności: a. wystąpienia konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji technicznej w związku z powstaniem możliwości wadliwego wykonania przedmiotu umowy; b. wystąpienia konieczności realizowania przedmiotu umowy w innych sposób niż zastosowany ze względu na zmianę warunków c. zmiana terminów płatności będąca wynikiem zmian wprowadzonych przez strony do zawartej umowy; d. rezygnacja z części robót z jednoczesną zmianą wynagrodzenia obniżoną stosownie do zaniechanego przez Zamawiającego zakresu robót; e. zmiana stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wzsp.pomorzezachodnie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Szczecinie, ul. Władysława Broniewskiego 9, 71-460 Szczecin, pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Szczecinie, ul. Władysława Broniewskiego 9, 71-460 Szczecin, pokój 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.