Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Szczecin: Modernizacja budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych położonego w Szczecinie przy ul. Judyma 8
Numer ogłoszenia: 150365 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Szczecinie , ul. Broniewskiego 9, 71-460 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4541761, faks 91 4541805.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzsp.pomorzezachodnie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych położonego w Szczecinie przy ul. Judyma 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na: osuszeniu murów, przebudowie stropów i schodów drewnianych, budowie ścianek działowych, wymianie posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej, izolacji i konserwacji dachu, naprawie elewacji, renowacja powierzchni ceglanych wewnątrz budynku, instalacji akcesoriów dla osób niepełnosprawnych, roboty w zakresie instalowania centralnego ogrzewania i izolacji cieplnej, remont instalacji elektrycznej i zainstalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, cyfrowego systemu monitoringu kamer IP, roboty sanitarne i hydrauliczne, roboty instalacyjne gazowe i wentylacja oraz roboty w zakresie zagospodarowania terenu i wymiany chodników. Roboty winny być prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową oraz programem konserwatorskim.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w 75.000,00 złotych Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia określonego jako termin składania ofert. Wadium wnosi się na czas nie krótszy niż termin związania ofertą. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2. Gwarancjach bankowych; 3. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r . Nr 42, poz. 275); 5. W pieniądzu, wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 43 1020 4795 00009602 0199 4235
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznej ochrony osób i mienia na montaż i konserwację systemów monitoringu wideo
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż pięć lat, to w tym okresie): - wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej niż 2 500 000 zł brutto każde z zakresu remontu wielobranżowego budynku wpisanego do rejestru zabytków - wykonał 3 zadania o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł netto każde z zakresu instalacji cyfrowych systemów, megapixelowych kamer IP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż : - co najmniej jedna osoba, wskazana przez wykonawcę jako kierownik budowy, posiada wymagane ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118) uprawnienia przewidziane dla wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, gdzie, we wskazanym okresie, kierował wykonywaniem robót budowlanych polegających przebudowie lub modernizacji przynajmniej jednego obiektu w ramach specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz spełnia wymagania przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. - co najmniej jedna osoba, wskazana do kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej, która posiada wymagane ustawą Prawo budowlane, uprawnienia przewidziane dla wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej i minimum dwuletnie (licząc od daty uzyskania uprawnień) doświadczenie w kierowaniu robotami w ramach specjalności wodno-kanalizacyjnej., gazowej, co wentylacyjnej - co najmniej jedna osoba, wskazana przez wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej, która posiada wymagane ustawą Prawo budowlane, uprawnienia przewidziane dla wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej i minimum dwuletnie (licząc od daty uzyskania uprawnień) doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ramach specjalności elektrycznej, - co najmniej jedna osoba, wskazana przez wykonawcę powinna posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, - co najmniej jedna osoba, wskazana przez wykonawcę powinna posiadać uprawnienia w zakresie wykonywania projektów i planowania radiowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże lub potwierdzi Zamawiającemu spełnianie przynajmniej jednej z następujących okoliczności: tj.: Wykonawca wykaże zamawiającemu iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł, ( słownie: jeden milion złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 ) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy: a. wystąpi konieczność dokonania zmiany z powodu siły wyższej przez którą należy rozumieć nieprzewidziane okoliczności niezależne od woli stron, których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć a w szczególności dotyczy to anomalii pogodowych, klęsk żywiołowych, a także zjawisk społecznych takich jak strajki lub zamieszki uliczne uniemożliwiających terminowe wykonanie umowy. b. gdy Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego; c. wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w specyfikacji technicznej, warunki techniczne uniemożliwiające terminową realizację umowy; d. zmiany będącej następstwem działań administracyjnych a w szczególności związanych z odmową wydania wymaganych uzgodnień e. nastąpi wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych przez właściwy organ administracji f. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w pkt 19 lit.a-f termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia może nastąpić w szczególności: a. wystąpienia konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji technicznej w związku z powstaniem możliwości wadliwego wykonania przedmiotu umowy; b. wystąpienia konieczności realizowania przedmiotu umowy w innych sposób niż zastosowany ze względu na zmianę warunków c. zmiana terminów płatności będąca wynikiem zmian wprowadzonych przez strony do zawartej umowy; d. rezygnacja z części robót z jednoczesną zmianą wynagrodzenia obniżoną stosownie do zaniechanego przez Zamawiającego zakresu robót; e. zmiana stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wzsp.pomorzezachodnie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Szczecinie, ul. Władysława Broniewskiego 9, 71-460 Szczecin, pokój 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych w Szczecinie, ul. Władysława Broniewskiego 9, 71-460 Szczecin, pokój 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Remont obiektów zlokalizowanych na terenie Składu Drawno.
- Dostawa filtrów oddechowych oraz zestawów do higieny jamy ustnej dla USK-2.
- Usunięcie szkody po zalaniu sali gimnastycznej i pomieszczeń dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 48 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.