eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › 1.Dostawa materiałów biurowych. 2. Dostawa sprzętu biurowego. 3. Dostawa tonerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Rzeszów: 1.Dostawa materiałów biurowych. 2. Dostawa sprzętu biurowego. 3. Dostawa tonerów
Numer ogłoszenia: 150358 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie , ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Dostawa materiałów biurowych. 2. Dostawa sprzętu biurowego. 3. Dostawa tonerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, który został podzielony na trzy części jest dostawa nowych: Część 1: materiałów biurowych Część 2: sprzętu biurowego Część 3: tonerów. Opis przedmiotu zamówienia: Dla części 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, jednak nie częściej niż raz w miesiącu, na podstawie zgłaszanych z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem zamówień, określających rodzaj i ilość zamawianego asortymentu (składanych faksem, emailem lub pisemnie), z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa określonych materiałów biurowych odbędzie się następnego dnia od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Dla części 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Dostawa odbędzie się jednorazowo w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dla części 3: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Hewlett Packard i kserokopiarek RICOH w Zarządzie Transportu Miejskiego w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ oraz opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ pn. Specyfikacja Techniczna oraz ilościowa materiałów eksploatacyjnych. Wymaga się posiadania na zamawianym asortymencie oznaczenia CE. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto), Wykonawca zobowiązuje się do: a) sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu materiałów eksploatacyjnych w asortymencie i ilości zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym faksem, emailem lub na piśmie, b) dostarczania materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, w terminie 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania, oraz zapewnienia rozładunku i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, c) ponoszenia odpowiedzialności za utratę oraz braki ilościowe przedmiotu umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego, d) zapewnienia takiego opakowania, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia przedmiotu umowy lub pogorszenie jego jakości w trakcie transportu do siedziby Zamawiającego, e) w przypadku wycofania z rynku asortymentu określonego w ofercie, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów podanych w Specyfikacji technicznej oraz ilościowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego planowej zmiany asortymentu, f) odebrania oraz utylizacji zwróconych, zużytych materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający nie będzie ponosił związanych z tym żadnych kosztów ani odpowiedzialności, Wykonawca dostarczy kartę przekazania odpadów odebranych od Zamawiającego w terminie do 2 tygodni od dnia przekazania zużytego materiału.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2, 30.19.76.20-8, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 30.19.92.30-1, 39.29.24.00-9, 30.19.14.00-8, 30.10.00.00-0, 32.55.21.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dot. 3 części- Deklaracja zgodności- wystawiona przez Producenta, że oferowany wyrób spełnia wymagania Unii Europejskiej i prawa polskiego w zakresie wprowadzania na rynek. Jeżeli w procesie badań i oceny brała udział jednostka notyfikowana to ten fakt powinien być odnotowany w deklaracji zgodności. Powyższy dokument powinien być sporządzony w języku polskim lub jeśli jest sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczony przez Wykonawcę. Wyżej wymieniony dokument powinny mieć zastosowanie do oferowanego produktu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty oraz niżej wymienione dokumenty: 1. Dot. wszystkich części- Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami punktu 6 SIWZ, 2. Dot. wszystkich części- Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 3. Dot. wszystkich części- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 4. Dot. wszystkich części- Formularz cenowy w wersji papierowej opracowany na podstawie załączonego do SIWZ wzoru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, III piętro, pokój nr 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, III piętro, pokój nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, jednak nie częściej niż raz w miesiącu, na podstawie zgłaszanych z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem zamówień, określających rodzaj i ilość zamawianego asortymentu (składanych faksem, emailem lub pisemnie), z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa określonych materiałów biurowych odbędzie się następnego dnia od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2, 30.19.76.20-8, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 30.19.92.30-1, 39.29.24.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Dostawa odbędzie się jednorazowo w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.14.00-8, 30.10.00.00-0, 32.55.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Hewlett Packard i kserokopiarek RICOH w Zarządzie Transportu Miejskiego w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ oraz opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ pn. Specyfikacja Techniczna oraz ilościowa materiałów eksploatacyjnych. Wymaga się posiadania na zamawianym asortymencie oznaczenia CE. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto), Wykonawca zobowiązuje się do: a) sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu materiałów eksploatacyjnych w asortymencie i ilości zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym faksem, emailem lub na piśmie, b) dostarczania materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, w terminie 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania, oraz zapewnienia rozładunku i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, c) ponoszenia odpowiedzialności za utratę oraz braki ilościowe przedmiotu umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego, d) zapewnienia takiego opakowania, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia przedmiotu umowy lub pogorszenie jego jakości w trakcie transportu do siedziby Zamawiającego, e) w przypadku wycofania z rynku asortymentu określonego w ofercie, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów podanych w Specyfikacji technicznej oraz ilościowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego planowej zmiany asortymentu, f) odebrania oraz utylizacji zwróconych, zużytych materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający nie będzie ponosił związanych z tym żadnych kosztów ani odpowiedzialności, Wykonawca dostarczy kartę przekazania odpadów odebranych od Zamawiającego w terminie do 2 tygodni od dnia przekazania zużytego materiału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.