eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na nieruchomościach, będących w administracji Zakładów Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 i nr 4 w podziale na dwie częściCzęść nr 1 - sprzątanie terenów zewnętrznych gminnych i osłon śmietnikowych oraz pielęgnacja terenów zielonych wraz z wywozem nieczystości stałych (nie objętych systemem wywozu w ramach umowy na wywóz odpadów przez GMK) spod osłon przez cały okres trwania umowy. Część nr 2 - sprzątanie części wspólnego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Koszalin: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na nieruchomościach, będących w administracji Zakładów Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 i nr 4 w podziale na dwie części: Część nr 1 - sprzątanie terenów zewnętrznych gminnych i osłon śmietnikowych oraz pielęgnacja terenów zielonych wraz z wywozem nieczystości stałych (nie objętych systemem wywozu w ramach umowy na wywóz odpadów przez GMK) spod osłon przez cały okres trwania umowy. Część nr 2 - sprzątanie części wspólnego użytku
Numer ogłoszenia: 150333 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na nieruchomościach, będących w administracji Zakładów Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 i nr 4 w podziale na dwie części: Część nr 1 - sprzątanie terenów zewnętrznych gminnych i osłon śmietnikowych oraz pielęgnacja terenów zielonych wraz z wywozem nieczystości stałych (nie objętych systemem wywozu w ramach umowy na wywóz odpadów przez GMK) spod osłon przez cały okres trwania umowy. Część nr 2 - sprzątanie części wspólnego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - wykonywanie na terenach zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez ZGM nr 1 i ZGM nr 4 czynności polegających na: 1) sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych o łącznej powierzchni sprzątania 197.214,63m2; 2) sprzątanie 105 osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów; 3) wywozu na wysypisko nieczystości stałych do ilości 500,00m3 spod osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów oraz terenów przyległych przez cały okres trwania umowy. Szacunkowa ilość wywozu odpadów ustalona została na podstawie przewidywanej ilości odpadów do wywiezienia, faktyczna ilość wywiezionych odpadów może być inna niż założono. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie wywozu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21) i z uchwałą nr XXVII/414/2012 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20. 12. 2012 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Koszalina. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 3 projektu umowy. Część nr 2 - wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach przeznaczonych do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez ZGM nr 1 i ZGM nr 4 o łącznej powierzchni sprzątania 6.391,24m2 - wykaz powierzchni objętych zamówieniem określony został w załączniku nr 1 projektu umowy. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 2 projektu umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.51.32.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: - część nr 1: 10.000,00 PLN - część nr 2: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę na część nr 1 zamówienia winien wykazać, że posiada uprawnienia do zbierania oraz transportu odpadów tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Miasta Koszalina działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z póź. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę na jedną lub dwie części zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w ramach jednej umowy/kontraktu) co najmniej 1 usługę sprzątania, która trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu/umowy. a) dla części nr 1 - usługę sprzątania terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni sprzątania nie mniejszej niż 140.000,00 m2 . b) dla części nr 2 - usługę sprzątania części wspólnych budynków wielorodzinnych o łącznej powierzchni sprzątania nie mniejszej niż 5.000,00 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę na część nr 1 zamówienia, jest zobowiązany wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - 2 szt. zamiatarek chodnikowych, - 2 szt. urządzeń ssawnych do zbierania liści, - 2 szt. samochodów lub ciągników specjalnych przeznaczonych do wywozu nieczystości stałych, śniegu i lodu, - 2 szt. sprzętu do chemicznego usuwania chwastów, - 1 placem do składowania mieszanki solno - piaskowej i piasku na min. 20 ton (powierzchnia optymalna), - 1 szt. samochodu osobowego do koordynowania prac porządkowych. - środkami łączności, tj. co najmniej 1 telefonem stacjonarnym z możliwością obsługi faksu oraz co najmniej 2 szt. telefonów komórkowych tj. po 1 telefonie dla każdej z osób wskazanych do kierowania i koordynowania realizacji zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę na część nr 1 zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 2 osobami, które będą kierowały i koordynowały pracami związanymi z utrzymaniem czystości, wywozem nieczystości i usuwaniem skutków zimy, z których każda posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie ww. zakresie, - co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze, - co najmniej 20 osobami, które będą sprzątały tereny zewnętrzne i osłony śmietnikowe, z co najmniej 12 miesięcznym stażem pracy przy sprzątaniu terenów zewnętrznych. UWAGA! 1. Usługa będzie wykonywana przez pracowników wskazanych przez wykonawcę w złożonej ofercie. 2. Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa w następującej sytuacji: a) na żądanie zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac; b) na wniosek wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczył odpowiedzialność cywilną w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - dla części nr 1 - 200.000, 00 zł - dla części nr 2 - 100.000,00 zł Jeżeli z polisy nie wynika fakt jej opłacenia wykonawca jest zobowiązany przedstawić również dokument (np. kserokopię przelewu), z którego wynikać będzie fakt opłacenia polisy w całości lub też opłacenie wymaganych rat. UWAGA! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić: - warunek określony w pkt III.3.1) - wykonawcy, których udział w realizacji zamówienia będzie polegał na wykonywaniu czynności polegających na transporcie odpadów. - warunek określony w pkt III.3.2) - co najmniej jeden wykonawca. - warunek określony w pkt III.3.3) - co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie. - warunek określony w pkt III.3.4) - co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie. - warunek określony w pkt III.3.5) - co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów. 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawierają projekty umów stanowiące załączniki specyfikacji ( zał. nr 8 i 9). 2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorach umów stanowiących załączniki specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 12,30. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 12,30. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - wykonywanie na terenach zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez ZGM nr 1 i ZGM nr 4 czynności polegających na: 1) sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych. 2) sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów; 3) wywozu na wysypisko nieczystości stałych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie na terenach zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez ZGM nr 1 i ZGM nr 4 czynności polegających na: 1) sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych o łącznej powierzchni sprzątania 197.214,63m2; 2) sprzątanie 105 osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów; 3) wywozu na wysypisko nieczystości stałych do ilości 500,00m3 spod osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów oraz terenów przyległych przez cały okres trwania umowy. Szacunkowa ilość wywozu odpadów ustalona została na podstawie przewidywanej ilości odpadów do wywiezienia, faktyczna ilość wywiezionych odpadów może być inna niż założono. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie wywozu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21) i z uchwałą nr XXVII/414/2012 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20. 12. 2012 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Koszalina. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 3 projektu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.51.52.00-8, 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach przeznaczonych do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez ZGM nr 1 i ZGM nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach przeznaczonych do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez ZGM nr 1 i ZGM nr 4 o łącznej powierzchni sprzątania 6.391,24m2 - wykaz powierzchni objętych zamówieniem określony został w załączniku nr 1 projektu umowy. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 2 projektu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.