eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych rewitalizacji kąpieliska miejskiego w technologii stawu naturalnego na bazie nieużytkowanego basenu na terenie OSiR Skałka przy Alei Parkowej 15 w Świętochłowicach, budowy budynku użytkowego wielofunkcyjnego i zagospodarowania terenu całego kąpieliska w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad ich realizacją

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Świętochłowice: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych rewitalizacji kąpieliska miejskiego w technologii stawu naturalnego na bazie nieużytkowanego basenu na terenie OSiR Skałka przy Alei Parkowej 15 w Świętochłowicach, budowy budynku użytkowego wielofunkcyjnego i zagospodarowania terenu całego kąpieliska w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad ich realizacją
Numer ogłoszenia: 150331 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208740 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych rewitalizacji kąpieliska miejskiego w technologii stawu naturalnego na bazie nieużytkowanego basenu na terenie OSiR Skałka przy Alei Parkowej 15 w Świętochłowicach, budowy budynku użytkowego wielofunkcyjnego i zagospodarowania terenu całego kąpieliska w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad ich realizacją.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zakresu planowanej inwestycji, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie, zgodnie z wykonaną dokumentacją, robót budowlanych I etapu w zakresie określonym w Programie funkcjonalno użytkowym dla zadania: Rewitalizacji kąpieliska miejskiego w technologii stawu naturalnego na bazie nieużytkowanego basenu na terenie OSiR Skałka w Świętochłowicach, budowa budynku wielofunkcyjnego i zagospodarowanie terenu całego kąpieliska na działce 4036/4, stanowiącym załącznik do wniosku o wszczęcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego w systemie zaprojektuj i wybuduj, a w szczególności: 1)wykonanie niezbędnych inwentaryzacji i ekspertyz (w tym inwentaryzacji istniejących obiektów, wykonanie dodatkowych badań geologicznych w razie konieczności, wykonanie przez rzeczoznawcę budowlanego ekspertyzy stanu technicznego obu niecek basenowych oraz budynku filtrów, wykonanie ekspertyzy dendrologicznej dla potrzeb budowy parku linowego), 2)aktualizację mapy do celów projektowych, 3)sporządzenie, w oparciu o aktualną mapę do celów projektowych, koncepcji zawierającej: budowę budynków wielofunkcyjnych, przebudowę stref basenów i budowę stref regeneracyjnych, przebudowę budynku filtrów, przebudowę budynku strefy wejścia na basen, budowę parku linowego oraz zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem stanowiska dla lodowiska przenośnego, 4)opracowanie, na podstawie zaakceptowanej i odebranej przez Zamawiającego koncepcji, projektu budowlanego w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 5)opracowanie projektów wykonawczych wielobranżowych wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót i kosztorysem inwestorskim w ilościach: -5 egzemplarzy projektów wykonawczych, -2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, -2 egzemplarze przedmiarów robót, -1 egzemplarza kosztorysu inwestorskiego, całość również w wersji elektronicznej, 6)opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 7)uzyskanie niezbędnych warunków (wystąpienie o wydanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, elektroenergetycznej), uzgodnień, pozwoleń, pozwolenia wodnoprawnego, decyzji (przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, przeprowadzenie procedury zmierzającej do uzyskania zgody na wycinkę drzew kolidujących z obiektami planowanej inwestycji) wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, 8)sporządzenie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego szczegółowego harmonogramu wykonania robót budowlanych, 9)zapewnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji, 10)wykonanie robót budowlanych I etapu na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 11)opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej I etapu robót budowlanych oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. W ramach planowanej inwestycji w I etapie przewiduje się: 1)budowę budynku użytkowego wielofunkcyjnego, w którym znajdować się będzie: 6 boisk do gry w squosha, 2 sale fitness, szatnie i umywalnie, bar - kawiarnia, biura administracji, 4 zespoły toalet dostępnych od strony basenów, 2)przebudowę basenu dużego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, 3)budowę atrakcji wodnych w strefie dużego basenu, 4)budowę strefy regeneracyjnej dla dużego basenu, 5)budowę ścieżki edukacyjnej na terenie strefy regeneracyjnej, 6)budowę plaż trawiastych i plaży piaszczystej, 7)budowę wolnostojących przebieralni, 8)budowę parku linowego, 9)budowę miejsc do prowadzenia drobnej działalności handlowo-usługowej (10 stanowisk), 10)wykonanie ścianki wspinaczkowej przy bocznej ścianie budynku filtrów, 11)wykonanie przebudowy strefy wejścia na teren kąpieliska, 12)przebudowę budynku filtrów na zaplecze techniczno-magazynowe obsługi strefy basenowej i regeneracyjnej, 13)przebudowę dróg wewnętrznych (w tym budowę drogi obsługującej strefę regeneracyjną), ciągów pieszo-jezdnych, placów wraz z ich odwodnieniem, 14)wykonanie oświetlenia terenu I etapu realizacji w oparciu o oprawy oświetleniowe parkowe typowe, 15)wykonanie monitoringu wizyjnego terenu całego kąpieliska, 16)przebudowę i/lub modernizację istniejących przyłączy do sieci, 17)zabudowę kolektorów słonecznych wraz z instalacją do podgrzewania wody basenowej oraz dla potrzeb ciepłej wody użytkowej w budynku użytkowym wielofunkcyjnym, 18)wykonanie instalacji wewnętrznych wraz z opomiarowaniem, 19)wykonanie ogrodzenia wewnętrznego, tj. wygrodzenie strefy regeneracyjnej, ścieżki dydaktycznej i parku linowego, 20)rozbiórkę istniejącego i wykonanie nowego ogrodzenia zewnętrznego, 21)wykonanie elementów małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci, kładki, mini zjeżdżalnie), 22)wykonanie koniecznych nasadzeń wieloletnich. Zamawiający zakłada dla I etapu inwestycji wykonanie nawierzchni w ilości nie mniejszej niż: a) dla strefy basenu głębokiego: -posadzka typ 1 wodoprzepuszczalna - 1000 m2, -posadzka typ 2 drewniana - 520 m2, -plaża trawiasta z plażą piaszczystą - 6700 m2, b) dla strefy regeneracyjnej: -dojazd techniczny - 700 m2, -mostki/kładki - 2 szt., -plaża trawiasta - 980 m2, c) dla strefy placów: -powierzchnia placów, dróg, ciągów pieszo-jezdnych i ścieżek - 2424 m2. Charakterystyczne orientacyjne parametry: a)cała powierzchnia działki, będąca przedmiotem inwestycji ~ 4 ha b)budynek wielofunkcyjny: - powierzchnia użytkowa ~ 1400 m2, - ilość kondygnacji: 1, - pojemność zaplecza fitness ok. 20 osób, - powierzchnia użytkowa fitness ~ 200 m2, c) istniejąca duża niecka basenowa o wym. 22,00 m x 50,00 m, d) istniejąca mała niecka basenowa o pow. ~ 700 m2, Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane oraz wzoru umowy . Nadzór autorski pełniony będzie w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę zamówienia. Koszt pełnienia nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1)Koncepcja musi uwzględniać budowę budynków wielofunkcyjnych, przebudowę stref basenów i budowę stref regeneracyjnych, przebudowę budynku filtrów, przebudowę budynku strefy wejścia na basen, budowę parku linowego oraz zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem stanowiska dla lodowiska przenośnego. Na etapie koncepcji należy sporządzić: -rzuty i elewacje wraz z kolorystyką, -opis przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych zastosowanych dla budowy budynku wielofunkcyjnego, przebudowywanego budynku filtrów i budynku strefy wejścia na basen, -opis i schemat technologii oczyszczania wody, -opis przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych strefy basenu dużego, strefy rekreacyjnej i edukacyjnej, -opis przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych dla przebudowy dróg wewnętrznych, ciągów pieszo-jezdnych i placów, -plan zagospodarowania terenu. Koncepcję należy opracować w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. 2) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z póżn. zm.). 3)Projekt zagospodarowania terenu musi obejmować cały kompleks z uwzględnieniem dróg wewnętrznych, chodników, parkingów, oświetlenia terenu, sieci infrastruktury technicznej, w tym wod.-kan., c.o., energetycznej, odwodnienia, systemu monitoringu. Projekt zagospodarowania terenu musi być poprzedzony opracowaniem koncepcji. 4)Przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia w szczególności decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenie wodnoprawne oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca. 5)Projekt musi być wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 6)Projekt wystroju wnętrz i wyposażenia - poza częścią rysunkową, wskazującą lokalizację poszczególnych elementów wyposażenia, oraz częścią opisową musi zawierać zestawienie wyposażenia z określeniem ilości, cech szczególnych i parametrów, tj. wymiarów elementów oraz parametrów umożliwiających jednoznaczne dokonanie zamówienia wyposażenia rodzaje materiałów, oklein, kolory tapicerek, dane techniczne, jednak bez podania nazw własnych i producentów, a także rysunki techniczne nietypowych elementów wyposażenia. 7)Projekt wystroju wnętrz musi zawierać: rysunki kolorystyki ścian i podłóg pomieszczeń budynku wielofunkcyjnego wraz z opisem zastosowanych materiałów i ich kolorów. 8)Opracowanie kosztowe, podzielone na części uzgodnione z Zamawiającym, w skład których wchodzą: kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem materiałów i sprzętu, przedmiary robót, kosztorysy uproszczone ofertowe, zestawienie kosztów wyposażenia, zbiorcze zestawienie kosztów (ZZK) należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389 z pózn. zm.). 9)Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko należy opracować zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227). 10)Koncepcja, projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach powinny być spójne z programem funkcjonalno-użytkowym. 11)Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę/rozbiórkę Wykonawca uzyskał pisemną akceptację od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym. 12)Zamawiający zastrzega sobie konieczność uzgodnienia poszczególnych etapów prac projektowych dotyczących ich zakresu, w tym szczególnie w zakresie aranżacji wnętrz i rozwiązań materiałowych wykończenia pomieszczeń. 13)Zaplecze budowy Wykonawca organizuje we własnym zakresie. W ramach tego zaplecza Wykonawca przygotuje pomieszczenie biurowe, wyposażone w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, telefoniczną i ogrzewanie oraz wyposaży je w sprzęty meblowe, w tym dla osób nadzoru Zamawiającego. 14)Przed przystąpieniem do robót należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego sporządzony przez Kierownika Budowy plan BIOZ oraz projekt organizacji robót. Roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac, przestrzegając przy tym przepisów Prawa Budowlanego, przepisów BHP i P.Poż. z uwzględnieniem wytycznych zawartych w planie BIOZ i projekcie organizacji robót. 15)Podczas prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu budowy i interesów osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z budową, ochrony środowiska, ochrony znaków geodezyjnych istniejących na terenie prowadzonych robót. Realizując zadanie należy odpowiednio zabezpieczyć istniejące budowle, urządzenia i instalacje (nie podlegające modernizacji, rozbiórce lub przebudowie) oraz tak prowadzić roboty budowlane, aby stan tych budowli, urządzeń i instalacji nie uległ jakiemukolwiek pogorszeniu. Uwagi: 1) Przed sporządzeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w celu sprawdzenia warunków wykonania niniejszego zamówienia i właściwego oszacowania ceny ofertowej zamówienia 2) Ze względu na przewidziany krótki termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca realizację robót na wydłużonym dniu pracy oraz w dni wolne. 3) Koszt nadzoru przedstawicieli właścicieli sieci leży po stronie Wykonawcy. 4) Koszt obsługi geodezyjnej leży po stronie Wykonawcy. 5) Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić koszty wykonania wymaganych właściwymi przepisami prób, badań i pomiarów oraz koszty uzyskania od właściwych organów odpowiednich zaświadczeń, a w szczególności: -koszty odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego, -koszty badania wody, -koszty sprawdzenia przewodów kominowych, -koszty odbioru węzła pomiarowego przez ChŚPWiK, TAURON, GZG. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wykonany staw regeneracyjny wraz z nasadzeniem roślin na okres 60 miesięcy oraz rękojmi na okres 60 miesięcy za wady fizyczne, natomiast na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i zamontowane urządzenia, gwarancji producenta licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 6. Zrównoważony rozwój miast, Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 6.2.3. Rewitalizacja - JESSICA..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum:Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A., Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe BUDOWLANI Sp. z o.o Bytom, Plac Piastów 10, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12166666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15398977,62

  • Oferta z najniższą ceną: 15398977,62 / Oferta z najwyższą ceną: 15398977,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.