eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-04-06

POZYCJA 15027

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWR, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych UWR, Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWR, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych UWR, Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWR, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych UWR, Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWR, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy remontu dachu w zabytkowym budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. Budynek składa się z dwóch skrzydeł ustawionych pod kątem prostym, do północnego skrzydła przylega budynek akwarium. Znaczna część budynku (skrzydło usytuowane wzdłuż ul. Sienkiewicza oraz północna część skrzydła ogrodowego) posiada stromy dach mansardowy, kryty dachówką na górnych połaciach i blachą na połaciach dolnych. W dolnych połaciach występują przeszklenia - część z nich zostanie (w ramach remontu) zlikwodowana i zastąpiona blachą. W części dobudowanej od strony południowej dach kryty jest w całości dachówką, łacznik w centralnej części budynku posiada dach płaski, kryty papą. Nad budynkiem akwarium przewiduje się wymianę pokrycia papowego na pokrycie z blachy. Roboty budowlane obejmują remont więźby dachowej i pokrycia, wymianę okien dachowych, remont istniejących układów wentylacyjnych, remont rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji termicznych, obróbek blacharskich, ław kominiarskich i okien wyłazowych oraz ułożenie nowej instalacji odgromowej, przwidziano oddymianie wszystkich klatek schodowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga: a) wykazania się jednym kontraktem, wykonanym (rozpoczętym i zakończonym w okresie ostatnich pięciu lat IV 2000 - IV 2005 - do terminu składania wniosków) robót budowlano-instalacyjnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia powyżej 400.000,- zł (brutto) w obiektach zabytkowych za co zostaną przydzielone 2 pkt, (w formie wykazu). b) za każdy następny kontrakt powyżej 200.000,- zł (brutto) z zakresu robót budowlano-instalacyjnych w obiektach zabytkowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia zostaną przydzielone dodatkowo 2 pkt. c) za każdy następny kontrakt powyżej 200.000, zł (brutto)z zakresu robót budowlano-instalacyjnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia zostanie przydzielony 1 pkt. Kontrakty muszą być poparte referencjami. Referencje muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu wystawiającego je oraz muszą posiadać datę ich wystawienia, a także określać wartość wykonanych robót. (W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie warunek określony w pkt 2.1 będzie oceniany łącznie). 2.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga: a) przedstawienia informacji z banku, w którym posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową min. 400.000,-zł- za co zostaną przydzielone 2 pkt (wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków). Za każde następne 100.000,- zł przydzielony zostanie 1 pkt. (W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie ich sytuacja finansowa będzie oceniona wspólnie (dostępne środki firmy będą sumowane) 3. Wraz z wnioskiem Wykonawca winien złożyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Dokumenty wymagane w pkt 2; 3) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dodatkowo w przypadku grupy podmiotów (konsorcjum lub spółki cywilnej) należy załączyć stosowną umowę regulującą ich współpracę. Umowa ta musi zawierać następujące postanowienia: określenie celu zawarcia konsorcjum, zakresu i rodzaju prac do wykonania przez poszczególne podmioty, upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lidera), wraz z określeniem zakresu jego przedstawicielstwa, zapis dot. solidarnej odpowiedzialności za: realizację, niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązanie braku możliwości rozwiązania umowy oraz dokonywania zmian w treści umowy konsorcjum bez zgody zamawiającego. 4) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - dotyczy podmiotów zbiorowych. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające jego przynależność do właściwej izby inżynierskiej. 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Sprawozdania finansowego, a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. (W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty określone w pkt 1), 3) ,4) ,5) ,6) ,7) ,9) ,10) muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty określone w pkt 8) muszą być wniesione na rzecz podmiotów występujących wspólnie. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ją tworzących. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), składa dokument lub dokumenty wymienione w par. 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3 tego rozporządzenia z zastrzeżeniem postanowień par. 2 ust. 2 w/w rozporządzenia. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii każdą zapisaną stronę dokumentu należy opatrzyć klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczyć podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 6. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa (załączony oryginał pełnomocnictwa musi posiadać termin ważności i stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) udzielonego przez osobę/osoby do tego upoważnione-zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy o opłacie skarbowej Dz.U. 00.86.960 i zmiany-pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej w kwocie 15 zł. 7.Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści, zszyte i złożone w zamkniętej kopercie opisanej hasłem :Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na REMONT DACHU.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Oferowana cena ogółem brutto za całość wykonania przedmiotu zamówienia - 80% Okres gwarancji (min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy) - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.05.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2005, godzina 11:00, Biuro Zamówień Publicznych, 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.